22 Eylül Alıntı

1K 90 13
                                    


  BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE😚

Elimde ki yemeği kapının önüne bırakıp uzaklaşmak istesemde
bana halla güvenmediğini kuş gibi  çırpınan bedeninden anlıya biliyordum.

"Korkma benden  yalvarırım benden zarar gelmez sana "

Anlayamacağını  bilsemde sözcükler  dilimde özgürleşip  dökülüyordu dudaklarımdan.

Eğilip bir parça ekmekten alıp yedim içinde hiç birşey olmadığından emin olsun diye .

Yemekten bir lokma alıp ağızıma attım çiğneme gerisiminde bulunmadan.

Bu sefer gözleri tepsinin üzerinde ki suya kaydı.

Onuda alıp bir yudum içip tepsinin üzerine bırakıp kızın önüne itekledim .

Başta tereddüt etsede biraz daha  gerilediğimde tepside ki yemeğe hucüm ediy yemeğe başladı .

Bir tarafta yerken diğer taraftan ağlıyordu .

"Senin incilerin benim Denizime ateş göçmen kızı"

Yemeğini  bitirip yüzüme baktı minnetle belki günler sonra ilk kez acı dışında başka bir duygu şekil aldı yüzünde.

Tepsiyi önüme itip hep olduğu gibi pencere dibine gidip denizi izlemeye
koyuldu.

Tam tepsiyi alıp çıkıyordum ki  insanı kendine esir eden melodik  sesi işitinceye kadar.

"shkran"

Ayaklarım kilitlendi bir adım öteye gidemedi.

"Ne dediğini bilmem ama yeminim olsun yüreğine köz olanın cehenemine  talibim göçmen kızı"

Göçmen KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin