سڵاو ئەوەش پاڕتی چواردە جا ئەمە درێژ دەکەم تۆزێک
بۆتان ئێوەش ئەکتیڤی بکەن❤️🩹ڤۆت 80
کۆمێنت 260
ڕیاکشنی ناو دێڕەکان❤️🩹
ـــــــــــــــــ
جۆنکووک: مەبەستت چیە کورە ؟(بە توڕەیی)
تایهۆنگ: هەڵە تێمەگە شێخ ئەو شەوە تای نەدا بەرز بوو بێلان هاتە دەرەوە لە ژورەکە ویستی بانگی یونگی بکات بەڵام منی بینی ئیتر منیش تا کاتژمێر پێنجی بەیانی لای ئەوان بوو خەریکی کچەکەی بووین وتم گەر دانەبەزی دەیبەینە نەخۆشخانە بەڵام دابەزی تایەکەی سوپای بۆ خوا(بە ترسەوە)
عالیە: ئەوە ڕاست نیە تۆ لای من بویت من دووگیانم کوڕەکەم هین تۆیە ناتوانی خۆت لەوە ڕزگار بکەیت(بە توڕەی)
تایهۆنگ: تۆ شێتی یان چی کچێ منداڵت لە کێ بوە و هاتوویتە ئێرە دەیخەیتە ملی من هاا من لە ژنی خۆم زیاتر دەستم بەر دەستی یەک ئافرەت نەکەوتوە(بە توڕەی)
عالیە: تۆ هین منیت نا نەخێر تۆ هین عالیەیت تایهۆنگ و عالیە ئێمە تەواو کەری یەکین تۆ و من سەنا هاتە نێوانمام دەبێت بمرێت ئەو(بە توڕەیی وتی کاتێک دەستی خستە قژی خۆیەوە و ڕای دەکێشا)
جۆنکووک: عالیە ئەوە تۆ چی دەکەیت ئەو قسانە چیە شێت بوویت(بە توڕەی)
عالیە: من شێت نیم شێت نیم تەنها تایهۆنگم دەوێت ئێوە شێتن ئێوە خراپن ئێمەتان لێک کرد(بە هاوارەوە)
سومەیا: نەمردین شێتێکیش هاتە سەر ماڵمان(بە شۆکەوە)
عالیە ڕاستەوخۆ بەرەو سومەیا چوو ویستی لێی بدات بەڵام جیمین توند دەستی گرت و گەڕاندیەوە بۆ دواوە
عالیەش سێری جیمینی کرد پاشان دەستی جیمین دوای ئەوە ڕویی کردە جۆنکووک و وتیعالیە: نەخێر منداڵەکەم هین جیمینە سێرکە شێخ ئەو منی خۆشدەوێت(بە بزەوە)
جیمین ڕاستەوخۆ دەستی بەردا و مینای هەڵساند وتی بڕواتە ژورەکەیان هیچ سیقەی بە عالیە نیە ئەویش بە یارمەتی قەمەڕ ڕۆشت
جۆنکووک: خوا تۆبە بەم بەیانیە توشی چی بوین عالیە ماڵی تۆ لە کوێیە(بە توڕەیی)
عالیە: من من من نازانم ئەمە ماڵی منە دڵنیام ئەمەیە (بە نەزانینەوە)
جەیهۆپ: چی بوە جۆنکووک(وتی کاتێک هاتە ئەوێ)
عالیە: ئەوەتا هاوسەرەکەم هات (بە هێمنی)
جەیهۆپ: چی ؟؟
YOU ARE READING
شـێـخ جـۆنـکـووک{بـەشـی دوو}
Short Storyنـوسـەر/ ڤـیـکـتـۆریـا ⚠هەموو مافێکی چیرۆکەکە بۆ خۆم دەگەڕێتەوە بردنی قەدەغەیە⚠