Κεφάλαιο 9

4 1 0
                                    

Ο Κεμάλ και ο Βαγιαζήτ έλεγχαν τα κανόνια.

Ο Βαγιαζήτ είναι υπόχρεος προς τον αδελφό του που του έσωσε την ζωή. Θέλει να του το ξεπληρώσει με οποιονδήποτε τρόπο. Επίσης, θα τον στηρίξει μέχρι τέλους, τον πιστεύει πάρα πολύ ως Σουλτάνο.

Κεμάλ : ευτυχώς, είναι σε καλή κατάσταση τα κανόνια μας

Βαγιαζήτ : Αυτό βλέπω και εγώ. Σουλτάνε μου θέλω να σου πω κάτι, αλλά δεν ξέρω πως θα το πάρεις;

Κεμάλ: πες μου ότι θέλεις

Βαγιαζήτ:  Ο Ορχάν και ο Αχμέτ δεν ήρθαν να σε συγχαρούν

Κεμάλ: το ξέρω. Θα πάω να τους δω αργότερα

Βαγιαζήτ: τα καθάρματα

Κεμάλ: Μην μιλάς έτσι, θα πάω να τους δω μετά

Τότε ήρθαν και ο Ντερβίς Πασάς με τον Μαχμούτ Πασά

Ντερβίς: Σουλτάνε μου οι πολίτες φωνάζουν το όνομα σας ,δέχτηκαν τις αποφάσεις σας

Κεμάλ: χαίρομαι . Λοιπόν Βαγιαζήτ θα πας στο κατάλυμα των Γενιτσάρων για να τους μιλήσεις, μαζί σου θα έρθει ο Ισκεντέρ και Ο Μαχμούτ Πασάς, εντάξει?

Βαγιαζήτ: Ότι πεις Σουλτάνε μου

Μαχμούτ: Μάλιστα

Ισκεντέρ: Εντάξει, Σουλτάνε μου

Κεμάλ: πηγαίνετε τώρα όμως.  Ζουλφικάρ εμείς θα πάμε στο δωμάτιο του Ορχάν και μετά στου Αχμέτ, θέλω να τους μιλήσω .

Ζουλφικάρ: Μάλιστα

Κεμάλ: Ντερβίς εσύ άρχισε να συγκεντρώνεις χρήματα, σήμερα όμως. Μην παίξεις το κεφάλι σου κορώνα γράμματα.

Ντερβίς: Μάλιστα Σουλτάνε μου

Κεμάλ: Ζουλφικάρ πάμε

Ζουλφικάρ: Ότι πείτε

Ο Κεμάλ είναι έξαλλος που ο Ορχάν, ο σύζυγος της αδελφής του ,της Γκεβχεράν δεν ήρθε να τον συγχαρει που έγινε Σουλτάνος, το ίδιο ακριβώς νιώθει και για τον Αχμέτ, ο οποίος είναι ο Σύζυγος της άλλης αδελφής του ,της Χιουμασά, δεν ήρθαν να τον συγχαρούν και είναι έξαλλος. Θέλει να μάθει για ποιον λόγο δεν ήρθαν να του πουν συγχαρητήρια, γιατί δεν ήταν εκεί όταν παρουσιάστηκε ως νέος Σουλτάνος και γιατί δεν έχουν εμφανιστεί μπροστά του για να τον προσκυνήσουν, άμα δεν έχουν κάποια καλή δικαιολογία θα τους πάρει τα κεφάλια και θα τους πετάξει στον Βόσπορο ,για να τους φάνε τα ψάρια.

Η Ιστορία του Σουλτάνου Κεμάλ του Πρώτου Where stories live. Discover now