💮
"Asker oldun vatan yoluna, Bu kutsal Görevin şanlı ola!""Her Türk'ün öncelikli görevi Askerliktir, biz 6 ay değil bir ömür Askeriz"
Çanakkale Görevi, Sungur Timi
"Geri Çekiliyoruz!!" telsizden sungur timine söyledi Üsteğmen. Ama öyle bişey oldu ki, yer titredi, kocaman kaya ikiye ayrılmıştı. "SUNGUR!!!" bomba patlamıştı. Tuzak. Teröristler biliyordu Sungur timinin geleceğini ve onlar için güzel Bir tuzak yapmışlardı. Üsteğmen ayağa kalkıp, Sungur timinin olduğu yöne koştu. Bir yandan da etrafa bakıyordu.
Sungur Timi, bomba patlama zamanı şehit olmuştu. Üsteğmen timini gördüğü andan itibaren kendini suçlu hissetmişti. "SUNGUR Timi....." demişti ama ne ses vardı ne de gözünü açıp konuşan vardı. Sadece birisi gözünü açmayıp konuştu "K-Komutanım.... Hül-Hülyaya onu sevdiğimi ve onu size ematen ettiğimi söy-söyleyin. Hü-hülya size emanet k-komutan-ım. Siz-sizde Allaha emanet" son sözü bu olmuştu Askerin.
"Sakın, sakın ölmeyin Asker! Hani birlikte şehit olacaktık. Kalkın ayağa lütfen lütfen....." Nereye kadar böyle olacaktı, kaç can, kaç aile, kaç anne, kaç baba, kaç yar yıkılacaktı, perişan olacaktı. "Asker!" gözleri dolmuştu üsteğmenin.
Sungur Timi şehit olmuştu
6 şehit.
6 can.
6 aile.
Sungur Timini bekleyen aile vardı. Ama onlar çok kötü haber gidecekti. Oğullarının şehit olduğu haber verceklerdi ama kim? Kim Söyleye bilirdi? Kimde cesaret vardı? Üsteğmen diz çöküp "Gitmeyin... Beni.... Bırakmayın... Lütfen..
" demişti ama bu kelimeleri sadece ona kalmıştı.Bir iki damla yaş aktı, 6 can gitti. Arkadan araba sesleri ve silah sesleri gelmeye başladı. Üsteğmen omzundan arkaya baktı, teröristler. Soğukluğunu yüzüne takıp, ayağa kalktı, asla şehitlerin kanı yerde kalmıyacaktı!.Üsteğmen silahını merminini değiştirip yenisini taktı. Yavaş sert adımlarla, Bi kayanın üstüne çıkıp yüzüstü yattı. Teröristleri vurmaya başladı, Şehit Annelerini, babalarını ailesini düşünce aklına bir şarkı gelmişti, şarkıyı söylemeye başladı Üsteğmen.
"Akşam olur hasret büyür dağ olur"
Peşinden iki leş daha cehenneme gitti."Bu dağlarda kurşun atsan çığ olur"
Üç leş daha gitti."Sen oğlunu geri dönmez say annem"
Üç leş daha gitti."Ben ölünce belki Vatan sağ olur"
Üç leş daha gitti."Sen oğlunu geri dönmez say annem"
Üç leş daha gitti."Ben ölünce belki Vatan sağ olur"
Üç leş daha gitti.Tam tamına kırk beş leş,iki başçı, bir sağ kol, bir sol kol cehenneme kadar yola yürüdüler. Üsteğmen ayağa kalktı, Etrafın zifir leşlerin iğrenç kanları onun sırıtmasına sebep olmuştu. Sungur Timinin İntikamını almıştı, kanları yerde kalmamıştı. Ama son bişey yapmalıydı, elini kayanın yanında koyduğu çantasına atıp.El bombası çıkardı, çekip leşlerin üstüne attı. Fazla uzattatdı, o yüzden Üsteğmene zarar gelmezdi. Ama üsteğmen kendisine zarar gelmesini istiyordu, şehitlerin intikamını Alacaktı o.
Herkes hakkettiği yere gidecekti, aynı teröristler gibi cehennemi hakkediyorlardı ve gideceklerdi. Yer titredi, etrafda ateşler çıkmaya başladı. Leşler parçalanıp, ormana taraf uçmaya başlamıştı. Bu daha başlangıç mücadeleye devam edecekti Üsteğmen. Arkasını döndü, yerde yatan Kardeşlerini, abilerini, ablasını, ailesini, Kardeşlerini, gördüğünde dolmuştu gözleri.
Bir-bir onları sırtına alıp, piste koydu. Telsizi, tugaya bağlayıp bekledi kısa zamanda ses gelmişti. "Üsteğmenim" Albay Timini merak ediyordu. En iyi Timi, TSK'nin en iyi Timi Sungur timiydi ve onların komutanı Üsteğmen. "Helikopter istiyorum Albayım" etrafa bakmaya başladı. Bir kamp kestirdi gözüne, anında dudağı kıvrıldı . "Siz iyimisiniz Asker" Kıvrılan dudağı düz ifade almıştı. Dik durup "Sungur Timi Çanakkale görevinde Şehit olmuştur Komutanım!" sertliğini korudu. Albay duyduğu zaman, başı dönmüştü yanındaki masadan yardım alıp koltuğuna oturdu.
Ne yani evlatları şehit mi oldu? Kızını evlendirecekti Girayla, nasıl hüylayaya söylecekti, Timin gevezesi için kız Alacaktı, Yasemin ile kızı düğün için kıyafetler Alacaktı. Neden? İçinden geçirdi, Neden suçlular değilde suçsuzlar. Neden ya neden. Zar zor konuştu Albay "Başın sağ olsun Üsteğmen" üsteğmen duyduğu cümleyle "Vatan sağ olsun!" tekrar konuştu " Kanları asla yerde kalmadı komutanım!" Albay duyduğu cümleyle gururla sırttı, biliyordu ne zaman şehit haberi gelse onların intikamı için göreve gidiyordu ve bunun için onunla gurur duymuştu .
"Aferin sana kızım, Helikopter yolda geliyor" Albay görmesede Üsteğmenin onları piste kadar taşıdığını biliyordu. Telsizi kapatıp, son defa ailesine baktı. Hemen çekti gözlerini, kampa yakınlarda dağı görmüştü. Helikopter sesi geldi, kafasını gökyüzüne kaldırdı. Helikopter ve tim vardı. Hemen koşup dağa çıkmaya başladı. Eğer geri dönse Albayın ve ya üst rütbeli komutanları ona yeni tim vereceğini biliyordu.
Dağa çıkıp, piste baktı. Helikopterden tim inmiş ve şehitleri helikopter'e taşıyorlardı. Gururla sırıtıp önüne döndü. İntikam zamanı. Silahını mermilerle doldurup, nöbetçileri vurdu. Etraf karanlıkdı ve buda Üsteğmen için oyunun arka planıydı. Kısa zamanda teröristler toplanmış, etrafa sıkıyorlardı. Üsteğmeni nerde olduğunu bilmedikleri için etrafa sıkıyorlardı. Üsteğmen içinden geçirdi'Salaklar' bombayı çantasından alıp kampa attı. Bomba patladı ve yer titredi ama bu Üsteğmenin olduğu yer sayılmazdı. Üsteğmen ikincisini attı, siniri geçmemişti.
Başçı sinirle bağırdı "Nerde bu köpek!!!" üsteğmen duyduğu cümleyle sinirlendi, elindeki son bombayı başçının ayağa altına attı. Kısa sürede başçı parçalanmış, parçaları etrafa dağılmıştı. Teröristler titremeye başladı, Üsteğmen ayağa kalkıp, çantasından siyah maske aldı. Maskeyi başından geçirip yüzünü kapattı, Sadece gözleri görünüyordu. Silahını çantasına koyup, çantayı sırtına astı. Kampın içine girip teröristleri dövmeye başladı.
Leşler, ateşler içinde kampı el bombaları koyup çıktı. Tekrar o dağa çıkıp, el kumandasına bastı. Koca ateş açıldı, leşlerin yarısı ormana yarısı da ateşte kaldı. Üsteğmen gitmeden önce son bu kelimeyi yazmıştı "KIZIL GÖLGE" kızıl - kan, leşlerin pislik kanıydı, gölge-kimseye gözükmeden gezen birisi oydu.
Üsteğmen Alev Gece Çelik (Atakan)
Ailesinden nefret eden Alev Gece Çelik
Ailesinin Gerçek olmadığını bilmeyen Alev Gece Çelik
Dağdan inmeyip on iki kamp patladan, turuncu lisedeki bütün teröristleri öldüren Kızıl Gölge.
Ama gittiği son kampta tuzağa düşüp esir tutmuştu Üsteğmen. 6 aydır onu arıyordu Albay ve üst, alt Rütbeli askerler. Ondan haber almayıp şehit olduğuna inanmışlardı. Ama birisi hariç Yüzbaşı Aytun Akıner. Bu işin peşini bırakmazdı, çok büyük inat vardı onda.
💮
Merhabalar. Nasılsınız bakıyımm.
Eee bölüm nasıldı?
Aslında bölüm değilde tanıtım gibi bir şeydi. 1 bölüm yakında gelecek baybay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ötüken
Novela Juvenil24 yılın yalan olduğunu öğrenen Üsteğmen Alev Gece Çelik (Atakan)