4.bölüm

205 16 10
                                    

Hepinize merhabalar canlarım. Üzgünüm bölüm baya gecikti.
Ama yeni bölüm sonunda geldi.
Hepinize iyi okumalar...

------------------------------------------------------------

"İki tarafda çok güçlü olduğundan iki tarafta çok kayıp vermişdi. Ama savaş hala devam ediyordu. Alaeddin önüne gelen tüm nökerleri keserken, Karacelesunda acımadan alpları katl ediyordu. Ne kadar iki tarafta güçlü olsada moğolların sayıca üstün durumdaydılar. Buda kayıları çıkmaza sürüklüyordu. Alaeddin ne yapacağını düşünüp dururdu. Mantıklı olan ormana çekilip nökerleri bir bir öldürmekdi. Ama kervanı bırakıp gidemezdi. Hele babasına kervanı Brusa'ya götüreceğini söz vermişken, kaçıp gitmek ona yaraşmazdı. Canı pahasına kervanı koruyacaktı"

Alaeddin: ALPLAR TÜM GÜCÜNÜZLE SALDIRIN. ÖLMEK VAR DÖNMEK YOK!

"En sonunda Alaeddin ve Karacelesun karşı karşıya gelirler"

Karacelesun: sonun benim elimden olacak Osmanın eniği

Alaeddin: görecez moğol iti görecez

"İkiside aynı anda bir birilerine karşı hamle yapmıştırlar. Kılıcları bir birine değdiğinde Alaeddin Karacelesundan önce davranıp Karacelesuna tekme atarak onu yere serer. Karacelesun tekmenin etkisinden hemen çıkıp Alaeddin karşılık vermeğe başladı. Karacelesun kılıcını Alaeddine doğru savurduğunda, Alaeddin kendisini geri çekerek kılıctan kurtulmuşdu. Ama kendisini Karacelesunun yumruğundan kurtaramamışdı. Karacelesun Alaeddin yumruğu atdığı an Alaeddin geriye savruldu. Alaeddin tam kendini toparlayıp Karacelesuna hamle yapmak isterken, Karacelesun bu seferde tekmeyi Alaeddine vurmuştu. Aldığı darbeler yüzünden yere düşen Alaeddin bir an sadece yerde kalır. Karacelesunsa yerde kaldığını görünce hemen Alaeddin kafasının üzerine gelir"

Karacelesun: sana ölümün benim elimden olacak demiştim şehzade

"Karacelesun kılıcını kaldırıp Alaeddine doğru savurduğunda, Alaeddin kendisini başka tarafa atdı ve kılıçtan kurtuldu ve hemen ayağa kalkıp bütün gücünü toplayarak Karacelesuna doğru hamle yaparak, Karacelesunun kılıcını yere atdı. Tam kılıcını Karacelesuna saplayacaktı ki, arkadan gelen nökeri fark edip hemen geri çekildi Alaeddin ve ona karşı hamle yapan nökeri biçti. Yeniden Karacelesuna hamle yapacakken omzuna gelen okla geri savruldu Alaeddin"

Baysungur: şehzadem iyimisiniz ?

"Alaeddin omzunda ki oku kırararak Baysungura taraf döndü"

Alaeddin: iyiyim Baysungur lakin bu itlerden kurtulmamız lazım. Yoksa hem kervandan, hemde canımızdan olacağız

Baysungur: nasıl kurtulacağız ki şehzadem ? Akın akın gelir bu itler hiç durmazlar ki

Alaeddin: bilmezim Baysungur

"Artık kayılar yolun sonuna gelmişdiler. Meydanda sadece Alaeddin ve bir kaç alpi kalmıştı, ama moğolların sayısıysa çok fazlaydı"

Karacelesun: artık yolun sonuna geldin küçük şehzade. Önce seni, sonraysa Osmanı öldüreceğim

Alaeddin: bizim için ölmekte bir şereftir moğol iti!

"Moğollar yeniden hamle yapacakken birden bire meydanda ki moğolların çoğu okla öldürülmeye başladı. Herkes ne olduğunu anlamamıştı bile birden bire moğolların sayısı yarıya inmişti ve birden germiyan alpları moğolların üzerine hücuma geçti"

Mehmet: hayde alplarım. Şu moğol itlerinin hepsini gebertin

"Alaeddin Mehmeti görünce sevindi artık kurtulmuşlardı ve çok şükür onları kurtaranda yabancı biri değildi"

SİYASİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin