•Binicilik•

3 1 0
                                    

-Delilah Malfoydan-

Cumartesi sabahı kesinlikle Tomu düşünerek başlamak hayal ettiğim şey değildi.

Yataktan kalıp, sürünerek banyoya gittim. Bugün yürümeye bile mecalim olmadığı için küvetim olduğundan Merline şükrettim.

Küvetin buz gibi suyla dolmasını izlerken duygusal parçalardan oluşan çalma listemi açtım.

Su neredeyse taşma eşiğine geldiğinde iç çekip küvete girdim. Hayatımı cidden seviyordum.

Su ılıyana kadar suyun icinde kaldım. Ardından saçlarımı kuruttum.

Günün çoğu kalanında ata binerek geçireceğim için keem rengi bir binici pantolonuyla ona uygun renkte polar bir sweatshirt giydim.

İçime tişört yerine sporcu sütyeni giydim. İsterseniz bana üşengeç diyin ama daha az kirli çıktığı için böylesi daha kolay oluyor.

Öğle vakti çoktan geldiği için hızla alt kata indim. Evde kimsenin olmadığı düşünüp mutfağa koşarken sert bir gövdeye çarptım.

Cidden birilerine çarpmayı bırakmam gerekiyordu.

Aklıma Tomun buraya cisimleşmiş olabileceği geldiği için heyecanla kafamı kaldırdım.

Kafamı kaldırınca Babamın bana gülümseyen bir yüzle baktığını gördüm.

"Değişik bir selamlama şekli," diyip kıkırdadı.

Zıplayıp kucağına atladım, beni havaya kaldırıp döndürdüğü sırada, Draconun bize bakıp gülümsediğini gördüm. Benim ona baktığımda görünce hemen ifadesini değiştirdi ve yüzünü ekşitti.
Aslında cidden bize önem veriyordu sadece myle görünmek istemiyordu.

"Dramatikliği keser misiniz? zaten 1 hafta boyunca burda." dedi yorgun sesiyle.

Parıldayan gözlerimle babama baktım.

"Bu harika! Ne zaman döndün" diye sorum heyecanla.

"Sabaha karşı denebilir." diyip esnemeye başladı. Gözlerinden bile yorgun olduğunu anlayabiliyordum.

"Lütfen biraz uyu," dedim

"Bebeğim çalışmam gerektiğini biliyorsun" dedi tekrar esneyerek.

"Lucius Malfoy eğer hemen uyumaya gitmezsen, Ben zorla götürürüm!" diye tehdit ettim, onu yerinden bile kımıldatamayacağımı biliyordum, Ama yinede deneyebilirdim.

Ellerini havaya kaldırıp "Tamam, Tamam teslim oluyorum" diyip merdivenlere yöneldi.

Merdivenlerden çıkarken tekrar bana döndü.
"Yeni bir binici geliyor bir oğlan, ata binmek istiyor daha önce yaptığım gibi onada yardımcı olursun değil mi? Çünkü red edemeyeceğim biriydi.

Draco duyduğu şeyle hemen Lucius'a döndü. Anlamadığım bir şekilde anlaşıyorlardı?

İkisinede bakıp konuştum "Yeni bir çaylak mı? Eğlenceli olabilir."

Tanıdığım her kimse tanımadığım için üstümdeki dar şeylerden pek çekindiğim söylenemezdi.

Yapmam gereken işlerin olduğunu listeye baktım. Yani en azından yarısı benim diğer yarısıda ev cinlerindi.

Ben Santa da dahil olmak üzere sadece bir kaç atla daha ilgileniyordum.
___________________________________

 ___________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lord'un KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin