Arkamı döndüğümde Miraçdı. Tam ben konuşucaktım ki bana sus işareti yaptı. Noldu anlamında bakış atdım.
"Evde biri var"
"Ne?"
"Şşş! Bağırma sen burda kal"
Tamam anlamında başımı salladım. O aşağı indiyinde 10 dakka dan sonra silah sesi geldi. Hemen aşağı koştumda yerde kanlar içinde yatan adamı gördüm.
"Miraç naptın?"
"Tamam sakin ol. Düşmanlarımızdan biriydi o yüzden."dedi
Benim birden midem bulandı ve koşarak lavoboya gitdim.
"Sevgilim iyimisin?"
"İyim iyim kanı gönünce oldu sanırım"
"Tamam ozaman hazırlan çıkalım"
"Tamam"dedim ve hazırlanmaya başladım sonrada evden çıkıb beni okula kendisinde işe gitdi.
Okuldan çıkıb eve doğru yürürken Gökçeyi gördüm.
"Naber aşko?"dedim.
"İyi senden naber?"
"Bende iyi Kaan hazretleri nasıl?"
"Oda iyi."
"Ya Gökçe bize gelsene Kaanıda ara oda gelsin"
"Aslında çok iyi olur"dedi ve telefonu çıkarıb Kaanı aradı.
Sonra bize gelib yemek yemeye başladık. Biz yemek yaparken başım dönmeye başladı.
"Açelya iyimisin?"
"İyiyim sorun yok hadi devam edelim."
"Tamam"dedi ve devam etmeye başladık. Sonrada Miraçlar geldi. Yemek falan yedik sohbet etdik.
Gökçeler evlerine gitdi bizde odamıza gitdik. Ve uyuduk.
~Sabah~
Sabah uyandımda hala Miraçın uyudunu görünce gidib makyaj mazemelerimle Miraçın yüzünü boyadım.
Aşağı inib kahvaltı hazırladım. Sonrada bağıra bağıra aşağı inen Miraçı gördüm. Okadar komikdi ki kendimi gülmemek için zor tutuyordum.
"Aaa aşkım senin yüzüne noldu böyle? Yoksa makyaj mazemelerime mi gözün düştü?"
"Bak Açelya bunun sen yaptığını biliyorum. Neden yaptın yaa?"
"Ohh olsunn. Sen bana kapatıcı almasan böyle olur"
"Off sen güzel marka istedin bende arıyom"
"Maybellin al"
"Maybellinmi?"
"Hıhı bir arkadaşım önerdi"
( ;) )
"Tamam aşkım bu gün o Maybellinmidir nedir alırım"
"Tamam hadi git yüzünü yıka gel kahvaltı et."
"Tamam aşkım"
Dedi ve gidib elini yüzünü yıkadı ve kahvaltı etdik. Sonrada gezmeye çıktık.
Gezdiyimizde bir kağıt helvacı gördük canım aşırı çekti diye
"Aşkım bana kağıt helva al"
"Tamam aşkım"diyib aldı sonrada patlamış mısır gördük.
"Aşkım patlamış mısır al"
"Tamam aşkım"dedi ve onu da aldı.
Bu seferde pamuk şeker gördüm.
Az ye be kızım.
Napıyım duramıyom. Neden böyle oldum ki? Neyse ya onuda istemiyim.
"Aşkım eve gidelim mi?"
"Neden daha yeni geldik"
"Tamam oturalım biraz"dedim ve aklıma bir soru takıldı.
"Aşkım çocumuz olucak ya şimdi sen erkekmi olsun isterdin yoksa kızımı?"
"Tabii ki önce sağlıklı olsun. Amma sana benzeyen bir kızımız olsun istiyorum"
"Yağağağağ seni yerim ben"dedim ve güldük. Sonrada eve geldik.
Telefonum çaldı arayan Gökçeydi.
"Alovvv knkişş"dedi Gökçe
"Alovvv efendim knkişş"
"Knkişş bu gün Kaanın doğum günü bize gelsenize"
"Aaa tamam aşkım geliriz"dedim ve biraz konuştukdan sonra Miraçla hazırlandık ve ben aynaya baktım da Miraçda bana sarıldı.
"Çok yakışıyoruz aşkım"
"Evet aşkım" dedim ve elimden tutub arabaya bindik.
Gökçelere geldik Kaanın doğum günü kutladığımızda sonra pasta yemek istedimde kokusu midemi bulandırı ve lavoboya koştum.
"Aşkım bu 2 oluyor amma"dedi Miraç
"Ya aşkım olsun"
"Ne demek olsun ya gel hastaneye gidelim belli ki bir sorunun var"
"Ya gerek yok hadi aşağı inelim"dedim ve aşağı indik.
~Sabah~
Midem bulanarak uyanmıştım ve bu işde bir sorun olduğunu anlamışdım. Miraç evde yoktu gidib kendime bir hamilelik testi aldım.
Ve teste baktımda hamile oldumu anlamışdım. Sevincden ağlıyordum. Bunu Miraça supriz olarak yapıcaktım.
Gidib bir kutu aldım içine hamilelik testini koydum. Miraç gelince ona vericektim.
Akşam oldu amma Miraç yoktu nerdeydi bu. Derken telefonuma mesaj geldi. Bu bir fotorafdı. Fatorafa baktımda şok olmuşdum. Çünki....
Bölüm sonu..
EVET ARKADAŞLAR BURDA BİTİRİYORUM. SİZCE BU BÖLÜM NASIL OLDU. YENİ BÖLÜM İNŞALLAH YARIN GELİCEK. ŞİMDİ HEPİNİZİ ÖPÜYİRUM.
BAYBAYAA 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aklımda Sen Varsın(enemies to lovers)
Romance~Bazen sevdiyimizi düşünürsüz gece yatmadan önce aklımızda o kişi gelir hep onu düşünürsün. Onu gördünde kalbin çok hızlı atar. Ve ona demek istersinki ben senden hoşlanıyorum, sadece seni düşünüyorum Aklımda sadece sen varsın demek istersin. Oda sa...