9cu bölüm

4 1 4
                                    

Yeni diyar yeni kutlamalar

Christianna'nın günlüyündeki bir sayfa.

Hayat bazen insanı üzüyor bazen acılara boğuyor ,ama yeni başlanğıclar da veriyor. Ben Christianna. Soyadımı hiç sevmiyorum. Sadece Christiannayım.Yeni diyardayım yeni hayatda,ama farklı canlılarla. Güzel anlarım olsun isterim tıpkı diğer insanların hayelleri gibi. Ama korkuyorum. Korkuyorum ki, Alexin düşündüyü her şey gerçekleşer. Geldiyim yerde aileme ait sadece Alexi istiyorum. Başka hiç bir şey. Babam gibi abim gibi olmayacağım. Engel olsalar da buna izin veremem.

Christiana
Tarih: 03.04.2033

Bu günün tarihi 03.04.2033......

Christianna üzerindeki dünden kalan yorğunluğunu sabah sıcak duşla atmak istiyordu. Sıcak duşun ardından Christianna çoçuklukdan beri sevdiyi rengine ait uzunluğu dizden azca aşağı , üstünde beyaz küçük çiçek resimleri olan elbise giyindi. Bele kadar gelen saçlarını kurutdukdan sonra sade atkurğu yapdı. Makyaj yapmak pek Christiannanın isteyi olmadığından kendi güzelliyi ile kalmağı tercih etdi. Artık Christianna aşağıya düşmek için hazır görünüyordu.

Odanın kapısı açıb merdivenlere doğru yöneldi. Sakin adımlarla son basamağa geldi ve bu günün kahvaltasını yapmak için mutfağa doğru adımladı. Mutfak en güzel anılar olan bir yerdi. Fakat en güzel anıları yaşamak için mutlaka yanınızda en çok sevdiyiniz insan ya da en değer verdiğiniz arkadaşlarınız aileniz olmalı. Christianna için bu konuda konuşulamaz . Çünki Christianna bu güzel anıları yaşamak için ne ailesi var ne de en değer verdiyi arkadaşları var. Yanında sadece küçük erkek kardeşi var. Ama Christianna şimdi mutfakda masanın önünde tek başına otuyordu. Alex sadece kahvaltını hazırlayıb mutfakdan çıkmışdı,fakat şimdi nerede ne yapdığını Christiannanın hiçbir fikri yokdu. Christianna sadece Alexi bulmak için ilk önce salona gitdi. Salon sadece bir kaç adım önce yerleşirdi.

Alexi salonda camın karşısında durmuş dışarı izliyor bir yandan telefonda birisiyle konuşuyordu. Yüz ifadesinde mutluluk ve mutsuzluk sırasıyla yer değişdiriyordu. Galiba Christianna Alexin konuşduğu kişi Alexe kötü haberler veriyor gibi düşünüyordu. Christianna Alexin sol tarafına gelmiş Alex gibi camdan dışarını izliyordu.

Alex: Tamam abi anladım. Kaç kere bunu sana söylemem lazım?! O konu bir yıl sonra konuşulan konu. Şimdi sırası değil.

Alex: Babam mı? Babamla ilgili bir şey değil zaten. Neden o karar veriyor? Kendi işleri bitdi şimdi sıra benim işlerime mi geldi?Offf abi. Sen ve babam karışmayın. Ben halletmek istiyorum. Bu benim kendime ait işim. Karışmayın. Yeter. Ben Christianna abla değilim .

Alex: Christianna abla mı? Onu mu soruyorsun? O iyi zaten. Eskisinden daha iyi. Ne zaman mı dönüyoruz? Bilmem ablam ne zaman isterse o zaman. Abi çıldırtma insanı. O da çoçuk değil. Tamam abi zorlaman bitdise kapatıyorum.

Christianna: Ceyms mi?
Alex: Malesef evet
Christianna:Anladım.
Alex: Ne söylediklerini sormıyacakmısın?
Christianna: Hayır sormıcam. Çünki az-çok tahmin ede biliyorum.
Alex: Kahvaltını yapdın mı?
Christianna: Hayır
Alex: O zaman ablacım gidelim yapalım. Çünki ben de yapmadım.


Christianna Soyeonla bu günün görev tablosuna bakıyorlardı. Bu günün görevleri o kadar zor olmayan ama eğlenceli görevlerdi. Soyeon için komik ve eğlenceli görünüyordu ama Christianna için tuhaf görünüyordu. Anlamıyordu neden bu görevler ne için verildiğini. Bu yüzden de billmediği için aval-aval bakıyordu tabloya .

Christianna: Ay Soyeon bu görevlere baksana.
Soyeon: Ha şunları diyorsun. Eğlence için yapılacak görevler. Eğlence değil bir kutlama töreni için daha doğrusu.
Christianna: Ne kutlama töreni?
Soyeon: Önümüzdeki hafta Krallığın oğlunun doğum gününe ait kutlama töreni için.
Christianna: Heeee anladım.
Soyeon: Klassik görevler işte. Merak etme 1 haftaya yetişdiririz.
Christianna: Ben hangilerini yap...

kurd adam ve kızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin