Kaç Taehyung.(özel bölüm)

243 4 12
                                    

+*******
Taehyung

Aşkım
Görüldü.

+*******
Oh gördün
İletilemedi.

+*******
Yine mi engelledin
İletilemedi.

Of
İletilemedi.

Bu aldığım kaçıncı hat acaba
İletilemedi.

---

Jeongguk günlerdir Taehyung'un peşinden koşuyordu. Günlerdir ezberlediği numaraya yazıyordu, bazılarında sadece '?' cevabı ile karşılaşıyordu, bazılarında işe sadece engel yiyordu. 20 gündür galiba 30-40 hat tüketmişti. Sürekli tanımadığı insanların üzerine hat almasıda onu suçlu yapıyordu. "Of! Kaç Taehyung!" Ve Jeongguk yine arkadaşının onun için hazırladığı isim listesine bakarak yeni hat almaya gidiyordu. Kendine en uygun olan kişiyi seçip o listede yazan bilgilerle hat alacaktı. Her zaman yaptığı gibi.

Sadece sonucun yine aynı olmamasını umuyordu. Taehyung çok yoğundu bu sıralar. Bir ay boyunca Amerika turnesinde olacaktı. Ve bunların yanı sıra Jeongguk'a sürekli engel atmak bile onu yoruyordu. Zaman kaybı yaşamamalıydı. Jeongguk'a olan aşkını da bitirmeye çalışıyordu tamamen. Ondan nefret etmeye, onu unutmaya çalışıyordu. Tabii bu pek mümkün değildi. O kadar âşıktı ki aşkının birden nefrete dönüşmesini o da beklemiyordu.

Adam akıllı o gün konuşabilmişlerdi sadece. Jeongguk her şeyi dürüstçe anlatmış ama Taehyung onu bu dürüstlüğüne rağmen affetmemişti. Affetmeyecekti. Söylediği şeyler o kadar küstahçaydıki... "Sen bana yetmiyordun, onunla eğlencemi arttırıyordum" bunları söyleyen bir insanı nasıl affedebilirdi? O kadar yaşanmış şeye rağmen Taehyung'un ona yetmediğini, eğlence arayışında olduğunu söylemesi o kadar boktandıki.

Ve aldattığı kişi de tahmin ettiği kadarıyla orusluydu. Giyinişinden, tipinden belliydi. Dış görünüşüne göre yargılıyordu ama haklıydı. Artık iğrenç geliyordu her şey. Onu hatırlatan her şey kötüydü artık. Onu da istemiyordu. Ama yalan söyleyemeyeceği bir konu vardı, ona hâlâ âşıktı.

"Ne yaptın sen Taehyung!" Ve şimdi de azar yiyordu. Dalgınlığına gelip konserde düştüğü için. Daha önce hiç hata yapmamış bir idolün hata yapması şirketine ağır geliyordu tabii. Sürekli azarlıyorlardı.

Bıkmıştı. O kadar bıkmıştı ki bu aptal idollükten. Severek girdiği mesleğe artık nefretle yaklaşıyordu. Her şeyden iğreniyordu. Şirkettende, idollüktende iğrenmeye başlamıştı artık. Her gün antrenmanlar, provalar için erkenden kalkarken şimdi her sabah kalktığında lanetler okuyordu.

"Senden para kazandığımızdan kovamıyoruzda..." Karşısında ki çalışanın 'pişman' bir yüz ifadesiyle dile getirdiği şeyler Taehyung'u sinirlendirmişti. Hiç düşünmedi. Sonrasında ne olur demedi. "Öyle mi? Ben gidiyorum o zaman. Kovmanıza gerek yok." Ve gitmişti. Konser alanında onu bekleyen binlerce hayranını bırakıp gitmişti.

---

Kısa ama olanları anlayacağınız bir bölüm oldu bence.

Şimdi gidiyorum gençler, geri geldiğimde taslaktaki ficleri de yayınlayacağım.

Sizi seviyorum.

Görüşmek üzere...

Manager | tk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin