Κεφάλαιο 18

8 1 0
                                    

Το επόμενο πρωί ο Κεμάλ ξύπνησε με την Μιχριμάχ στην αγκαλιά του . Της έδωσε ενα φιλί στο κούτελο για να ξυπνήσει.

Κεμάλ : Καλημέρα Μιχριμάχ μου

Μιχριμάχ: Καλημέρα Σουλτάνε μου

Κεμάλ: Είσαι πανέμορφη και το πρωί, πως γίνεται αυτό μου λες ;

Μιχριμάχ: σας ευχαριστώ Σουλτάνε μου ,για τα καλά σας λόγια. Εγώ μαζί σας θέλω να είμαι συνέχεια.

Κεμάλ: Δεν γίνεται συνέχεια, αλλά κάποιες φορές θα είμαστε μαζί.

Μιχριμάχ: Εντάξει Σουλτάνε μου

Κεμάλ: πήγαινε πίσω στο χαρέμι, και αν είσαι καλό κορίτσι αύριο θα κοιμηθούμε πάλι μαζί

Μιχριμάχ: Εντάξει Σουλτάνε μου

Η Μιχριμάχ έχει ερωτευτεί τον Κεμάλ και θα κάνει τα πάντα για να είναι συνέχεια μαζί του ,και να γίνει γυναίκα του .

Η Μιχριμάχ ντύθηκε ,έδωσε ενα φιλί στον Κεμάλ και έφυγε.

Ο Κεμάλ από την άλλη, έχει ερωτευτεί και εκείνος την Μιχριμάχ, είναι η νέα του αγαπημένη. Ντύθηκε, σηκώθηκε από το κρεβάτι και φώναξε τον Ζουλφικάρ.

Κεμάλ: Ζουλφικάρ έλα λίγο μέσα

Ο Ζουλφικάρ ήρθε μέσα στο δωμάτιο.

Ζουλφικάρ: με ζήτησες Σουλτάνε μου ;

Κεμάλ: Ναι, σε ζήτησα. Φώναξε μου τον Ντερβίς Πασά,τον Μαχμούτ Αγά και τον αδελφό μου ,τον Βαγιαζήτ, εντάξει;.

Ζουλφικάρ: Μάλιστα μεγαλειοτατε

Κεμάλ: και μετά θέλω να πας και να ετοιμάσεις τα άλογα μας ,θα πάμε στην Αδριανούπολη.

Ζουλφικάρ: Μάλιστα

Κεμάλ: πήγαινε τώρα

Ζουλφικάρ: Μάλιστα μεγαλειοτατε

Ο Ζουλφικάρ πήγε και βρήκε τον Ντερβίς Πασά ,τον Μαχμούτ Αγά και τον Βαγιαζήτ και τους πήγε στον Σουλτάνο.

Βαγιαζήτ: Σουλτάνε μου τι έγινε;

Κεμάλ: Λοιπόν εγώ τώρα θα πάω στη  Αδριανούπολη μαζί με τον Ζουλφικάρ. Βαγιαζήτ θα είσαι υπεύθυνος για όσο λείπω μαζί με τις κόρες μου ,θέλω να προσέχεις τον εαυτό σου αλλά και να προσέχεις και τις κόρες μου, εντάξει;

Βαγιαζήτ: Μάλιστα Σουλτάνε μου. Όλα θα είναι εντάξει αδελφε μου .

Κεμάλ: χαίρομαι που το ακούω. Ντερβίς Πασά και Μαχμούτ Αγά μαζί με τον Ισκεντέρ είσαστε υπεύθυνοι για τη  ασφάλεια του αδελφού μου ,αν πάθει κάτι θα σας θεωρήσω υπεύθυνους, το καταλάβατε;.

Μαχμούτ Αγάς: Μάλιστα μεγαλειοτατε

Ντερβίς: Εντάξει Σουλτάνε μου, το υπόσχομαι ,ο αδελφός σας δεν θα πάθει τίποτα.

Βαγιαζήτ: μια χαρά θα είμαι Σουλτάνε μου.

Κεμάλ: το καταλάβατε;.

Μαχμούτ: Μάλιστα μεγαλειοτατε

Ντερβίς: Ότι πείτε Σουλτάνε μου

Κεμάλ: πολύ καλά, πηγαίνετε τώρα, είσαστε ελεύθεροι. Ντερβίς κάτσε λίγο.

Ντερβίς: Μάλιστα

Ο Μαχμούτ και ο Βαγιαζήτ αποχώρησαν από το δωμάτιο.

Ντερβίς: Τι έγινε Σουλτάνε μου;

Κεμάλ: όσο λείπω πέρα από τον αδερφό μου ,θέλω να προσέχεις τις κόρες μου ,την γυναίκα μου, τις αδελφές μου αλλά και την Μιχριμάχ Χατούν. Είναι η νέα μου αγαπημένη και είμαι ερωτευμένος μαζί της . Αν πάθει κάτι εκείνη ή η οικογένεια μου θα θεωρήσω εσένα υπεύθυνο,εντάξει;.

Ντερβίς: μείνε ήσυχος Σουλτάνε μου, όλοι θα είναι ασφαλείς για όσο λείπεις.

Κεμάλ: Ωραία, πήγαινε τώρα, είσαι ελεύθερος.

Ντερβίς: Μάλιστα μεγαλειοτατε, καλό ταξίδι να έχετε.

Κεμάλ: Σε ευχαριστώ Ντερβίς Πασά.

Ο Ντερβίς Πασάς αποχώρησε απο το δωμάτιο αφού υποκλίθηκε στον Κεμάλ.

Η Ιστορία του Σουλτάνου Κεμάλ του Πρώτου Where stories live. Discover now