Розділ 5. Юї?...

6 1 0
                                    


Двері що вели до школи відчинилися, усмішка вахтереші знову зустрічає їх. Усі троє прийшли пораніше в школу, ну а раптом щось станеться, а їх немає. Усі домовились розділитись та оглянути школу в пошуках чиєїсь смерті, почнемо з Пунжа.

Школа була двоповерхова, тож йому наказали оглянути весь другий поверх, він бігав по кабінетах та коридорам, які все ще не були заповнені дітьми, що полегшело його завдання. Через 20 хвилин як він бігав по поверху він нічого не знайшов, схоже, тут чисто.

Юї, їй наказали перевірити підвальне приміщення, проте здається вона не поспішала, в той час як Пунж вже бігав по кабінетах вона тільки дійшла до сходів. Підвал був не дуже великий, тому їй вистачило всього лише 14 хвилин що б оглянути, дивно, таке відчуття ніби Юї знає кожен куток цього підвалу на пам'ять. Але гаразд, тут чисто.

Сей оглядав перший поверх, якраз на цьому поверсі і був його клас. Перший кабінет, пусто, другий третій... всюди пусто! Раптом він почув дивний звук з класу у якому він вчиться, він одразу ж рванув в його сторону. Він насторожено пройшов в середину класу та тихо йшов поміж парт, як раптом помітив... Заждіть, хтось сидить на парті та бовтає ногами... Але де верхня частина тіла!?!?!?! Сей нажахано зробив пару кроків назад, о святий Пунж... І що взагалі робити?! Як взагалі можна запобігти смерті нижньої частини тіла?! Вона ж буквально вже мертва! Не довго думаючи Сей вибіг з класу на пошуки Пунжа і Юї, ну а раптом вони знають що робити. Як тільки Сей вибіг з класу він наткнувся на Пунжа, як тільки той помітив Сея він подивився на нього здивований поглядом.

– Що сталося? Ти щось знайшов?

– Пізніше розповім, треба спочатку ще Юї знайти!

Пунж мугикнув та вони обидва пійшли на пошуки Юї. Перший поверх,  другий поверх, підвал, пройшло півгодини, а вони її так і не знайшли...

– Гаразд, можливо вона знову неймовірним способом заховалась... Так що ти там бачив?

Сей неохоче погодився з Пунжем

– Там в класі... Там хтось сидить та бовтає ногами...

–  І що тут такого?

– У цього "хтось" не має верхньої частини тіла!

Тепер і Пунж ввійшов в ступор.

– Ой.. і що нам робити?..

– Не знаю, давай спочатку прийдемо до класу...

Через кілька хвилин вони повернулися до класу, дивно, цієї істоти не було на місці де Сей раніше її бачив. Вони обидва зайшли в глиб класу як помітили... Юї?.. Юї їсть плоть цієї істоти?..

Сей не встиг опрацювати інформацію, як одразу прокинувся зранку. Тепер зрозуміло, як треба запобігти смерті цієї істоти...

Death schoolWhere stories live. Discover now