Rob
De laatste dag van de tour. Vandaag ben ik heerlijk wakker geworden met mijn vriend naast me. Wat is het geweldig om dat te zeggen.
Vandaag zijn we terug in Utrecht voor de laatste show, het 5 jaar jubileum van de band is vandaag, dus willen ze er een extra groot feest van maken.
"Hey Rob, ik weet dat het een beetje last minute is, maar als je nog iemand wilt uitnodigen, familie, vrienden, maakt niet uit, dan kan dat. Ik heb nog 4 plekjes over in vip." Zegt Milo wanneer hij de badkamer van de zoveelste hotelkamer uitloopt.
"Oh echt?" Vraag ik. Dat hij die plekken aan mij geeft verbaasd me. Hij kan vast nog wel 4 mensen uitnodigen. "Ja, ik moet het wel voor 13:00 weten." Gaat hij door. Ik knik en denk na over wie ik zal uitnodigen.
"Misschien mijn ouders? Kan je hun wellicht ontmoeten?" Vraag ik met een kleine glimlach. Hij lacht, "Is goed, leuk." Zegt hij en dat volgt met een kus.
Het duurt even voordat hij terugtrekt, daardoor kan ik het even in me opnemen. Het voelt iedere keer weer geweldig.
"Ik zal ze appen." Zeg ik. "We moeten wel zo gaan!"
Zegt hij voordat hij weer de badkamer in verdwijnt. Ik pak mijn telefoon en open de chat met mijn moeder.Hey mam! Ik heb vip plekken voor jou en pap bij de bankzitters vanavond. Jullie zijn daar vast ook wel fan van, dus ik nodig jullie uit!
Hey lieverd, pap en ik kunnen vanavond wel! Hoe kom je aan die tickets?
Dat zal ik jullie vanavond uitleggen, ik app later vandaag alle info door! Zie jullie vanavond!
Oké lieverd, tot vanavond!
"Mijn ouders kunnen." Zeg ik Milo die inmiddels zijn tas aan het inpakken is. "Top, zal ik zo in de bus doorgeven aan het team. Heb je nog 2 mensen die je wilt uitnodigen?" Vraagt hij. Hij plaatst zijn hand op mijn zij, waarna een kus op mijn voorhoofd volgt. Ik glimlach even.
"Misschien Raoul en Rutger van werk?" Vraag ik hem.
Ik vindt het wel leuk om ze uit te nodigen. Raoul heeft elke dag na een show gevraagd hoe het ging, net zoals Rutger. Ik mag ze wel. Natuurlijk heeft Rutger me ook goed geholpen op mijn eerste dag werken en de dagen daarna. Daar ben ik ongelofelijk dankbaar voor, want zonder Rutger had ik misschien wel nooit tegen Milo gepraat.
"Ja leuk! Die Rutger mag ik ook wel, die serveert ons altijd. En ik app vaak met Raoul om te laten weten dat wij die avond daar zijn, zodat ze daar rekening mee kunnen houden. Ook wel een goede gozer." Zegt hij enthousiast. Ik krijg en een glimlach van, "Fijn, dan zal ik ze appen." Zeg ik en geef hem nog een snelle kus.
Hey! Ik heb nog 2 vip plekken voor bankzitters vanavond. Kunnen jullie? Het is in Utrecht.
Ik krijg niet zo'n snelle reactie als bij mijn moeder, dus ik wacht hun antwoord nog even af. Ik stuur wel nog even dat ik het voor 13:00 moet weten.
"Ik heb ze een appje gedaan." Laat ik Milo weten.
Niet vlak daarna staan we alweer uit te checken en lopen we naar de tourbus die verderop geparkeerd staat.
"Goedemorgen!" Roept Milo naar iedereen die al in de bus zitten. Waaronder Matthy en Koen. We krijgen een aantal hey's en hoi's terug.
JE LEEST
My heart calls out for you // Mibbie
FanfictionRob verhuist van Eindhoven naar Utrecht. Hij zoekt werk, een 9 tot 5 is nu nog niet perse nodig maar werk wat goed betaalt is nooit verkeerd. Online vindt hij een paar plekken die werknemers zoeken. Al snel kan hij beginnen. Op zijn eerste dag gebeu...