-Tom Riddle'dan-
Banyodan çıktığımda ofis boştu? Delilah tüm eşyalarını alıp gitmişti. Lanet olsun neden böyle çekip gitmişti ki?Theodore'ya arayıp "theo, Delilah ve diğer kızlar ayrıldılar mı?"
"Evet, Yarım saat ile kaçırdın. Hepsi aceleyle çıktı,"
"LANET GİRSİN BÖYLE İŞE! Bana hemen adresini bul. Lucius Malfoyun kızı olduğuna göre bulmak zor olmaz" deyip cevabını beklemeden kapattım.
Yarı dolu Kulübe bakarken Delilahın dans edişini, içinde olduğum anları hatırlayıp yeniden sertleştiğimi hissettim.
"tigre.."
-Delilah Malfoy-
Akşamdan kalma uyanmak yeterince zorken hem akşamdan kalma hem de bacak ağrısıyla uyanmak korkunçtu.
Bütün hafta sonunu ya yatakta ya mutfakta yada jakuzide geçirmiştim. Cuna günü olanları aklımdan çıkaramıyordum.
Yanlış anlamayın; yaptıklarıma asla pişman değilim bekaretimi kaybettim için endişelenmiyordum. Üstelik soktuğumun lorduda ne yaptığını biliyor gibiydi, ikimizinde zevk aldığı bir deneyim yaşayıp tecrübe kazanmıştım.
Şu an, bugün ne giyeceğimi düşünüyordum. Normalde bir şey düşünmeden rasgele giyinirken artık bundan o kadar emin değildim.
Yirmi dakika kadar dolabıma baktıktan sonra düz ispanyol paça siyah bir pantolon, üstünede siyah parçanın yarım üstünü giydim. Daha önce giydiklerimden çok daha iyi olsa da yine de çok açık bir kombin değildi.
Yinede dolgun göğüs ve kalçalarım güzel görünüyordu. Üstüme giydiğim yarım hırka tarzı yarım bluzde belimi ince göstermişti.
Pazartesi günü:
Okula gittiğimde. Dasiadan okula gelemeyeceğini, sebebini daha sonra açıklayacağını söyleyen bir mesaj aldım. Hemen Nissaya mesaj atıp ortak salonda benimle buluşmasını söyledim.
Nissa, "Selam bebeğim," diyip sımsıkı sarıldı.
Sonunda beni boğarcasına sarılmayı bıraktığında, "Selam" dedim. Derin bir nefes aldım
Pazartesi sabahı için fazla mutlu görünüyordu
"Çabuk anlat bir şey olmuş"
Sadece masum masum gülümsese de ısrarla bir cevap bekledim.
İç çekerek,"tamam.."dedi.Gülümseyip ayaklarımı koltuğun köşesine uzattım.
"hıhmm.. nasıl söylenir kulüp aslında ölüm yiyenlere özel bir yermiş.. Draco bizi hangi akılla yolladıysa oraya!" göz devirip devam etti."orda italyan bir çocuk gördüm.. çok yakışıklıydı.. gerçekten çok kibardı, kulübün sahibi yani Lord'un sağ koluymuşş"
Gülümsemesine bakılırsa o geceyi düşünüyordu.
Düşüncelerini bölerek "Öyle mi!?" diye sordum
"sen yanımızdan gittikten sonra bana bir içki ısmarlama teklifi etti aslında, Dasia'ya da içki teklifi etmişti ama.. Çatlak kız kafayı bulup birilerini lanetlemeye başladı. Herneyse! sonra biraz dans ettik ve biraz öpüştük" diyip kıkırdamaya başladı.
"Biraz?" derken bundan çok daha fazlasını kastettiğini anlayıp sırıttım.
"tamamm.. Tamam belki 'birazdan' fazlası"
Sadece başımı salladım,
benim yaptıklarımı bilseydi..."Neyse bu sabah bana bir buluşma teklifi etti"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord'un Kızı
Fiksi PenggemarYüce Karanlık Lord bir malfoyu sevebilir mi? herkesn karşısında sert Lord Voldemort olan Kişi sevdiği kızın yanında Tom Riddle olarak durur muydu?