19ekim yeni bölüm

735 79 28
                                    

Not:Ben geldim kuzular lafı uzatmıycam zira çok bekletim sizi çokkk özledimiştim şükür kavuştu.

Sosyal hesaplarım

Istgram:avin.mirza/penumbra36
Tiktokta: avinmirza12

🥀🥀🥀🥀İYİ OKUMALAR 🥀🥀.

.....

"Sen söyleyesin nine nasıl bırakırım onu bu halde yarası derindir hele o gözlerde ki keder işte o beni benden edendir."

Hatce kadın Poyraz dününden bilenlerdendi mertlikte tıpkı babası gibi er kişidi.

"Bilmez miyim deli yağızım vicdanın kaldırmaz ama bilirsin sen bekarsın bir yağızsın. Kızı korumaya çalıştıkça yanan sen olursun gel kabul et haber verelim polise onlar bilir ne yapacaklarını bu seninle olacak bir iş değildi."

Çıkmazdaydı Poyraz haklıydı ninesi lakin bırakamıyordu yüreğini ele geçiren o duygu onu aciz bir insana çeviriyordu.

"Yüreği olan gelsin yüzüme desin ama ben yapamam o kızı o halde bırakamam yakışmaz be nine bana "

Kadın işte o an genç adamın yüreğine düşen çemreyi gözlerinde ki sisten anlamıştı.

Sevda..
ağlamaz denilen adamıda ağlatırdı .

Sevda...

Akıllıyı Mecnun eder çöllere düşürürdü.

Sevda...

Züleyha misali yol gözlemekten bitkin gözleri kör edendi

Sevda...

Söz konusu olunca akıl firar eder yürek mühebbet yerdi.

"Etme deli yağız eyleme yanmadan söndür yüreğinde ki közü yoksa bu dava uğruna ilk yanan o sabi olur"

İnkar etmek yakışmazdı ona doğrusu neyse onu derdi hiç çekinmeden lakin bunu dillendirmek mümkün değildi .

"Ninem o köz çoktan kora dönüştü "

Kadın diycek bir söz bulamadı hiç bir söz sevdalıyı sevdasından vazgeçiremezdi zira.

Ellerini genç adamın yüreğinin üstüne koyup.

"O zaman söyleyesin yüreğine yaranın ileşmesi için şifası sabırdadır."

Ali Hatce kadını evine götürmek için çıkmıştı onunla beraber çıkmıştı.

........

Onlar gittikten sonra Poyraz ailesini her özlediğinde yapıtığı şeyi bu sefer yüreğinde filizlenen sevdanın acısıyla yapacak acısını ezgilere dökücekti.

Poyraz dedesinden yadigar plakların arasında parmaklarını gezdirdi çocukluğundan buna en çok sevdiği plağı çıkarmış pikapba takmıştı.

Şarkının her notası yüreğine işleyen bir nakış misali çınladı kulağında .

Sevdanın yaşı ,ırkı,dini ve yahut saati yoktu.

bir bakış yürekte yuva ekmeye yeterdi...

Pikapbın ince ucu plakın üstünden geçip giderken şarkıya eşlik etti Poyraz.

Ağasarın balını da
Gel salını salını
Adam cebinde daşır da

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Göçmen KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin