Розділ 7. Ще одна заноза в дупі...

10 1 3
                                    

Ранок. Очі Сея відкриваються через сильну втому, все було розпливчесте коли Сей намагався з орієнтуватися що взагалі відбувається, його шия дуже болить... Раптом його перервав не уривчастий стукіт у двері та гучний крик. На мить притримавши свою голову Сей зіскочив з ліжка, не зважаючи на потемніння в очах, він попрямував до дверей та не розрахувавши сили різко відчинив їх, після чого крик припинився, але на заміну йому прозвучав сильний удар. Сей зазирнув за двері, не зрозумівши що він щойно зробив... За дверима був Пунж, який врізався в стіну, схоже він стояв за дверима, а Сей його придавив...

– Ти живий... хе.. - мовив Пунж, поки його голова йшла обертом.

– Ну звісно живий, чому б я мав помирати?!!

Сей нахилився до Пунжа що б допомогти йому підвестися

– Тобі шию зкрутили, тут здається питання протилежне

– Шию?... А я чому це не пам'ятаю?!

– Ну мені звідки знати, матриця дурнувата мабуть

Сей завів Пунжа до будинку, посадив його на диван та дав склянку води, що б той оговтався, не встиг Сей відійти як на ньому повис Пунж.

– Ти живий! - схлип - Живий! Я вже думав що втратив тебе!!!! Чому ти такий не обережний!!  – Мовив Пунж тремтячим голосом, він весів на спині у Сея та час від часу терся головою об його спину.

– Ти тяжкий, злазь давай. Що взагалі в біса сталося?

Пунж стрибнув назад на диван.

– Чесно, я не маю поняття, ти говорив з Юї, а потім я почув гучний хрусь! а коли я ввірвався в кімнату ти впав на підлогу, твоя голова була ледь не на 360 градусів повернута!

– Ой, щось я таки здається і згадав...

– О, доречі, про ту маріонетку... Коли Юї вийшла з кімнати, маріонетка піднялася на ноги! Вона ніби отримала людський розум, або щось типу того!

– Я не жартую!!! Я серйозно!!! Не віриш, пішли разом до неї!!
Сей на мить завагався, ну не може бути такого... Проте він кивнув у відповідь Пунжа, та вони обидва покрокували у сторону школи. Ось через деякий час, вони вже опинились у кабінеті, в якому врятували одну з маріонеток, Пунж пішов в перед...

– Це ж ти!!! — Раптом щось випригнуло прямо на Пунжа. Це була дівчинка... На вигляд ніби сьомикласниця, о, точно, це та маріонетка... У неї око дивне.
Пунж відповз назад, а після підвівся на ноги.

– Що означає "це ж ти", ти що, мене знаєш?

– Я тебе бачила коли встав!

Пунж оглянув дівчинку з ніг до голови, а після на його обличчі виплила усмішка.

– Слухай, а ти мені вже подобаєшся

– Справді!?! – Дівчинка схвильовано стрибнула в перед, а Пунж рефлексивно виставив руки перед собою, не довго думаючи дівчинка скористувалась цим, та склала їхні руки в замочок, Пунж на мить завмер, а після зареготав, тепер вони обидва схвильовано стрибають

– Ну ось, на ще одну занозу в дупі більше... Тебе як звати хоча б? – Мовив Сей роздратовано дивлячись на два попригунчика.

– Звати... Гм, я не пам'ятаю.. - вона на кілька хвилин задумалась- Точно, мене звати Рін! я померла коли мені було 12, так я й тут опинилась.

– Ну зрозуміло... Пунж і Рін, дві занози в дупі... А звучить.

– Геейй, не кажи так!!! - викрикнув Пунж, після чого відпустив руки Рін. – І що тепер робитимимо? Мені трашно тут бути, після того що Юї зробила з Сеєм!

– Тільки не кажи – Сей не встиг договорити, як його перебили напівслові – Так, ми пійдемо за печивом!!!

–Печиво?! Я люблю печиво!!! Пішли!!! – Викрикнула малеча, перед тим як покрокувати час від часу стрибаючи

– Ну ви там йдете?!

Хлопці мугикнули та попрямували за Рін.

-------------------------------------------------------------

Рінсьомикласниця, що померла через свої проблеми з серцем, а також погано бачила одним оком, через що й у матриці воно отримало дивний вигляд

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Рін
сьомикласниця, що померла через свої проблеми з серцем, а також погано бачила одним оком, через що й у матриці воно отримало дивний вигляд. При житті захоплювалась музикою та дуже багато часу проводила в лікарні, де й померла, проте вона багато гуляла коли її виписували, через що її ноги весь час були у пластирях. Вона вважає, що реміні додають впевненості до вигляду, через що носить цілих 3... Ну, впевненості ніколи не буває забагато.
тип особистості/мбті: esfp

Death schoolWhere stories live. Discover now