Seyran'dan
Ferit arabanın yanında durmuş bekliyordu. Bana baktığında sanki rahat bir nefes almış gibiydi.
Yüzü şişmiş, gözleri kızarmış ve ağlıyordu.Ona doğru adımlarımı hızlandırdım. Birbirimizden çok uzaktaydık. Ama nedense onu çok net görebiliyordum. Aramızdaki mesafe azalıyor gibi görünmüyordu.
"Hadi, acele et. Yetişemeyeceğiz."
Ferit'in sesini duydum ama o hâlâ bana bakıyordu, kıpırdamıyordu bile.
"Geliyorum Ferit."
Nefes almak gittikçe zorlaşıyordu. Attığım her adım beni yoruyordu ama elimden geldiğince çok koştum.
Ama işe yaramıyordu. Ferit hâlâ uzaklardaydı, o kadar uzaklardaydı ki sadece sesini duyabiliyordum."Seyran, ne olur beni bırakma!"
Gözyaşları arasında bağırdı. O kadar acı ve güçlüydü ki sesi yüksek sesle yankılanıyordu. Onu duymayı bıraktığımda, ben de ona bağırmaya başladım: "Ferit! Ferit, neredesin?".
Etrafım karanlıktı. Tek bir insanın bile olmadığı boş bir sokakta koşuyordum ve artık ne Ferit'i ne de arabasını görebiliyordum.
Etrafıma baktıktan sonra yere düştüm ve yüksek sesle ağlamaya başladım. Beni duymasını istiyordum ama sanki sesim çıkmıyordu ve ses çıkarma yetimi kaybetmiştim."O da beni terk etti, gitmesine izin vermemeliydim." diye düşündüm, kendime kızarak.
Bir anda biri beni kaldırdı. Kendimi o kadar kaybetmiştim ki gördüklerime inanamadım. Bu Ferit'ti. Gözleriyle buluşunca kollarımı omuzlarına attım ve ona sıkıca sarılmaya başladım.
"Ferit! Beni bırakmadın!"
O anda kendimi o kadar sıcak ve aydınlık hissettim ki etrafımdaki her şey kasvetli ve karanlıktan aydınlık ve renkliye dönüştü.
"Seni nasıl bırakabilirim prenses? Ben sana bakmayacağım da kim bakacak?"
Yüzünü ellerimin arasına alıp yanaklarını okşadım. Onu çok iyi tanımıştım.
Ve evet, uykumda bile bunun bir rüya olduğunu biliyordum. Gerçek değildi. Tekrar uyanmak istemiyorum."Başka bir yere gitme lütfen," dedim, sanki Ferit gerçekten karşımda duruyormuş ve beni duyabiliyormuş gibi.
"Gitmeyeceğim güzelim."
"Seyran."
"Ferit?"
"Seyran!"
"..."
"Seyran, lanet olsun, uyan, toplantımız var."
Gözlerimi açtığımda karşımda Nil'i gördüm. Bir kez daha Ferit'le kavuşmamın farklı varyasyonlarını rüyamda görüyordum. Deliriyor muydum? Gayet mümkün. Çünkü bu neredeyse her gün oluyordu. Bu tür rüyaları tekrar görmek için bilerek uyudum. İlginçtir ki bilinçaltım bu sahneleri kafamda çiziyordu. Tabii ki hayal gücüm yaratıcılığını sadece işimde kanıtlamadı.
Aylar boyunca her türlü senaryoyu gördüm. O akşam Ferit'i nasıl durdurduğumu ve gitmesine nasıl izin vermediğimi. Onu havaalanında durduruşum. Ofisime nasıl geldiğini. Evime gelişi. Ve bu varyasyonlar sonsuzdu, tıpkı uzlaştığımız yollar gibi. Evet. Kesinlikle çılgınca.
Düşüncelerimden tekrar işe dönmeliydim. Sıradan bir çalışan olsaydım bu yarı yarıya sorun olurdu ama ben bu şubenin CEO'suydum ve buradaki her şey bana bağlıydı.
...
"Seyran Hanım, bu projeyi almamız gerektiğine emin misiniz? Pek umut verici görünmüyor," dedi Sheila.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marbella'da olan Marbella'da kalır
Hayran Kurgu"Hayatta yaşadığınız hiçbir şey yok olamaz. Her şey iz bırakır. Birileri buna kader diyor, birileri şans diyor. Ben sadece Marbella'da olan her şeyin Marbella'da kaldığını söyleyebilirim. Ama kalplerimizde olanlar..."