Κεφάλαιο 27

5 1 0
                                    

Ο Κεμάλ με τον Ζουλφικάρ επέστρεψαν στο παλάτι. Οι Φρουροί μόλις είδαν τον Σουλτάνο τους ,άνοιξαν την πύλη και μπήκαν μέσα.

Κεμάλ : Πάμε στο δωμάτιο μου ,δεν μπορώ άλλο

Ζουλφικάρ: πρέπει να ξεκουραστειτε Σουλτάνε μου ,πρέπει να είσαστε δυνατός για την εκστρατεία.

Κεμάλ: και εσύ πρέπει να είσαι δυνατός. Θα είσαι δίπλα μου ,θα προσέχουμε ο ένας τον άλλον.

Ζουλφικάρ: τιμή μου Σουλτάνε μου

Κεμάλ: Αύριο θα μιλήσω και στην αδελφή μου για εσένα

Ζουλφικάρ : όπως θέλετε Σουλτάνε μου

Κεμάλ: Πάμε να ξεκουραστουμε.

Μπήκαν μέσα στο παλάτι και όταν τους είδε ο Μαχμούτ Αγάς άρχισε να φωνάζει ότι γύρισε ο Σουλτάνος.

Μαχμούτ: ησυχία όλοι, ο Σουλτάνος Κεμάλ γύρισε πίσω.

Αμέσως όλη η οικογένεια του Σουλτάνου, που άκουσε τον Μαχμούτ βγήκαν από τα δωμάτια τους και πήγαν κοντά στον Κεμάλ.

Κεμάλ: Δεν θα κοιμηθώ απόψε.

Η Ατικέ του έδωσε ενα φιλί στα χείλη ενώ οι κόρες του ,τον φίλησαν στο μάγουλο και ο Βαγιαζήτ τον αγκάλιασε,όπως και οι αδελφές του .

Γκεβχεράν: πώς ήταν το ταξίδι σου ;

Χιουμασά: είσαι πολύ κουρασμένος;

Σαφιγιέ: Λιοντάρι μου όλα καλά με τον θείο σου ;

Κεμάλ: όλα καλά, είμαι πολύ κουρασμένος. Ο Ορχάν, ο Αχμέτ και οι ανιψιες μου που είναι;.

Γκεβχεράν: κοιμούνται

Χιουμασά: ήταν πολύ κουρασμένοι

Κεμάλ: Καλώς, πηγαίνετε στα κρεβάτια σας ,και εγώ θα πάω για ύπνο. Αύριο θα ανακοινώσω κάτι σημαντικό. Βαγιαζήτ πρώτα θα το πω σε εσένα, αύριο πρωί πρωί να είσαι στο δωμάτιο μου .

Βαγιαζήτ : όπως θέλετε Σουλτάνε μου

Εϊσάν: Δεν θέλεις να φας κάτι πατέρα μου ;

Γκιουλμπαχάρ: ταξιδευες τόσες ώρες.

Μαχιντεβράν: πρέπει να φας κάτι

Κεμάλ: Καλά είμαι είπα, πάω για ύπνο. Πηγαίνετε να κοιμηθείτε και αύριο να είσαστε στην τραπεζαρία πρωί πρωί όμως,καλό βράδυ σε όλους.

Σαφιγιέ: καλό βράδυ Λιοντάρι μου

Όλοι πήγαν στα δωμάτια τους, όπως και ο Κεμάλ.

Η Ιστορία του Σουλτάνου Κεμάλ του Πρώτου Where stories live. Discover now