Taehyung
Bebeğim?Jeon
Ne?Taehyung
Kibar olsana birazJeon
İstemiyorum, neden yazmıştın?Taehyung
İş çıkışında seni kaçıramaz mıyım güzelim?Jeon
Hâlâ bir ilişkimiz olduğunu mu düşünüyorsun?Artık altında inlemeler falan yok
Git üzül hadi
Taehyung
Bizim ilişkimiz sadece bundan ibaret değil.Jeon
Öyle mi beyefendi?Başka neden ibaretmiş?
Taehyung
Öyle değil işteHer neyse Jeon
Dün konuştuğumuzda her şeyi halletiğimizi düşünmüştüm
Öyle olmadıysa, ufak bir işim var sonra görüşürüz
Jeon
Nasıl her şey halledilebilir?Aptal mısın ya sen?
Resmen beni oruspu yerine koydun, şimdi hiçbir şey olmamış gibi davranalım istiyorsun
Gerizekalı|
---
"Ne işin var senin burada?!" Jeongguk işten dönüp eve geldiğinde asansörden iner inmez neredeyse bu bir hafta boyunca her gün yaşanan olayı görmesiyle kızarak karşındaki bedene konuştu.
"Yanına geldim."
"Sana istemediğimi söyledim değil mi? Uzatma." Jeongguk tekrar kızarak cebinden evinin anahtarını çıkardı. "Çekil." Omzuyla Taehyung'u kapının önünden iterken kapının deliğine soktu anahtarı, çevirip kapıyı açtı. İçeri girince Taehyung'un yüzüne bir süre bakıp kapıyı yüzüne kapatmayı planlıyordu ki, Taehyung kapıdan içeriye hızla girip sırıtarak Jeongguk'un belini tuttu. "Gelme diyorum lan, gelme git. Çık evimden izinsiz giremezsin!"
"Biraz daha konuşalım, yetmedi bu kadar konuşmak bize."
"Siktir, adam olana çok bile."
Jeongguk'un söylediği şeyle Taehyung'un pozitif enerjisi anında kaybolurken belli etmemeye çalışarak tekrar konuştu. "Bebeği-" Söyleyeceklerine izin vermeden Jeongguk bağırarak sözünü kesti Taehyung'un. "Neredeyse 30 yaşına gelmiş adama, bebeğim demeye hiç mi utanmıyorsun?" Taehyung'un elini belinden çekerek dışarıya doğru ittirdi. "Git."
Taehyung tekrar kararlı bir şekilde eve adım attı. "Gitmeyeceğim." Jeon aklına gelen planla biraz düşündü. Aslında Taehyung'la biraz oynayabilirdi, kalbi kırılmazdı. Çünkü Jeongguk dayanamazdı ona.
Hiçbir şey demeden içeriye doğru ilerledi, hemen sağında ki salona girip elindeki telefonunu masaya bıraktı. Koltuğa kendini rahat bir pozisyonda bırakırken dışarıdan gelen kapı sesiyle Taehyung'un da arkasından geldiğini anlayarak rahat pozisyonunu, daha sıkı bir pozisyona çevirdi. Doğrularak aralamış olduğu bacaklarını birleştirdi, elinide bacakları arasına koyarak kendi bacaklarını okşamaya başladı.
İçeri giren Taehyung'a yöneldi bakışları. Taehyung, tedirgin bir şekilde girdiği odada hemen Jeon'un yanına oturdu.
"Konuşacak mıyız güzelim?" Jeongguk sesini çıkarmadan ayağa kalkıp üstünde ki gözlerle Taehyung'un kucağına oturdu. Kucağında olduğu bedenin elleri anında kalçasını bulurken sessizce,titreyen sesiyle konuştu Taehyung. "Neden... Kucağıma oturdun?.."
Nefesini Taehyung'un yüzüne üfledi. "Of. Konuşalım. Ne anlatacaksın yine?"
"O kız-" Taehyung konuşmaya başladığı anda Jeon dudağından öperek susturdu onu. Konuyu beğenmemişti. "Onu konuşacaksan hiç konuşma. Seni dövmek istemiyorum." Taehyung gözlerini kaçırarak konuyu değiştirmeye çalıştı. "Pekala.. Ne konuşmak istersin?" Jeon kucağında olduğu bedene yaklaşarak ellerini boynuna doladı. "Benim hakkımda ne düşünüyorsun?" Taehyung çekinerek Jeongguk'un dudağını öptü. "Aşığım sana..."
Duyduğu sözlere şaşırmadı Jeon. Zaten tahmin etmek zor değildi. Ama etkilenmeden edememişti işte. Sevdiği adamdan, "Aşığım sana" lafını duyacak ve etkilenmeyecek? Bu cümleyi söylediği söz tonu bile ayrıydı.
Taehyung'un çekindiği için kısık çıkan sesi Jeongguk'u fazlasıyla etkilemişti.
Jeon gülümseyerek Taehyung'un göğsüne koydu kafasını. Boynundaki ellerini sırtına indirdi. Öyle kaldıkları sırada, sadece Taehyung yapacağı küçük oyun için üzülür endişesi kaplıyordu kafasını. Ama o da kendini üzmüştü, bir şey olmazdı.
"Taehyung.." Kafasını Taehyung'un göğsünden kaldırdı. "Siktir git hadi."
"Ne?"
Taehyung'un boğazına duyduğu sözle bir yumru oturdu. Korkmuştu. Böyle güzel güzel kucağında otururken, ve ona aşkını itiraf ettiği sırada ne olmuştu da birden küfür etmişti?
Jeongguk oturduğu kucaktan kalktı, yüzü sertleşmişti bir anda.
"Git diyorum neyi anlamadın? Tekrar sinirlendirdin beni, git."
---
Kısa bir bölüm oldu.. Ama zamanım gerçekten kısıtlı, kısa olduğu için özür dilerim.😕
Bu fici bitirmeden hiç içim rahat etmedi, o yüzden bu bir yıllık ara sanırım bu ficleri bitirdikten sonra olucak... Sizi geride bırakmış gibi hisseidyorum
Bölümü kontrol etmedim, yanlışlarım varsa üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager | tk.
FanfictionÜnlü bir idol olan Taehyung'un menajeri Jeongguk... Başlama.06.08.24. Bitiş.30.08.24. 1: #seketaekook #idol 2: #seke Seke Texting+Düz Yazı