6.BÖLÜM

154 15 8
                                    

"DİLAA!"

yine ne oldu? Adım kadar başına taş düşsün ahmak adam.

"Ne oluyor buna?"
Ah bur bilsem seher..

"Ne biliyim, bakalım neyi var"

Merakla konağın kapısına doğru gittik

Kaşlarını çatmış, renkli gözleri koyulaşmış şekilde bakıyordu..

"Ne var?" dedim bende kaşlarımı çatarak.

"ODAYA!" dediğinde iki adım geriledim korkudan.

Seher "Boran ne oldu? Ne bu halin, kız cağız bir şey yapmadı ki sabahtan beri oturuyor" diyince ona her zaman ki gibi minnettar gözlerle baktım. Ama onun söylediği sözler ile yıkıldım..

"Bana onun savunmasını yapma Seher! Eğer bir gün senin bu kızla beraber kalkıp oturduğunu görürsem ne yapacağımı bilirsin"
benim yüzümden onu mu tehdit ediyordu?
Ne yaptım da böyle sinirlendi?

"Ne yapacağını biliyorum ama sana şunu söyliyim bu kızın hiç bir suçu yok! O dediğin kişi senin karın! Bunun farkına var artık"

İkisinin arasında kalmıştım

"Seher kalbini kırmak istemiyorum! Ne dediysem onu yapacaksınız! Ben istersem bir damla su bile vermeyeceksiniz!" Ona ne olmuştu böyle?

Seher bana mahçup gözlerle bakınca sorun yok bakışları attım..

Birden kolumdan tutulup merdivenlerde sürüklendim. "Bırak be adam bırakk!" Dedim debelenerek ama o istifini bozmadan sürüklüyordu beni.

Odanın kapısını açıp beni yere fırlatınca ağzımdan iniltiler çıktı. Kim oluyorda bana böyle davranıyor!

"Kendini ne zannediyorsun sen!"
Ayağa kalkıp karşısında durdum.

"SEN NE HAKLA BÖYLE BİR ŞEY YAPARSIN! EVİMİN İÇİNDE İLİŞKİ Mİ YAŞIYORSUN? BANA ANLATTIKLARININ HEPSİ YALANDI DEĞİL Mİ?"

Ne diyordu bu adam ? Ben neyim ki kim inanır ki düşmanının kızına!

Neye inanmak istiyorsa inansın adi herif!

"Yine bilip bilmeden konuşuyorsun! Haddini bileceksin! Bu çok fazla"

"Çok mu fazla? Bence fazla olan senin o adamla geçirdiğin gece!" Olamaz olamaz haddini fazlasıyla aşıyor bu adam. Sınırlarımın dışına çıkıyor bu adam! Nefret edilecek bir adam!

Dayanamayıp tokadı yüzüne bastım.

"SANA HADDİNİ BİL DEDİM!!"

Kimse benim namusumdan bahsedemezdi! Bu ikidir böyle oluyor bıktım bunlardan.

"NEFRET EDİYORUM SENDEN NEFRET!!" boğazım yırtılırcasına bağırdım. Çok fazlaydı hemde çok..

Göğsüne yumruklarımı geçirerek ittim. Kolumdan tutup duvara yapıştırdı ve bedenini üzerime doğru bastırdı.

"SAKIN BİR DAHA BÖYLE BİR HAREKETTE BULUNMA!"

hala üste çıkmaya çalışıyor adi herif! yakınlığımızı düşünmeden konuşmaya başladım.

"Tekrar yaparsam ne olur! Beni döver misin! Sende bazıları gibi tehdit mi edersin! Odaya kapatıp işkence mi edersin ha?!" anlamamış gibi bakıyordu yüzüme ama ben bunlara kanmam.

Onu itmeye çalıştım fakat bir türlü beceremiyordum.
"Çekil önümden! Hem sen niye bana dokunuyorsun! Dokunma çek ellerini!" ne kadar itmeye çalışsam da gücüm yetmiyordu.

Yüzünü kulağımın hizasına getirerek boğuk sesiyle konuştu. "Ben onlar gibi değilim ama sınırlarımı geçtiğinde onlardan daha acımasız olurum anladın mı Dila SARAHAN?"

KARADAĞ değil.. SARAHAN...

pislik herif! onlardan da senden de nefret ediyorum!

"sen zaten öylesin ama farkında değilsin! Ha birde doğru getirdin soyadımı. Asla ve asla senin karın ve bu konağın gelini olmayacağım. Karadağ olduğum zaman andım olsun ki kan dökeceğim!."

gözleri alev gibi fışkırıyordu. Demekki damarına böyle basılıyormuş..

"Beni öldürdüğün zaman berdel'de bozuluyor biliyorsun değil mi?" hahah bunu mu düşünüyordu gerçekten??

"umrumda mı sanıyorsun?! Hepiniz geberin!"

Bundan sonra kimseye acımak yok bana da acımayanlara acımayacağım..

Bırakmadığı kolumu sertçe sıkıp beni ittiği gibi yere kapaklandım. Pisliğin teki...

Hala yerden kalkmadım kalkacak gücüm yoktu..
Diz çöküp yüzümü kapatan saçlarımı geriye doğru itti.

Çenemi kavrayıp "sana daha da acımasız olurum dedim sınırlarını zorlama! Her yanlış hareketinde ceza veririm.
Bugün bu odadan adımını atmayacaksın! Sana bir yudum su bile verilmeyecek!" çenemi birden savurup odadan çıktı ve kapı kilidinin sesi geldi...

Hapis hayatı yaşıyorum resmen.

"Allah belanı versin" dedim ayağa kalkarak.

Zaten aç değildim güzel bir duş alıp uyusam çok iyi olurdu. Bundan sonra kimseyi takmıyorum. Ölürümde bu konağın yemeğini suyunu içmem.

Yemin ettim!!

.......





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Berdel TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin