12.Bölüm

23 9 34
                                    

Çünki fotorafda Miraçla bir kız öpüşüyordu. Bunu gördüm de gözlerim doldu. Miraçın gelmesini bekledim.

Kapı çalmışdı gelen Miraçdı. Kapıyı açdım.

"Aşkım" diyib bana sarılıcaktı amma ben ona tokat atdım.

"Bu neydi şimdi Açelya?"dediyinde fotorafı gösterdim. Resmen donmuşdu.

"S-sen...SEN BUNU BANA NASIL YAPARSIN. HANİ BENDEN BAŞKASINI GÖRMÜYORDUN. YALANMIYDI HEPSİ. BEN SADECE BU HAYATDA SANA GÜVENDİM. AMMA SEN NAPTIN BENİ BU SÜRTÜKLE ALDATDIN. YAZIKLAR OLSUN MİRAÇ."

"Açelya yemin ederim ben öyle bir şey yapmadım"

"PEKİ BU NE MİRAÇ BU NE!"

"Açelya montaj bu ben öyle bir şey yapmadım"

"BUNDAN SONRA KARŞIMA ÇIKMA MİRAÇ. SENDEN BOŞANIYORUM BİTTDİ"

"HAYIR! BAK BİR DİNLE BENİ BİR KONUŞALIM"

"NEYİ KONUŞUCAZ NEYİ? BENİ NASIL ALDATDINIMI?!"gidicektim ki Miraç beni kolumdan tutub kendisine çekti.

"BIRAK-"dememe izin vermeden dudaklarıma yapışdı.

1 dakka böyle kaldık. Sonra geri çekildi.

"Açelya ben öyle bir şey yapmadım. Benim gözüm senden başkasını görmez. Bunu kim yaptı bilmiyorum amma bizi ayırmaya çalışıyor."

"Yemin et!"

"Yemin ederim ALLAH çarpsın ki yapmadım."

"Tamam inandım. Birde sana sürprizim var"

"Ne?"

"Al bakalım bu kutuyu" alır ve içine baktında hamilelik testini görür.

"S-sen cidimisin?"

"Evet baba oluyorsun!"dedim ve beni kucağına alıb döndürmeye başladı bende gülümsedim. Aklım hala o fotorafdaydı.

Birden Miraçın telefonuna bir mesaj geldi.

"AÇELYA!"dediyinde irkildim.

"Noldu be ne bağırıyorsun"

"Bune ne!"

Fotorafda beni başka bir adam öpüyordu.

"B-bune?"dedim

"Bilmiyorum amma senin bu adamla ne işin var!?"

"Yemin ederim ben bu adamı tanımıyorum" ağlamaya başladım.

"Tamam birtanem belliki bizi ayırmaya çalışıyor biri amma kim?"dedi

"Bilmiyorum"dedim sadece

"Neyse biz doğacak bebeyimiz  hakkda konuşalım"dedi bende gülümsedim.

Sonrada akşam yemek hazırladık sonrada sofrayı kurduk herkesi bize çağırdım.

~Yemekte~

"Ya abla noluyo niye bizi çağırdın?"dedi Derin dedi.

"Aynen yaa hadi artık meraktan çatlıyıcaz."dedi Gökçe

"Tamam sadede geliyorum ben hamileyim!" herkes bir-birine baktı. Sonra bağırdılar ve sarıldık.

Güldek eylendik. Sonrada herkes kendi evine gitdi. Bizde uyumak için odaya çıktık bir-birimize sarılıb uyuduk.

Gözümü açdım da Miraçla bağlı bir oda da bağılıydık.

"MİRAÇ UYAN!"

"Noldu güzelim ya bırak uyuyum"

"LAN SALAK KALK KAÇIRILMIŞIZZ!"

"NE!"dedi ve etrafına baktı. Sonra içeri biri girdi ben onu tanımıyorum amma galiba Miraç tanıyordu.

"Uyandınızmı çifte kurmallar?"

"Lan Berk olum sen- nasıl ya?"dedi Miraç

"Noldu bir tutuldun kuzen?"

"Lan olum noluyo? Yinemi rüya görüyorum ALLAHIM"

"Yok yengecim bu sefer gerçek"dedi Miraçın kuzeni.

"Lan olum beni çöz"

"Tamam"dedi gülerek. Sonrada bizi çözdü.

"Lan olum her şeyi baştan anlatın"dedim.

"Ben anlatım yenge. Şimdi ben okulum için yurt dışında gitmişdim. Sonrada geldim ve size şöyle bir şaka yaptım. Bide o fotoraflarıda ben yaptım"

"Lan kuzenim seni çok özledim be"

"Bende seni abim"

"Teyzem öldükten sonra noldu? O günden sonra haber anlamadım senden"

"B-berk eve gidib konuşsak?"

"Tamam abi"dedi ve biz eve geldik.

"Ee anlat bakalım abi"dedi Berk.

"A-annem öldükten sonra babam başkasıyla evlendi. Eve getirdiyi kadın bana babam yokken kötü davranırdı. Bunu ne kadar babama anlatsamda bana inanmadı. B-bir gün sırf o kadın için beni dövdü. Evden atdı. Oğuzda el bebek gül bebek gibi büyütdü. Sonrada aynısını Oğuzda yapınca kadını evden kovdu. Sonrada beni eve aldı. Beni Mafya olmaya mecbur etdi. Benim hayalim sıradan bir insan olmakdı amma olmadım...." Bunları anlatırken ağlıyordu.

Göz yaşlarını silib gülümseyerek

"Sonrada yolda Açeıyayala karşılaştım ondan hoşlandığmı anladım. Ve onun okuluna gidib onunla tekrar karşılaşdık. Ve 5 yıl sevgili oldub evlendik şuan hamile" dedi Miraç.

Bende onlara kahve yapıyordum.

~5 ay sonra~

Kaanla Gökçe evlenmiş, Defneyle Kadir hala sevgilidiler. Bense 5 aylık hamileyim. Ve bu gün cinsiyyet partisi yapıcaz.

"Ayy hadi artık patladın artık şu balonu"dedi Kaan

(Ortamı söyle hayal edin ve ortada büyük bir balon var)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ortamı söyle hayal edin ve ortada büyük bir balon var).

"Tamam hadi 3 den geriye sayın"dedim.

"3"

"2"

"1"

Veeee.

                     Bölüm sonu...

EVET ARKADAŞLAR BURDA BİTİRDİM BUNU  BİRAZ VAKTİNDEN ERKEN ATDIM AMMA OLSUN. BELKİ YARIN EVDE OLMIYICAM O YÜZDEN BÖLÜM ATAMAYA BİLİRİM. HEPİNİZİ ÖPÜYORUM. HA BİDE BENİ 116 TAKİPÇİ YAPAN HERKESİ ÖPÜYORUM CANLARIM BENİM.

                 BAYBAYAYAYA💞

Aklımda Sen Varsın(enemies to lovers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin