Ο Κεμάλ με τον Ντερβίς Πασά πήγαν στο νέο δωμάτιο του. Απέξω ήταν ο Ζουλφικάρ, ο Ισκεντέρ και Μαχμούτ Αγάς .
Μαχμούτ Αγάς(Θα γίνει ο Δεύτερος καλύτερος φίλος του Κεμάλ μετά τον Ζουλφικάρ): Πέτρος Λαγούτης
Ντερβίς Πασάς: Σουλτάνε μου απο εδώ οι δύο σας σωματοφύλακες ο Ζουλφικάρ και ο Ισκεντέρ, και ο Σύμβουλος σας ο Μαχμούτ Αγάς.
Κεμάλ: Ζουλφικάρ φαίνεσαι δυνατό παλικάρι, τι σκέφτεσαι για εμένα αλλά και για τον πατέρα μου ,μίλα ελεύθερα
Ζουλφικάρ: Σουλτάνε μου πιστεύω ότι θα είσαστε ένας πολύ καλός Σουλτάνος και ότι θα ξανά κάνετε την Αυτοκρατορια μας μεγάλη . Τον πατέρα σας τον μισούσα πάρα πολύ γιατί μας κατέστρεψε. Συγνώμη Σουλτάνε μου
Κεμάλ: Μην ζητάς Συγνώμη, φίλε μου. Όλοι τον μισούσαν . Ισκεντέρ εσύ?
Ισκεντέρ: Και εγώ τα ίδια με τον Ζουλφικάρ πιστεύω, Σουλτάνε μου
Κεμάλ: Ωραία. Εσύ Μαχμούτ Αγά?
Μαχμούτ: Εγώ Σουλτάνε μου πιστεύω ότι θα μας σώσετε από την καταστροφή. Θα είμαι στο πλευρό σας μέχρι το τέλος της ζωής μας .
Κεμάλ : χαίρομαι που θα έχω πιστούς υπηκόους. Οποιος όμως από εσάς ακουμπήσει ή προδώσει εμένα ή τον αδελφό μου ,τον Πρίγκιπα Βαγιαζήτ, θα τον σκοτώσω και θα τον ρίξω στον Βόσπορο, για να τον φάνε τα ψάρια,το καταλάβατε?
Ζουλφικάρ: Μάλιστα Σουλτάνε μου
Ισκεντέρ: το καταλάβαμε Σουλτάνε μου. Σου είμαστε αιώνια πιστοί
Μαχμούτ: Μάλιστα Σουλτάνε μου.
Κεμάλ: Ωραία. Ντερβίς και Μαχμούτ, ελάτε μέσα στο δωμάτιο μαζί μου . Θέλω πλήρη ενημέρωση για τα πάντα.
Μπήκαν μέσα και ο Κεμάλ κάθισε καθιστός στο κρεβάτι του .
Κεμάλ: σας ακούω
Μαχμούτ: στα εδαφική Σουλτάνε μου έχουμε επαναστατικες κινητοποιήσεις στην Βουλγαρία, στην Σερβία και στην Μολδαβία.
Κεμάλ: στην Ελλάδα?
Μαχμούτ: Όχι, ευτυχώς
Κεμάλ: Ωραία. Ειναι Σεπτέμβριος του 1630 σωστά?
Ντερβίς: σωστά Σουλτάνε μου.
Κεμάλ: στόχος μου είναι η κατάληψη της Βιέννης . Πρώτα θα σφάξω όλους τους επαναστάτες και μετά θα ξεκινήσω μια εκστρατεία εναντίον της Αυστρίας.
Μαχμούτ: Ότι πείτε Σουλτάνε μου
Κεμάλ: στα οικονομικά,πώς τα παμε ?
Ντερβίς: Όχι και τόσο καλά. Παρακμάζουμε, τα ταμεία είναι άδεια.
Κεμάλ : το παλιό κάθαρμα τον πατέρα μου. Ήταν ίδιος με τον Σουλτάνο Ιμπραήμ τον πρώτο, σκατά δηλαδή. Θα επιβάλλω υψηλή φορολόγηση, όποιος δεν πληρώνει θα εκτελείται. Εκτός άμα είναι μονογοναϊκές οικογένειες, δηλαδή η μητέρα και το παιδί μόνο, τότε η μητέρα δεν θα πληρώνει φόρους. Όλοι οι υπόλοιποι θα πληρώνουν, κατανοητό?
Μαχμούτ: Μάλιστα Σουλτάνε μου
Ντερβίς: Μάλιστα
Κεμάλ: Ωραία. Πηγαίνετε τώρα και ανακοινώστε στον κόσμο τις αποφάσεις μου . Όποιος ή όποια αντιδράσει να τον εκτελείτε επιτόπου ,εντάξει?.
Ο Ντερβίς και ο Μαχμούτ κοιτάνε τον Κεμάλ με το στόμα ανοιχτό.
Κεμάλ: Εντάξει είπα?
Μαχμούτ: Μάλιστα Σουλτάνε μου
Ντερβίς: Μάλιστα
Κεμάλ: δρόμο τώρα και κάντε αυτό που σας είπα
Ο Ντερβίς και ο Μαχμούτ έφυγαν τρέχοντας για να πραγματοποιήσουν τις εντολές του Κεμάλ.
Ο Κεμάλ πήρε αυτά τα μέτρα και έγινε σκληρός ,διότι έτσι πιστεύει ότι θα σώσει την Αυτοκρατορία, μέσω των σκληρών νόμων.
YOU ARE READING
Η Ιστορία του Σουλτάνου Κεμάλ του Πρώτου
Historical FictionΗ Ιστορία του Σουλτάνου Κεμάλ του Πρώτου και η πορεία του μέχρι να μείνει στην ιστορία της Αυτοκρατορίας ως ο καλύτερος Σουλτάνος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.