5. Bölüm. "Umutsuzluğun Sesi"

328 35 6
                                    

"Lanet olsun! Birbirini yıllardır tanıyan hiçbir çift bizim yaşadıklarımızı yaşamaz! Nasıl hissettiğini göremediğimi mi sanıyorsun?"

Hangisi beni daha çok etkiledi bilmiyorum. Duygularımın farkında olmaktan korktuğum gerçeği mi, yoksa sorduğum şeyi kabul edemeyeceği gerçeği mi?
Bağırıyordu, ben de aynı şekilde karşılık verdim.

"Ne duygusu Ferit, sözünü tutamayacaksan ben buradan gidiyorum!"

Telefonu aldım ve çıkışa doğru yöneldim. Son gördüğüm şey gözlerinden yaşlar aktığı ve çenesinin sıkıca kenetlendiğiydi. Arkamdan yine bağırdığını duydum:

"Ne istediğini bilmeyen küçük bir çocuk gibi davranıyorsun Seyran!"

Durdum. Bu sözler beni şiddetle öfkelendirdi. Ona! Ya da kendime.
Arkamı dönerek bağırmaya başladım:

"Ne istiyorsun Ferit? Elini tutup seninle birlikte cehenneme gitmemi mi istiyorsun?»

"Çok yanlış anladın..."

"Neyi yanlış anladın Ferit? Seni kendi gerçekliğimde istemiyorum." Bu sözlerden sonra gözlerim dolmaya başladı. "Seni orada görmek, yanında olmak, ne yaptığını, gününün nasıl geçtiğini bilmek, seni özlemek, seninle uyanmak, seni sevmek...istemiyorum."

Her "istemiyorum "un tam tersi olduğunun farkına varmak ve bu kişinin birkaç gün içinde hayatımdan gerçekten çıkacağını anlamak... göğsümün taşlarla dolu olduğunu hissettirdi. Nefes almak çok zordu.

Gözlerinin içine bile bakamıyordum ama o orada öylece duruyordu.
Tabii ki gitmesine izin veremezdim. Ama bırakmak zorundaydım. Devam ettim: "Lütfen. Eğer yapamazsan. Yapma."

Bu sefer ona son kez baktım. Ağlıyordu. Küçük bir çocuk gibi ağlıyordu.
Böyle olmaz, değil mi? Birkaç gün içinde bunun mümkün olduğuna inanamıyorum. En son bu hayattaki en sevdiğim insana veda ederken canım çok yanmıştı.
Ve belki de onu çok özleyeceğimi biliyordum. Ama nasıl? Bu kadar kısa sürede nasıl mümkün olabilirdi?

Bir süre sessizce birbirimize baktık. Beynim patlamaya hazırken gücümü topladım ve tekrar arkamı döndüm. Ama gidemedim.

Bir anda dudaklarımı öyle bir kuvvetle kavradı ki canım acıdı. Sanki elektrik çarpmış gibiydim. Yüzümü sanki ellerinden kayacakmış gibi tuttu. Gerginliğim, öfkem, umutsuzluğum azalmadı. Gerçekten sadece ağlamak istiyordum.

Yüzümü ve dudaklarımı tutmaya devam ederken, bir elini belime götürdü ve yine kaçacakmışım gibi beni sıkıca tuttu. Kalp atışlarını göğsümde hissedebiliyordum, bu da sonunda beni eritti ve gözlerimden yaşlar dökülmesine neden oldu ve açgözlü öpücüğüne karşılık vermeye başladım. Kollarımı omuzlarına dolayarak boynunu buldum ve onu kendime daha da yakınlaştırdım. Sanki hala yer varmış gibi.

Sanki birbirimizi yeni kaybetmişiz ve yeniden bulmuşuz gibi. Sanki yıllardır birbirimizi görmemişiz ve şimdiden birbirimizi özlüyormuşuz gibi. Meğer sadece bir önerinin bile böyle sonuçları varmış.

Ne olduğunu bilmiyorum. Neden olduğunu. Neden devam ettiğini.
Hayatımda düşünmeyi sonraya ertelediğim tek şey. Belki de korkuyordum. Belki de bunu çok isteyeceğimi bildiğim için. Zihnimin beni ya kurtaracağını ya da yok edeceğini biliyorum. Ya da tek kurtuluşum bu yıkım olacak.

Birbirimizin dudaklarını yedik, sonuçta tuzlu gözyaşı ve kan tadı aldık. Benim dudaklarım mı yoksa onunkiler mi belli değildi. Çünkü onları sırayla ısırdık. Bu öpüşme o kadar kaotik, o kadar yoğundu ki, sanki tüm kan dolaşımım dudaklarımda yoğunlaşmıştı ve bedenim uyuşmaya başlamıştı. Vücudun her hücresine yayılan ve o kadar çok istememize neden olan sesler çıkardık ki, nereye gideceğimizi bilmeden odanın içinde düzensiz bir şekilde hareket etmeye başladık.

Marbella'da olan Marbella'da kalırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin