Jeon
Taehyung
(23.12)Taehyung
Beni evden kovduktan bir hafta sonra mı|Efendim
Jeon
Ne yapıyorsunTaehyung
Ne|Yatmaya çalışıyordum
Jeon
Yatmaya çalışırken telefonla oynuyorsun?Güzel aktivite
Taehyung
Uykum yok, telefon ışığı belki gözümü yorar diyeNeden yazmıştın?
Jeon
Şirket şu menajer ilanını kaldırmışYeni menajerinin nasıl olduğunu soracaktım
O da benim gibi dehşet yakışıklı mı?
Ya da kızsa, güzel mi?Taehyung
Bunu neden merak edesin ki|Şirkete bir menajer ihtiyacım olmadığını söyledim, ilanı ondan kaldırmışlardır
Jeon
Belki çoktan birini işe almışlardırTaehyung
Zaten para kaybetmemek için onca şey yaparken neden kaldırmasınlar?Ayrıca sen niye şirketin ilanlarına bakıyorsun
Jeon
HiçTaehyung
Hiç?Jeon
Aynen öyleTaehyung
TamamGörüşürüz
Jeon
Sohbet ediyordukTaehyung
En son beni evden kovuyordunBen hâlâ oradayım
Jeon
SinirlenmiştimTaehyung
Sana aşkımı söylemem niye seni sinirlendirdiJeon
O sinirlendirmediBana yalan söylemen aklıma geldi
Taehyung
Affetmedin yaniJeon
Bu kadar çabuk mu?Taehyung
Sen bilirsin JeonZaman önemli değil, affediceksin beni
Jeon
Tabii paşamAffedeceğim seni
Taehyung
JeonJeon
EfendimTaehyung
Dalga geçmeJeon
Dalga geçmiyorumTaehyung
TamamGörüşürüz
Jeon
Yavrum dur birazEvde misin
Taehyung
Oha yavrum dedi|
Çekici|Evdeyim?
Jeon
Almaya geliyorum seniHazırlan
Taehyung
Neden alıyorsun nolduNereye
Jeon
Geçen haftayı telafi edeceğim...Taehyung
Ciddi misin?Jeon
Tabii ciddiyimTaehyung
Bekliyorum!---
Jeongguk, kucağında oturan bedenin boynunu son kez dudakları içerisine aldıktan sonra doğruldu. "Benimle oynamıyorsun değil mi?" Jeon, yalanı ortaya çıkmasın diye gülerek inkâr etti. "Hayır, neden oynayayım seninle?"
"Bilmiyorum... Geçen hafta kovulduğum evde, yine aynı yerdeyim. Biraz garip değil mi?" Taehyung'un dudağını öptü Jeongguk. "Eh, biraz. Ama sana bir şey yapmayacağım merak etme."
"Söz?"
Söz veremezdi. Tutamayacağı bir söz vermek hoş olmazdı. "Sanırım sana zarar vereceğim." Taehyung geriye çekildi. "Ne?" Jeongguk Taehyung'un beline elini koyarak kendine yaklaştırdı. "Ne, ne? Bu gece uyuyacağımızı mı düşünüyorsun?" Taehyung elini Jeongguk'un göğsüne koyarak kendini geriye çekmeye çalıştı. "Uyuyacağız."
Jeongguk başını iki yana salladı. "Sikeceğim seni." Taehyung oturduğu kucaktan yavaşça kalktı. Çok şüpheli davranıyordu Jeon. Ona güvenememişti bugün. "Hayır. Niyetin farklıysa başka bir geceye sakla."
Jeongguk'ta ayağa kalkıp, Taehyung'un beline yerleştirdi elini. "Tamam yavrum." Bu ikinci 'yavrum' demesiydi. Ne olmuştu Jeongguk'a birden? Mahalle abisi gibi yavrum diyip duruyordu. Taehyung Jeon'a yan bir bakış attı, "Sanırım şu anlık seninle uyumaktan başka 'iyi' bir aktivite yapamayacağız."
"İstesen neler yapardık aslında.."
Taehyung Jeongguk'tan ayrıldı. "Sağ ol Jeon." Salondan çıkıp Jeongguk'un odasına girdiğinde ise, Jeongguk'ta arkasından geliyordu.
Taehyung kendini yatağa attı, Jeongguk'ta hemen onun yanına uzanıp Taehyung'u kendine çekti. Jeongguk arkadan Taehyung'a kendini bastırınca, Kim kafasını çevirdi ona. "Uyuyacağız tamam mı Jeon?" Jeongguk'tan bir oflama sesi geldi. "Tamam amına koyayım ya."
"Ağzını çok bozmuşsun." Jeongguk uzanıp Taehyung'un dudağına ufak bir öpücük kondurdu, kafasını çevirmesini sağladı. "Sadece artık senin için çalışmıyorum." Bu da yalandı. Taehyung şaşkın bir şekilde sordu. "Ne alaka?"
"Çok alaka. Neyse... Menajersiz ne yapacaksın?"
"Ah Jeon o konuya gelirsek..." Taehyung havalanıp Jeongguk'un üstüne uzandı. İki elinide bedeninin yan taraflarına koydu. "İş ilanını kaldırmalarına rağmen yeni bir menajerimin olduğunu fark ettim." Jeongguk duraksadı, Taehyung bir elini yataktan çekip Jeongguk'un yanağına koydu, okşadı. "Ve şansa bak ki adı Jeon Jeongguk'tu. Sanada çok benziyordu.. İkizin falan mı var?"
"Hayır.. Mesaj attılar bende kabul ettim." Taehyung histerik bir gülüş attı ortaya. "İşin ne oldu? Ayrıldın mı?" Jeongguk kafasını onaylar biçimde salladı. "Ayrıldım.. Tekrar menajerinim." Taehyung eğilip altındaki bedeni öptü. "Tekrar emrim altındasın."
"Sus Taehyung."
---
Kardeşim az önce 'wattpad ne' dedi. Bende 'kitap okuma uygulaması' dedim, sonra dedi ki 'sen niye kitap okuma uygulamasında bir şeyler yazıyon??'
Bir şey diyemedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Manager | tk.
FanfictionÜnlü bir idol olan Taehyung'un menajeri Jeongguk... Başlama.06.08.24. Bitiş.30.08.24. 1: #seketaekook #idol 2: #seke Seke Texting+Düz Yazı