Giyu POV;
Muszę się dziś z nią spotkać i mieszkać. Nie chce tego ale muszę bo zostałem zmuszony, nie wiem jak mam się z tym czućDawno jej nie widziałem i nie wiem jak teraz wygląda i się zachowuje, co o mnie pomyśli?
Shinobu POV;
Jak mam z nim mieszkać, nie wiem jak on na mnie zareaguje, czemu zostaliśmy zmuszeni, czemu nie mamy prawa wyboru.Nie chce tak bardzo nie chce się z nim spotkać, a co jeśli on mnie nienawidzi tak że coś mi zrobi?
3osoba pov;
Spotkają się dziś o 15:30 od 5 lat jak się z tym czują? Czy to jest im przekazane bycie razem do końca życia? Czy serio się pokochają tak jak ich rodziny sadzą?
Shinobu POV;
Zbliża się 15 muszę się powoli zbierać, musiałam odwołać spotkanie z Mitsuri , nie pytała dlaczego może to lepiej?
Niestety muszę już iść i mieszkać z kimś o kim zapomniałam.
Giyu POV;
Nim zauważyłem wybiła 15,jeszcze pół godziny do spotkania. jak mam się czuć? Czy ja chce ją znów zobaczyć? Czy to będzie ta Shinobu ktorą pamiętam?3osoba POV;
Jest już 15:30 rodzina Tomioki i Kocho już siedzą przy obiedzie obgadują sprawy ślubu swoich dzieci.
Giyu i Shinobu nie chcąc odeszli od stołu i poszli do pokoju giyu, żeby nie słuchać co i jak, oni muszą sami się lepiej poznać. Dawno się nie widzieli, Shinobu zaczęła gadkę żeby lepiej się poznać . Mijały godziny, minuty, sekundy a oni poznawali się na nowo
-więc mówisz że nie lubisz mochi o smaku matchy? -zapytała
-Zdecydowanie wole sakura Mochi -odpowiedział
-Sakura mochi też są pyszne to racja i są serio chyba najlepsze daje im 1 miejsce w skali od 1 do 10 -Zaśmiała sięMijały kolejne minuty, już prawie godzina zdązyli przez te 5 godzin tak dobrze się poznać na nowo .
Czy to im pomoże w mieszkaniu całe życie razem?
Czy się w sobie zakochają? Czy bedą szczęśliwi?
CZYTASZ
Możliwe że cię jednak lubię
Fanfictionmoja 2 książka o giyushino mam nadzieje ze się spodoba