Sessizlik çökmüşkü......
"Oğlum eminmisin?" Dedi babam .
"Baba daha ne kadar emin ola bilirim sence ? Ben yaşıyacağımı yaşadım uni okudum sıra yarende ona çocuk gelin olmayı ve sevmediği biriyle evlenmeyi vebal göremem." Dedim herkes bizi izliyordu.
"Abi çok teşekkür ederim" dedi yaren hıçkırıklarının arasından...
"Birtanem sen benim gözümün nurusun sana bunu vebal görürmüyüm abicim?" Öptüm başını ....
Onun annesu bana minnetle baktı içimden şirret karı drama queen oruspi diye geçirsemde söylemedim.----------
Deniz'in ağzından...Alaz dedikleri çuvuk bumuydu amk? Taş taş taş diye geçurdim bi yandan berdel şoku bi yandan çocuklamı evlencem diye çıkışayım derken imdadıma yetişdi yiğidimmm erkeğimm . Ben gerçektende malım başkalarının manyak deli dediği adama dibim düştü aq.
Neyse kahfelere baktım, çok güzellerdi sanki içine çekiyordu beni .... toprağında ölmeğe hazırım kocacığımmm diyesim vardıda tutdum...
"Baba şimdi nolucak?" Dediğimde tüm bakışlar bana döndü ... beni yok diye gören ailem var olarak gördü hah!
"Nesi var mı? Evlenecen " dedi annem denen karı .... tfü senin sifatina diye geçirdim içimden....
"Alaz erkektir torun veremez yarenle evlenilecek" dediəinde Alazın köpürdüğünü gördüm babası dur işareti yaptı ona...
"Artık saklamanın bir anlamı yok araz intersexdir " dediğinde bazı yaşlılar bilmiyordu nenem gibi cadılar...
Ben şok olmuş Alaza bakıyordum bön bön ....' ne var la' der gibi göz kırptı bende omuz silktim....
"İnter ney?" Dediğinde nenem söze girdim... "çift cinsiyetli ,nene. Hamile kala bilir yani erkek olsada rahmi var." Dediğimde bir şok Alazın babası mahmut ağa ve alaz bana minnettar şekilde baktı .
"Hah öyle mi? Tamam o zaman Alazla Denizin berdelini kabul gördüm" dedi benim cadı nenem .... tfüğ sana cadı karı. İçimden geçirsim tabiki ....
"Deniz kim?" Diye sordu Alaz ....
"Ben.." diyip ,bir adım öne attım...
"Hmmm tamam o zaman yarın siz gelip beni , 2 gün sonra biz size gelip menekşeyi isteriz . " dedi.......Canlarım şimdi 5 yıldız olmadan yeni bölüm gelmez zaten okullar açılınca benim ağzıma sıçılıyor bi yıldızı eksik etmeyin eylemeyin ağammmmm😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alaz Ağa'm-bxb
RandomAnnesi'nin ölümünü gözleri önünde küçük yaşta izleyen ve travma alan doğduğunda lanetli , Soynaklar aşiretinin delisi olarak görülen manyak Alaz ağa . Hayatı ailesine değerini kanıtlamakla geçen Tarıkoğullar aşiretinin ağası ağanın oğlu Deniz. He...