5

606 123 453
                                    



جا هێشتا مەرجی پاڕتی ڕابردوو تەواو نەبوە هەر بابزانن هیچ پاڕتێک نیە هەتا مەرجی ئەو پاڕتە و ئەم پاڕتەش تەواو نەکەن

مەرج تەواو کردنی مەرجی پاڕتی 4

بۆ ئەمپاڕتەش 

ڤۆت 70

کۆمێنت 120

تا مەرج تەواو نەکەن داوای پاڕت مەکەن بە هیچ جۆرێک دووسەت کەس زیاتر سێری کردوە ڤۆت ناکەن
کاکە خۆ ڤۆت بکەن ئەکاونتتان هاک ناکرێت زۆر سەیرن

ئەمپاڕتەم لەبەر ئەوانە دانا کە داوایان کردبوو وە چاوەڕێ بوون❤️‍🩹

ــــــــــــــــــ

جۆنکووک: بێلان تۆ بۆچی لەدەرەوە کار دەکەیت ؟؟ هاا
لە چیت کەمە (وتی بە گرژی)







بێلان: جۆنکووک هەر بیرت بێنمەوە تۆ چوار مانگە نەهاتویت بۆ ئێرە و وەڵامی یەک پەیوەندی من نادەیتەوە ئیتر زستانە و منداڵەکانم نەخۆش دەکەون تۆش لەوێ لای هاوسەرەکەت بە ئیسراحەت دانیشتوویت و دکتۆری تایبەتی و نازانم چیتان هەیە من وانیم باشە من پێویستە کار بکەم بۆ بژێوی ژیانم (وتی بە توندی)






جۆنکووک: تۆ لە چیت کەمە مستەفا هەمیشە لێرە بوە هەرچیت ویست داوای لێ بکە بۆت دەکات ئیتر چی (وتی بە توڕەیی)





بێلان: چی لێ داوا بکەم کابرا پارەی خۆیەتی و نایدات (وتی بە توڕەی)





جۆنکووک: من دواتر دەیدەمەوە ئەو کەی پارەت داوا کردبێت پێتی نەداوە(وتی بە توڕەی )




بێلان: پێمی دەدات بەڵام دەش پرسێت بۆچیمە من چیتر پارەی ئەوم ناوێ و خۆم کاردەکەم (وتی بە گرژی)




بێلان ئێستا دڵی پڕ بوە باشە ئەوە ڕەوا نیە جۆنکووک دەیکات


جۆنکووک: ئێ بێگومان دەپرسێت ئەو میوەتان بۆ دێنێتە ماڵەوە و هەموو شتێک هەیە ئیتر چی پێویست دەکات تۆ بڕۆیتە دەرەوە ئینجا قسەی بێماناش بکەیت
من هاوسەرم هەیە بێلان پێی ناخۆشە(وتی بە توڕەی)




بێلان: ئێ چی پێبڵێم هااا یانی منیش ئافرەتم پێداویستی تایبەتم هەیە تۆ کەی لەوە تێدەگەیت بڕۆم پێی بڵێم پارەم پێ بدە بۆ ئەو شتانە ئینجا ئەو کاتەش هەمووی دەخەیتە ئەستۆی من وانیە هەم بێگومان بیرم چوو تۆ ژنت هەیە وە پیاوێکی بەڕێزیت نابێت کەسێکی وەک من ناوی تۆ بێنێت (وتی بە گریانەوە)




جۆنکووک: بێلان تۆ پێویست ناکات کار بکەیت من پارەت بۆ دێنم ئەوەندە بەسە (وتی بە توڕەیی)




بێلان: نامەوێت بڕۆ دەرەوە (وتی بە هەمان شێوی خۆی)




جۆنکووک: تۆ بۆت نیە من دەربکەیت ئەمە ماڵی منە بیرت چوو (وتی بە توڕەی)




شـێـخ جـۆنـکـووک{بـەشـی دوو}Where stories live. Discover now