Κεφάλαιο 26

11 1 0
                                    

Ο Κεμάλ μαζί με τον Ζουλφικάρ και με την συνοδεία τους ξεκίνησαν για την Κωνσταντινούπολη.

Ο Ζουλφικάρ όμως επειδή έβλεπε ότι ο Σουλτάνος ήταν σκεπτικός, αποφάσισε να τον ρωτησει τι έχει.

Ζουλφικάρ : Τι έχετε Σουλτάνε μου ,φαίνεστε σκεπτικός.

Κεμάλ: Είμαι ναι . Αλλά δεν έχω κάτι συγκεκριμένο. Απλώς, σκέφτομαι την Βιέννη και αν θα πρέπει να ξεκινήσω μεθαύριο και όχι την Δευτέρα.

Ζουλφικάρ: Δεν πρέπει πρώτα να συμμαχήσετε με την Πολωνία;.

Κεμάλ: Δεν ξέρω, δεν τους εμπιστεύομαι καθόλου. Δεν εμπιστεύομαι τους χριστιανούς.

Ζουλφικάρ: και καλά κάνετε, αλλά πρέπει να έχετε συμμάχους.

Κεμάλ: μα έχω συμμάχους,έχω τους Χάνους της Κριμαίας.

Ζουλφικάρ: Ναι σωστά, είναι υποχρεωμένοι να σε βοηθήσουν. Τα εδάφη τους σου ανήκουν.

Κεμάλ: ακριβώς αυτό. Εσύ θα έρθεις μαζί μου ,σε θέλω δίπλα μου .

Ζουλφικάρ: τιμή μου Σουλτάνε μου ,θέλω να πολεμησω στο πλάι σας και να κερδίσουμε μαζί.

Κεμάλ: θα ξεκινήσουμε μεθαύριο για την Βιέννη, το αποφάσισα. Αύριο θα τους ενημερώσω όλους, θα πω στον Βαγιαζήτ να προετοιμαστει σωστά.

Ζουλφικάρ: όπως θέλετε Σουλτάνε μου .

Κεμάλ: και θα στείλω και μήνυμα στους Χανους της Κριμαίας, θα τους πω να στείλουν βοήθεια, εξάλλου αν δεν το κάνουν θα τους σκοτώσω.

Ζουλφικάρ: Θα το κάνουν Σουλτάνε μου

Κεμάλ: τουλάχιστον σε λίγα λεπτά φτάνουμε, είμαι πολύ ταλαιπωρημενος .

Ζουλφικάρ: το ξέρω μεγαλειοτατε, και εγώ το ίδιο.

Κεμάλ: έχω δει πως σε κοιτάει η αδελφή μου ,η Χατιτζέ Σουλτάνα, είναι ερωτευμένη μαζί σου ,με την ευχή μου.

Ζουλφικάρ: Εγώ δεν το είχα προσέξει μεγαλειοτατε. Για να το λέτε εσείς, κάτι ξέρετε παραπάνω.

Κεμάλ: Εσύ πως νιώθεις για εκείνη;

Ζουλφικάρ: είναι πανέμορφη η Χατιτζέ Σουλτάνα μας ,μου αρέσει αρκετά θα έλεγα. Με την άδεια σας θα την προσεγγίσω.

Κεμάλ: με την ευχή μου Ζουλφικάρ

Ζουλφικάρ: σας ευχαριστώ Σουλτάνε μου

Κεμάλ: φτάνουμε επιτέλους

Ζουλφικάρ: απο ότι φαίνεται Σουλτάνε μου, φτάνουμε στο παλάτι.

Η Ιστορία του Σουλτάνου Κεμάλ του Πρώτου Where stories live. Discover now