4. Bölüm. "Resimlerimde"

270 39 11
                                    

Seyranʼdan

Beni öptü. Ve evet, dünyamı alt üst eden bir öpücüktü. Neden? Bilmiyorum. Elbette bu yaşımdan önce de ilişkilerim olmuştu, aşık olmuştum ama nedense bu duygu benim için yeniydi.
Birlikte olduğum adam bir yabancıydı, benim dünyama yabancı biriydi gerçekten.

O anda hem her şeyi hem de hiçbir şeyi aynı anda düşünüyordum. Parmaklarımı yüzünde gezdiriyordum, sanki sadece dokunarak her özelliğini daha iyi hatırlayabilecekmişim gibi.

Evet, kafamın içinde sorusuna cevap verdim ama gözlerimi ondan ayırmadan sessiz kalmaya devam ettim.

Bu sefer dudaklarıma uzandı. Ben de sanki bunu bekliyormuş gibi karşılık verdim ve ikimizin de rahat edeceği şekilde yerleştim.
Yüzünü okşamakta olan avucum usulca başının arkasındaki saçlara kaydı ve sanki son hareketim ona yakıt olmuş gibi dudaklarımızı birleştirdi. Ferit alt dudağımı tuttu, boştaki elini belime doladı ve her seferinde sıkarak beni daha da sert öptü. Yoğunluğuna rağmen nazikçe öpüyor, bu da dudaklarımın zevkten titremesine neden oluyor. Dudaklarını ve sonra dilini tekrar oynatıyor, ağzımı tamamen kapatıp tekrar açıyor.

Midem tekrar tekrar dönüyor ve başım dönmeye başlıyor. Aramızdaki hava bir yerlerde kaybolmuş gibiydi. Onu kendime çektim ve sıkıca sarıldım. Vücudumdaki her hücreyle onu istiyordum ve eminim sistemimdeki alkol kendini hissettiriyordu, ama beni öpüşündeki güç ve eşzamanlı şefkat beni hareketsiz bırakıyor.

Alt dudağını hafifçe ve dayanılmaz bir şekilde ısırdım, o da hırıldayarak daha da yakınıma sokuldu.
Parfüm kokusu ve sigara dumanı birbirine karışıyor. Bu kokuyu sevebileceğimi asla hayal edemezdim, çünkü sigaradan nefret ederim. Ve nedense kokusuna odaklandığımda resmen delirdiğimi söyleyebilirim. Bir hamlede, dudaklarını kırmadan, kucağına oturmuş ve gömleğine uzanmıştım ki Ferit belimi bıraktı ve öpüşmeyi durdurdu.

Çok mu hızlıydım? Yanlış bir şey mi yapmıştım?
Kalbimdeki gürültülü çarpıntı paniğe dönüşmeye başlamıştı. Sanırım buna reddedilme sendromu diyebilirim. Bir adım attığınızda aniden durdurulduğunuzda.
Muhtemelen yüzümde oldukça tuhaf bir ifadeyle ona baktım, ama neredeyse nefesini geri kazandığında gülümsedi.

"Neden gülüyorsun?" diye sordum endişeyle.

"Sizden korkmaya başladım Seyran Hanım."

"Neden?"

"Bütün planlarımı mahvediyorsun."

Ferit'i sorgulamaya devam ederek eski pozisyonuma dönmeye çalıştım. Heyecanım dinmiyordu. Nefes alış verişim düzelmiyordu. Hâlâ sorularla kendime işkence ediyordum.

"Planlarınız nedir?"

"Artık seninle gerçek bir ilişkinin küçük bir versiyonunu yaşamalıyız, birbirimizi biraz daha tanımalıyız, değil mi?"

...

Sohbetimiz neredeyse sabaha kadar sürdü. Her şeyden konuştuk. Sevdiğimiz renklerden, filmlerden, kitaplardan, müzikten, yemekten, sanattan, hatta neredeyse siyasetten bile konuştuk. Ancak bu konuda şanslıydık ki güneşin doğmaya başladığını fark ettik.

Odamızdan camın arkasından denizi görebiliyorduk. Manzara o kadar güzeldi ki hemen şöyle dedim:

"Gitmeden önce bu manzaranın resmini yapmalıyım."

"Hadi birlikte boyayalım."

"Nasıl yapılacağını gerçekten biliyor musun?"

"Sizin rehberliğinizde iyi bir çalışma olacağını düşünüyorum."

Marbella'da olan Marbella'da kalırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin