12

567 127 304
                                    

سڵاو نازدارەکانم هیوادارم بەدڵتان بێت 🥰

ڕیاکشنی ناو دێڕەکان لە بیر مەکەن ❤️‍🩹

مەرجی پاڕتی ڕابردوو تەواو بکەن ئینجا پاڕتی تر هەیە سێ ڤۆتی ماوە

ڤۆت 80

کۆمێنت 240

تۆزێک لە چیرۆکەکانی تریشم ئەکتیڤ بن هەر من ئەوانیشم نوسیوە دڵنیابن زۆر تایبەتن وە هەمووی باس لە شتی جیاواز دەکات❤️‍🩹

ـــــــــــــــ

بێلان: جۆنکووک من و تۆ دەبێت جیا بینەوە ئاوا نابێت سێری ژیانی ئێمە بکە تکایە پێداگری مەکە(وتی بە تکاوە)

جۆنکووک: بێلان ئەو قسانە چیە ئێمە کێشەمان چیە ها
تۆ لەبەر قسەکانی نور توڕە بوویت تۆ ژنی ئەو نیت ژنی منیت ئەوە مانای چیە دەتەوێت مێردەکەت جێبهێڵیت(وتی بە توڕەی)



بێلان: جۆنکووک من دەڵێم جیا بینەوە ناڵێم ئاوا وەک ژنی تۆ ڕێگەم بدە بڕۆم (وتی بە چاوی پڕ)

جۆنکووک: بۆچی دەبێت جیا بینەوە ئەوەتا تۆ ناتەوێت و منیش نامەوێت کەواتە کێشە چیە بۆچی دە بێت شتێک بکەین کە کەسمان نامانەوێت(وتی بە توڕەی)



بێلان: نور دەیەوێت ئەویش ژنی تۆیە جۆنکووک ئەو منی ناوێت جۆنکووک کەس لێرە منی ناوێت سێری ئەو حاڵە بکە جۆنکووک تۆش تەنانەت منت خۆشناوێت بۆچی دەبێت هەموو تەمەنم لێرە بەسەر بەرم لە کاتێکدا منت ناوێت(بە گریانەوە)

جۆنکووک تەنها بە توڕەیی سێری بێلانی دەکرد لە کۆتایدا وتی

جۆنکووک: باشە سبەی لێرە دەڕۆیت و جارێکی تر من نابینیتەوە هەرگیز هەر خۆی هەڵە لە منە باوەشی خۆم بۆت کردۆتەوە لە کاتێکدا دەتەوێت بڕۆیت(وتی بە توڕەیی)


بێلان: جۆنکووک تخوا ئاوا مەکە تکایە نامەوێت کاتێک دەڕۆم لێم توڕە بیت ئاخر ئەوە بۆ هەردووکمانە نەخێر هەرسێکمان تۆ منت خۆشناوێت نورت خۆشدەوێت ئاوا شتەکان باشتر دەبێت تکایە تێبگە(وتی بە گریانەوە)

جۆنکووک: بڕۆ دەرەوە بێلان(وتی بە توڕەی)

بێلان: جۆنکووک(جۆنکووک قسەکەی بڕی و هاواری کرد)

جۆنکووک: دەرەوە بێلان دەرەوە(وتی بە هاوارەوە)

بێلان چوە دەرەوە و چوە ژورەکەی خۆی لە لایەکی جێگاکە دانیشت و دەستی کردە گریان ئاخر جۆنکووک چۆن تێبگات بێلان ملیۆنان ویستی مانەوە لە دڵێتی گەورەترین هۆکاری مانەوەی هەیە ئەویش ئەوەیە شێتانە جۆنکووکی خۆشدەوێت بەڵام جۆنکووک هیچ هەسێکی بۆی نیە نور نایەوێت بێلانی لێ بێت هیچ کەسێکی قسەی لەگەڵ ناکات جگە لە قەمەڕ

جۆنکووک ئەوە نازانێت ئەو تەنها دەزانێت خەم بە بێلان بدات و ئازاری بدات ئاخر ئەو خۆشیناوێت بەهەرحاڵ لە کۆتایدا بێلان بڕیارە ڕاستەکەی داوە ئەی وانیە ؟

شـێـخ جـۆنـکـووک{بـەشـی دوو}Where stories live. Discover now