2 bölüm

54 14 14
                                    

Arkamı döndümde Gökçeyi gördüm.

"Pardon korkutdum."

"Yok sorun yok. Noldu da Kaandan ayrılıb benim yanıma gəldin?"

"Yaa knk amma."

"Ne haksızmıyım?"

" Ya tamam kapatalım konuyu."

" Tamam... Bize gelsene pijama partisi yapalım"

"Olur valla asla hayır demem."

Eve doğru yol alırken o piç babam kızları kolundan tutub sürüklüyordu. Koşarak kızların yanına girdim.

"BIRAK LAN KIZLARI"

"SEN KES SESİNİ SİZDE YÜRÜYÜN!"

" SANA BIRAK DEDİM. ANNEME YAPTIKLARINI KIZLARA YAPMA İZİNİ VERMİCEM ANLADINMI!"

Beni yere itdi. Birden bir erkek gelib o piç babamı dövdü. Tabi Babamda göt korkusu olduğu için hemen kaçtı. Kızlar korkdukları için hemen arkama saklandılar. Onlar dönüb:

"Güzellerin iyimisiniz bir şey yapmadı deyilmi size"

"Hayır abla biz iyiyiz."

"Tamam siz içeri geçin"

Kızlar içeri geçtinde bende arakmı döndümde Miraçı gördüm.

"Oğlum senin burda ne işin var."

"İnsan bir teşekkür eder ya."

"A merhaba ben Gökçe. Siz bizim sınıfa yeni gelen öğrencisiniz galiba. Memnun oldum."

"Bende."dedi Miraç

"Gökçecim sen kızların yanına git. Bende geliyom."

"Tamam"dedi ve gitdi

"Ee sen ne arıyon burda benimi takib ediyon"

"Ya bir teşekkür et."

"Başlatma lan teşekkürüne cevab ver bana."

"Oo hırçın kız severizz"

"Bana bak. Cevab ver bana!"

"Tamam. Seni takib etdiyim yok sizin yandaki evde oturuyom. Sizi görünce yardım etmek istedim. Kötülükmü etdim."

"Hmm... tamam teşekkür ederim"

Ne bir dakka ben az önce bir erkeye teşekkürmü etdim. Ben asla bir erkeye teşekkür etmezdim. Off sanırım hiç iyi deilim.

"Hadi şimdi evine"

"Emredersiniz hanım efendi" bunu diyib gitdi.

Bende arkasından eve girdim kızların yanına gidib onlarla ilgilendim. Sonrada moralimiz yerine gelsin diye pasta yapma kararı aldık

Üstümüz her yerimiz undu. Pastayı süsledikden sonra buzdolabına atdık. Etrafı topladıkdan sonra. Gidib pijamalarımızı giyindik ve pijama partisi yaptık.

Biraz eylendikden sonra hepimiz uyuduk. Sabah güneşin ışıyıyla uyandım. Kalkıb günlük rutinimi yapıb okul formamı giyindim.

Sonrada aşağı inib kahvaltı hazırladım. Masayı kurub kızları çardım.

"Kızlar, Gökçe gelin kahvaltı hazır!"

"Tamam"diye bağırdı Gökçe

Onlar geldikden sonra yemek yiyib evden çıkdık. Okula vardımızda kızlar kendi sıfırlarına gitdi bizde tam kendi sınıfımıza gidicektik ki Kaan geldi.

"Naber kızlar"

"İyi senden hayatım"

"Bende iyi"

"Off sizi çekemem ben sınıfa giriyom"

Bunu diyib yanlarından ayrıldım geldimde yine Miraçı gördüm. Nedense onu görünce kalbim hızlandı.

Güzel ve yakışıklı çoçuk

Allah aşkına sus

Tamam be.

Yavaş yavaş ona yaklaşdım. Uyuyordu çok tatlıydı. Heyy ne diyisun sen Açelya. Kendine gel hemen!

Hemen sırama gitdim. Kitab defterlerimi çıkardım. Ve zil çaldı hoca geldi. Ve yerlerimizi deşdiricini söyledi. Ve beni Miraçın yanına oturtdu.

Dersede...

Defterime yazı yazarken kalemim düştü. Kalemimi elime alıcakken Miraçda elini atdı ve ellerimiz bir-birine deydi. Biraz bakışdıkdan sonra. Elimi çekdim ve kalemimi bana verdi.

Zil çaldı ve ben koşarak lavoboya gitdim. Kendimi deyişik his ediyordum. Amma bu normal deyildi. Neyseleyib lavobadan çıktım. Ve kantine gitdim Gökçe koşarak yanıma geldi.

"Sen iyimisin"

"Hıhı"

Kendime su alıb arka bahçede gezindik. Gökçe bana söyle bir şey söyledi.

"Knk herkes Miraçla seni shipliyo"

"Off ne derlerse desinler umrumda bile deyil."

"Amma Miraçında MaşAllahı var"

"Çok istiyorsan sen ol"

"Ben olmam benim yakışıklımı yakışıkılı sevgilim var"

Biz konuşurken zil çaldı. Ve sınıfa doğru yol aldık.

Derslerimiz bitdiyinde kardeşlerimle eve doğru yürüyorduk. Karşımıza üvey abimiz çıktı.

"Naber kızlar"diye Emre söyledi

"Seni gördük kötü olduk"

"Allah Allah. Yürüyün gidiyoruz."

"Pardon nereye."

"Evimize babamızın yanına."

"Bizim öyle bir babamız yok. Şimdimi aklına geldi kızları oldu. Ne ben onu tanıyom ne de kardeşlerim. BABANLA size mutluluklar. YALLAH!

"Öyle olsun" bunu diyib gitdi piç

Kızlarla eve doğru geldikde kızlarla akşam yemeyi yiyib uyuduk. Ben uyurken tek bir şey düşünüyordum.

Annem... Annemi çok özledim.Gel kızım,  sarıl bana demesini saçlarımı okşamasını her şeyini özledim. Neden yaptın baba neden bizde herkes gibi mutlu ola bilirdik. Seni hiç bir zaman affetmiyicem.

Kendimi uykunun kollarına bırakdım...

                   Selam arkadaşlar
              Bu bölümü çok erken atdım
            Amma diğer bölüm yarın sabah
          Yada akşam gelicek.

                              Baybayyy💞
               





Aklımda Sen Varsın(enemies to lovers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin