16

228 10 3
                                    

Jeon
Evet kalçanız ve bacaklarınız çok güzel

Ama etrafta o kısa şortları giyip dolaşmayın

Taehyung
Bu da şirketin yeni saçma kurallarından biri mi?

Jeon
Benim kurallarımdan biri
Görüldü.

Taehyung
Sen benim çalışanımsın Jeon

Ne giydiğime karışamazsın

Jeon
Çalışan?

Efendim, sol bacağınızın arka tarafında benim izim vardı

Ağzımla yaptığım

Taehyung
Yok hayır göremiyorum ben

Jeon
Üstte çünkü

Görebileceğiniz bir yer değil

Ama yürürken gayet açıkça görünüyor

Taehyung
Fotoğrafını çek göster

Jeon
Nasıl çekeyim?

Yanınızda değilim

Taehyung
Bebeğim yanıma gelmen on dakikanı almaz

Jeon
Lütfen ses çalışmaya devam edin

Taehyung
Moladayım

Bende insanım ya hani öyle hemen çıkmıyor o ses

Jeon
Geliyorum|

Rap odasına gidin

Taehyung
Ne alaka

Ne güzel vokal yapıyordum

Aslında annem ağlıyor amk|
Rap daha az yorucu|

Jeon
Kim Taehyung

Taehyung
Jeon Jeongguk

Jeon
Dediğimi yapın hadi

Taehyung
Amına koyayım|
Şu saygı eklerini kullanma|
Çıldırıyorum|

Tamam

Jeon
Tamam

Bende geliyorum bu arada

Taehyung
Yanımda eğitmende var

Gerek yok

Jeon
Bende geliyorum bu arada

Taehyung
Gel Jeon gel

---

"Şu aptal arabanı değiştir artık!" Oturduğu koltukta bana sinirle bakan Taehyung'a döndüm. "Yine ne oldu?"

"Yine mi?" Emniyet kemerini gösterdi. "Baksana... Sokamıyorum şunu şuraya." Gülerek konuştum. "Siz yarım saattir onunla mı uğraşıyordunuz?" Sinirle bana bakmasıyla, yola bakıp hâlâ kırmızı ışığın yandığını görünce tekrar ona döndüm. Uzanıp kemeri taktım. Koluma vurdu. "Ben takabiliyorum aslında, senin araban bozuk." Kafamı onu onaylarca aşağı yukarı salladım.

"Dalga geçme Jeon." Net sesiyle söylediği sözle bu sefer başımı iki yana doğru salladım. "Dalga geçmiyorum Kim."

---

"Bende kalıyorsun itiraz yok." İstemiyordum. Bahane uydurmalıydım. Aklıma gelen ilk yalanı söyleyiverdim. "İşim var." Taehyung sorguladı. Mantıklı bir neden bulana kadarda bırakmayacaktı beni. "Ne işi?" İşim yoktu. "İş işte."

"Çalışma saatin çoktan bitti." Elini bacağıma attı. "Gel hadi, hem... Eğleniriz biraz?" Onunla bir ilişkimin olmasını istemiyordum. Uyduracak bahane ya da yalanım kalmamıştı. Kalbi kırılsa ne olurdu ki? O da benim kalbimi kırdı. Hiçbir şey olmazdı, hayır.

Elini bacağımdan çekerek, "Artık ne sen ne de bedenin ilgimi çekmiyor." dedim. Yalan. Daha sabah ona neler söylemiştim. Kendimle çelişiyordum. Ama nedenini bilmesemde onun kalbini kırmak istiyorum.

"Bok çekmiyor. Kucağına çıksam etkilenmen 2 dakika sürmez."

"Jeon." Öylece durmuş ona bakarken sesimi çıkarmamaya devam ettim. "Jeon." Ağzımı açtığım anda kalbi kırılacaktı. "Jeon!" Bağırmasıyla sonunda cevap verdim ona. Kalbini kıracaktım. "İlgilenmiyorum seninle. Anlamıyor musun? Dikkat çekici değilsin!" Fazlasıyla çekiciydi.

Gözlerini kaçırdı gözlerimden. "İyi." dedi ve hızla arabadan inip kapıyı sertçe kapattı. O evine doğru ilerlerken öylece onu izledim. Beynimdeki sikik düşüncelerle.

Bana yalan söylemesine çok sinirlenmiştim. Hayatında ne olursa gelip bana anlatırken şimdi ne olmuştu da anlatmamıştı? Hayır ailesi ile ilgili falan değildi. Bu yalandı. Evet, ailesini kendi elleriyle öldürmüştü o gün ettikleri saçma kavga yüzünden ama bunu sadece ben biliyordum. Nasıl olurda 2 yıl boyunca hiç kimse yokken birden o kız çıkmıştı? Ben fark etmeseydim ya da o kız bana gelmeseydi sonsuza kadar saklayacaktı belkide benden. Korkupta bana anlatmamış.
Bu sadece bir bahane.

Bunun arkasında bir neden var ve ben bu nedeni Taehyung'un kalbini kırarak öğreneceğim.

---

Jeonmalmisinamk.

Şaka şaka... Söyle düşünün, bazı şeyleri çok sorgulamayacaksın kardeşim, arkasında bir neden aramayacaksın. O dümdüz işte, neyse o.

Bu olayda o mantık ama Jk ısrar edip çok sorguluyor. Tae'nin kalbini kırdı, ve daha fazla kıracak param parça edicek.
(Jk biraz bipolar bir karakter...)

Kalbini kırınca Taehyung'un kendiliğinden gelip ona her şeyi anlatacağını düşünüyor.

O zaman bu kadar spoiler yeter?

Yeter yeter.

Bakalım jk'nin dediği gibi olacak mı..

Bu arada sizde Jk gibi her şeyi çok sorgulamayın bazı şeyler nedensizdir sadece düzdür, odur.

Öğütte verdiğime göre çok konuştum ben gidiyirum.

(Bölüm kısa olduğu için özür dilerim...)

Sizi seviyorum!

BAI!!!👐

Manager | tk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin