7.bölüm

21 13 16
                                    

"Eee barışdımıza göre bir yerlere gidelim mi?"

"Olur. Gidelim"dedim ve yukarı çıkıb üzerime çok rahat kıyafetler giyinib aşağı indim.

"Ben hazırım hadi gidelim"dedim ve Miraç benim elimden tutub arabaya doğru geçib oturduk. Ve bir kafeye geldik.

Yanımıza sadece işi düşdüyü zaman yanıma gelen arkadaşım geldi. Arkadaşda denmez amma neysee.

"Selam aşko.Naber?"dedi Ceren

"İyi senden naber?"

"İyi. Bu yakışıklıda kim?"

"Sevgilim! Noldu ne için geldin? Yine ne işin düştü?"

"Aaa ayıb ediyorsun knk ben sana hep işim düştü demi geliyorum."

"Yani kırk yılda aklına bir gelen insansam öyle"

"Eniştenin yanında ayıb amma kanka" diyib Miraçın yanına oturdu.

"Neden benim yanıma oturmayıb SEVGİLİMİN yanına oturdun!"bilerek bastırarak söyledim.

"Aman sanki bir şey yapcam"

"Yapamasın zaten. Çünki benim sevgilim senin her erkeye yavşadığın gibi her kıza yavşamıyo. Yani anlıyıcan benim sevgilim senin gibi sürtükle işi olmaz. Şimdi bana terbiyemi bozdurma ve git!" dedim ve Ceren sinirle gitdi.

"Ohaa be kızım napdın ya"

"Napsaydım Miraç gel sevgilime yavşamı deseydim. Sende sinirlendirme beni kalk gidelim."

"Tamam aşkım gidelim"diyib elimden tutdu ve arabaya bindik. Ben pencereden dışarıyı izliyordum.

"Aşkım sen bana kızgınmısın?"

"Hayır diyilim amma nedense duygulanıyorum ve sebebsizce sinirleniyorum ve karnım acaib ağırıyo."

"Hmmm? Eve gidelim mi?"

"Hıhı..." ben noldunu anlamışdım. Zaten sabah hiss etmişdim ve paket koymuşdum. Amma regl olunca çok duygulanıyom.

Eve vardığımızda hızlıca mutfağa koşdum ve kendime çay yapmak istiyordum amma Miraç izin vermedi ve benim oturmamı söyledi. Hayır söylemedim çünki çok kötüydüm.

Sonra Miraç elinde çayla geldi. Çayı içdikden sonra rahatlamışdım.

"İyimisin aşkım?"

"İyiyim. Off ağlıyasım geliyo"

"Ağla aşkım..."

"Lan insan bir sorar noldu sana diye ne bu rahatlık!"

"Ben biliyorum zaten noldunu"dedi ona bir bakış atdım.

"Ne?.... Ee şey yanlış anladın ben annemden öğrendim. Yani evde her şeyi ben aldığım için onuda aldığında öyrendim."

"KCMFMCMSMSMDMDMDMDMXNNXNNXNDMDMDMMDMDMF"

"Ya neye gülüyursun?"

"Ya aşkım kıyamam sana.sjsjsjsjsj"

"Tamam. Yeter bu kadar napalım?"

"Valla ben yalı çapkını izliyicem"

"Aşkım yalı çapkınımı kaldı Allah için hem onun neyini beyeniyirsun?"

"MİRAÇ BAK REGLİM DUYGUSAL OLDUĞUM KADAR SİNİRLİYİMDE SUS!"

"Tamam aşkım sakin ben gidiyim gelicem"diyib kaçtı

Ben diziyi izlerken Miraç geldi.

"Bak sana ne aldımmm"

"Ne aldın?" bir tane kutu verdi bana kutunun içinden bileklikler çıktı.

"Ne aldın?" bir tane kutu verdi bana kutunun içinden bileklikler çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Böyle bir şey)

"M-miraç bu çok güzel"

"Senin kadar güzel olmasada idare et güzelim."

"Seni çok seviyorum aşkım iyiki karşıma çıktın"

"Bende seni çok seviyorum"dedi ve kapı çaldı gelen kızlardı.

Akşam oturub yemeyimizi yedik ve Miraç kendi evine gitdi. Sonunda evde kardeşlerimle vakit geçire bilicektim diyiyordum.

Ki kapı çaldı. Lan artık bizi salsın ya. Kapıyı açtımda Miraçdan bir kaç yaş büyük olan adam vardı.

"Buyrun kime bakmışdınız?"

"Ben Açelya hanıma bakmıştım"

"Buyrun benim" dedimde bana sıkıca sarıldı.

"Heyy bir dakka noluyo!"

"Ben senin öz abinim öz abin"

"Ne eminmisiniz çünki benim abim yok"

"Evet o piç babam bizi ayırmış"
Gözlerim doldu ve ona sıkıca sarıldı. İçeri geçtik. Ve olanları kızlarda anlatdı.

Biz konuşdukdan odalarımıza gidib uyuduk. Gözümü kapının çalmasıyla uyandım gidib kapıyı açdığımda Miraçdı.

"Naber güzelim?"

"İyi senden naber? Hadi içeri geç sana anlatıcaklarım var"

"Neymiş o?"

"Benim abim varmış"

"Hayır bu olamaz"

"Neden?"

"Hatırlatırım ben bir mafyayım ve senin hakkında her şeyi biliyorum. Ve senin bir abin yok."

"Hayır varmış. Babam onu saklamış o yüzden"

"Bilmiyorum amma ona güvenme içimde kötü bir hiss var"

"Mira-"

"Aaa Açelya bu kim?"

"Sevgilim abi"

"Merhaba ben Alex"

"Bende Miraç"

Onlar tanışdıkdan sonra sofraya oturub kahvaltı etmeye başladık. Kahvaltı bitince kızlar üniversiteye gitdi Miraçda kapıda şirkete gidicek amma beni tenbihliyordu.

"Seni aradımda hemen aç"

"Tamam sevgilim"

"Yaa ben korkuyorum aşkım"

"Korkma hadi iyi işler"dedim oda alnımdan öpüb gitdi.

Abimle yalnız kaldık ve abim bana söyle bir şey söyledi.

"Açelya çok safsın"

"Ne? Ne diyorsun abi?"

"Hayla abi diyor. Kızım ben babanın gönderdiği adamım"diyib kahkaha atdı ve belinden silah çıkardı.

"A-abi bak ş-şaka yapıyorsun demi" sırıtdı ve üstüme doğru gelmeye başladı.

"G-gelme! U-uzak dur!"

BÖLÜM SONU
SİZCE NASIL OLDU BEYENDİNİZMİ?
YENİ BÖLÜM İNŞALLAH YARIN GELİCEK. ŞİMDİ HEPİNİZİ ÖPÜYORUM.

BAYBAYY💕

Aklımda Sen Varsın(enemies to lovers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin