Κεφάλαιο 22

8 1 0
                                    

Ο Βαγιαζήτ πήγε στο δωμάτιο του και άρχισε να γράφει ένα γράμμα για τον αδερφό του ,τον Σουλτάνο Κεμάλ τον Πρώτο, τον αγαπάει πολύ, πιστεύει ότι θα πάρει την Βιέννη και θέλει να τον ενημερώσει για τις προετοιμασιες παρότι θα γυρίσει το βράδυ.

Γράμμα από Βαγιαζήτ προς τον Σουλτάνο Κεμάλ:
Αδελφέ μου οι προετοιμασιες για την εκστρατεία της Βιέννης προχωράνε σταθερά και γοργά. Ο Ντερβίς Πασάς και ο Μαχμούτ Αγάς προχωράνε τις διαδικασίες γρήγορα και σταθερά, όλα είναι σχεδόν έτοιμα. Το ξέρω ότι θα γυρίσεις το βράδυ αλλά όφειλα ως αδελφός σου και ως Πιστός σου ακόλουθος να σε ενημερώσω, με εκτίμηση ο αδελφός σου Βαγιαζήτ.

Ο Βαγιαζήτ κάλεσε τον Μαχμούτ Αγά.

Βαγιαζήτ: Μαχμούτ Αγά δώσε το σε έναν αγγελιοφόρο και πες του να το πάει στην Αδριανούπολη στον αδελφό μου .

Μαχμούτ: Μάλιστα Πρίγκιπα μου

Ο Μαχμούτ Αγάς έφυγε και το έδωσε σε έναν αγγελιοφόρο.

Μαχμούτ Αγάς : πήγαινε το στον Σουλτάνο μας στην Αδριανούπολη, εντάξει;

Αγγελιοφόρος : Μάλιστα και ξεκίνησε για την Αδριανούπολη.

Τώρα ο Κεμάλ με τον Ζουλφικάρ φτάνουν στην Αδριανούπολη.

Κεμάλ: φτάνουμε Ζουλφικάρ

Ζουλφικάρ: από ότι φαίνεται Σουλτάνε μου

Κεμάλ: εδώ είναι ο θείος μου ,η θεία μου και οι ξαδέλφες μου

Ζουλφικάρ: Ωραία Σουλτάνε μου ,ήταν ευκαιρία να τους δείτε.

Κεμάλ: θα έρθεις μαζί μου στην Βιέννη, σε θέλω δίπλα μου ,είναι η πιο σημαντική στιγμή της ζωής μου.

Ζουλφικάρ: τιμή μου Σουλτάνε μου να είμαι δίπλα σας ,σας έχω σαν αδελφό μου

Κεμάλ: και εγώ το ίδιο Ζουλφικάρ, σε έχω σαν αδελφό μου ,θα κερδίσουμε μαζί.

Ζουλφικάρ: ακριβώς Σουλτάνε μου

Κεμάλ: ας προχωρήσουμε

Ζουλφικάρ: Μάλιστα μεγαλειοτατε.

Η Ιστορία του Σουλτάνου Κεμάλ του Πρώτου Donde viven las historias. Descúbrelo ahora