‼️TW: ЗГАДУЄТЬСЯ ПРО ПОРАНЕННЯ, ЛЕЗА, КРОВ‼️
тгк з новинами: @deathscholТретя ночі, вставати треба через три години, а Сей ще навіть не думає лягати спати. Ну а хто додумається ставити контрольні на початку навчального року?! "До біса, навіщо вчити, якщо всерівно провалю", – з цими думками Сей попрямував до свого ліжка.
Як завжди, слабкий сон хлопця який тривав від сили годину перервала ця скотиняка під назвою будильник, час збиратись до школи. Мати Сея поїхала до міста, а батько у відрядженні вже другий день, будинок пустий. З останніх сил юнак піднявся з ліжка, та покульгав до ванної кімнати холодними коридорами, здавалося б, це лише початок осіні, а відчувається так, ніби глибока зима. Як завжди, у ванній кімнаті відтворилась звичайна ранкова рутина, Сей привів себе до порядку, якщо це можна так назвати та через кілька митей опинився на кухні, що б хоча б щось з'їсти, адже їжа у школі бажала кращого... Ось, знесилене тіло вже рухається у сторону школи, зазвичай хлопець дивився лише у підлогу по дорозі, але сьогодні йому все здавалося дивним. Вулиці пусті, жодної живої душі... Це через безсоння навколо нього панує таке сильне відчуття дереалізації¹, чи, можливо, він просто занадто рано вийшов з будинку? Гаразд, Сей замахнув головою, ніби намагаючись розвіяти всі свої думки та продовжив йти. Ось, він вже навпроти дверей, що вели у середину школи, юнак насторожено простягнув руку, що б відкрити двері та... Заради Бога, здається, все як завжди, біля входу сиділа добра вахтерка, що з усмішкою зустріла Сея. Хух, хлопець видихнув, та вже більш розслаблено почав йти до свого класу.
¹ дереалізація — порушення сприйняття, при якому навколишній світ сприймається як нереальний або віддалений
Нудні мямлення вчительки, це все що він міг розчути з останньої парти, хоча якщо чесно, він навіть не намагався. "Сьогодні все здається таким приглушеним, здається треба все-таки зайнятися своїм сном..." – подумав Сей, перед тим як потягнутися, а одразу за кілька миль пролунав дзвінок на перерву. Вперше за довгий час, хлопчисько вирішив прогулятися по коридорам під час перерви, після одного інциденту, він став добряче боятись ходити коридорами школи, принаймні одному. П'яти хвилинна перерва тягнулася немов година... все більше й більше хлопця поглинало почуття дереалізації, як раптом, він побачив силует в кінці темного коридору, що швидко вирвало його з думок.
Дівчина? Здається, схожа на його однокласницю... Що це там у неї на руках? Хлопець не довго думаючи підійшов, проте його цікавість перевершив різкий переляк... О Боже, її тіло було повністю покалічене, а очі що пристально дивились на нього абсолютно пустими! Хлопець зробив пару обережних кроків назад, не відриваючи від дівчини своїх широко відкритих очей, його думки ходили виром, все жужало немов в вулику, як раптом, його потік зупинився на одній думці: Треба бігти в медпункт! Серйозно, коридори були буквально безкінечні... Хлопець бігав крізь цілу купу дітей, та стільки людей в нашому селі навіть немає, як тут учнів! Через декілька хвилин він добіг до медпункту, хоча насправді це здавалося йому вічністю... Медсестра дала йому скупий набірчик з бинтів за перекису, якого милого їх так мало, цим навіть маленьку рану не приведеш до ладу! Але в любому випадку, треба скоріше дістатися до дівчинки... На виході, Сея зустріло дзеркало, дивно, воно тут раніше не висіло, проте ще дивнішим було те, що він побачив там - він не був схожий сам на себе, але все-таки не придав цьому значення. Можливо його просто глючить після нездорової кількості сну. Сей не став зупинятися на довго біля відображення, ось він вже знову прямує вздовж заповнених коридорів, маючи на думці лише покалічене тіло однокласниці, до якої він дібрався через кілька хвилин бігу. Він взявся обробляти її руки, проте коли він схопив її зап'ястя, рука, котра була зжата у кулак кілька секунд назад розкрилась, видаючи жахливе видовище. О Боже! Різні типи леза вп'ялися в її руку, по якій зтікало стільки крові, скільки Сей навіть в житті не бачив!
Від такого видовища юнака ледь не знудило, проте він навіть не встиг оговтатися як помітив, що темрява поглинає дівчину. Що?!! Н-ні, зажди! – це все що встиг крикнути хлопець перед тим, як його товаришу поглинула тьма, вона буквально зникла перед ним.
Сей розгублено дивився на тьму, намагаючись зрозуміти, що в біса щойно відбулося, а через кілька секунд в його очах потемніло та.. Він опинився у себе в ліжку? Невже це був лише тільки сон?...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Death school
ParanormalІсторія про звичайного сільського хлопця, котрий одного разу, замість того що б прокинутися потрапив у нескінченний цикл, з якого зможе вийти лише тоді, коли запобіжить смерті усіх учнів в школі