Not :ben ne yaptıysam yazım yanlışları düzelmedi iki gündür bölümü yükleycem diye uğraşıyorum .
Istgramdan bana bu avin.elif/penumbra36 hasaplardan ulaşabilirsiniz.
İYİ OKUMALAR
Ruhumda karanlığını hissede biliyordum ölmüş bir bedende alınan son nefes gibiydi benim anlık durumum .
Söylenimin basit yükünün ağır olduğu bir cinayetin faili meçhul
delili gibiydi tecavüz.Ortada bir ceset olmayışı ıspat olmadığı sürece
Ölen sen iken öldürenin sen olduğunu düşünen zihniyetlerde
basitleştirilen kadının suçlu olduğu bir olay gibiydi.Ya kadın kısa giyinmiş veyahut tabiri cahizse kuyruk salamıştır kadına yapılan bu zulmün masumlaştırdığı kirli bir örtüdür
bu söylemler en acısı ise bu söylemlerin yüzde seksenin kadınlardan çıktığıydı.Leyla Habib Halep doğumlu yaşamak uğruna memleketinden
göç etmiş göçmen kızıydı hayatının karardığı bu gemi güya onun umuduydu bu uğurda annesine son vedasınıda yapamamıştı .Yerde boylu boyunca yatıyordu gür kirpiklerinin arasında net bir görüntü olmasada adamın kemerini bağladığını birşeyler mırıldandığını duya biliyordu.
Sonra görüntüsü dahada bulanıklaştı ama sesi ve iğrenç içki kokan nefesini kulağının dibinde hissetti kaçmak istesede kaçamadı bedeni sanki yere mıhlanmıştı .
"Çok güzeldi hele o vahşi hallerin seni kendime saklamak istesemde başka bir belayla uğraşamam "
İğrenç dudakları tekrar boynunu buldu ve tenine bıraktığı izler yetmezmiş gibi bir yenisini ekledi.
"Bir çok kadınla oldum ama senin tenin kokusu hiç bir kadında yoktu ne desemde anlamıyorsun değilmi "
Piskopatça gülüp başını iki yana salladı.
"Merak etme birazdan denizin dibini boylayınca çok net anlacaksın güzelim"
Ayağa kalkıp geminin üst kısmındaki kamaradan alt güvertede ki adamına seslendi Çakır isminin anlamı mertlik olsada o namertliğin kitabını yazmış bir adamdı.
Çakır'ın adamlarınında ondan aşağı kalır yanı yoktu pislik konusunda yarışırlardı.
"Bitti mi abi işin "
Adamının laubali hali Çakır'ı sinirlendirmişti fazla mı yüz veriyorum diye düşünmedi değil sinirle adamına:
"Kes lan sırıtmayı sikicem şimdi belanı hadi yardım et kızın işini halledelim başıma iş alamam"
Adam bozulsada aklı halla kızdaydı.
"Abi bari bizde tadına baksaydık"
Adamının boğazından tuttuğu gibi gemiden aşağı sarkıttı diğerlerini görmesini umursamadan.
"Ben sana ne dedim benim olana el uzatanı yakarım diye"
Adam korkudan nerdeyse altına yapmak üzereydi yutkunarak .
"Ta.mamm abi efe.dersin"
Boğazını sıkan güçlü parmaklar yüzünden sözlerini zar zor söyleye bilmişti.Çakır adamın yakasından tutuğu gibi içeri doğru fırlattı.
"Siktir çabuk ol bir dahakine kız yerine seni balıklara yem ederim "
Başına geleceklerini hayal bile edemiyordu adam korkuyla hemen başını aşağı yukarı sallayıp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göçmen Kızı
General Fiction" Ben bir göçmen kızı gördüm ruhu ölü, kanatları kırık ,gözleri toprak ,saçları seher yeli " "Ben bir Karadeniz yağızı gördüm yüreği efkar , kolları huzur,gözleri gök yüzü" Karadeniz şahit oldu gök yüzüyle toprağın esen yel misali aşkına.