6.bölüm

0 0 0
                                    

Selamun aleyküm... Dicek birşey bulamıyorum iyi okumalar..

Mavi gri - altüst olmuşum

Kalbim çok acıyordu. Bana bunu yapmış olmasın istedim... Nekadar imkansızı istediğimi bilsemde. (Gelecek bölümlerden birisinin alıntısı)

"SENİN BURDA NE İŞİN VAR! SEN HANGİ YÜZLE BURAYA GELİRSİN!"

"Nehir sakin ol güzelim".

" NE SAKİN OLMASI AZAT! NE SAKİN OLMASI! ADAM YÜZSÜZ GİBİ GELMİŞ KARŞIMA TEKRAR DENEYELİM DİYOR BEN SANİ HÂLÂ SEVİYORUM DİYOR ! YANLIŞ ANLADIN DİYOR.BU ADAM BENİ HEM ALDATTI HEMDE MERDİVENLERDEN İT Dİ. ÖLÜYORDUM BEN KEŞKE YAPTIKLARIDA BU KADARLA KALSA"

"ORUSBU ÇOCUĞU ABLAM SENİN YÜZÜNDEN CANINA KIYMADI SİKTİR GİT ÖZÜRDİLERİMMİŞ! BANA BAK PUŞT HERİF SONKEZ TEKRAR EDİYORUM SİKTİR GİT BURDAN!" diye bağırdı Berk.

"ULAN DÖL İSRAFI SEN BENİM HERŞEYİM OLAN BU KIZA ZARAR MI VERDİN ORUSPU ÇOCUĞU" diyip bir kafa attı Azat. Kulaklarımı çıt diye bir ses doldurdu. Büyük ihtimal burnu kırılmıştı.

Hasiktir... Azat bu olanları bilmiyordu.Büyük bir pot kırmıştık...

"Nehir şu vahşi hayvanlara bir şey de."Azata dönüp "Nehir senin nereden herşeyin oluyor? "
Azat dudakları aralamış tam birşey diyecekken ben araya girdim.

"Tunahan sen benim ailem ile böyle konuşamazsın böyle bir hakkın yok! Sen kim oluyorsunda benim  herşeyim olana laf ediyorsun! "

"SEN BENİ ALDATDIN GERİZEKALI ALDATTIN! ÜSTÜNE YETMİYORMUŞ GİBİ BENİDE MERDİVENLERDEN İTTİN SENİ SUÇ ÜSTÜ YAKALADIM DİYE. BEN SENİN YÜZÜNDEN KOMADA KALDIM.SENİN YÜZÜNDEN BEN ÖLÜYORDUM. ŞİMDİ DE GELMİŞ KARŞIMA YÜZSÜZ YÜZSÜZ BENİ YANLİŞ ANLADIN, YANLIŞLIKLA OLDU BEN SANA AŞAĞIM DİYE ZIRVALIYORSUN SİKTİR GİT GÖZÜME GÖZÜKME YOKSA SENİN ANANI LACİVERTE BOYARIM"

Mine Berk'i daha fazla tutamadı ve ben lafımı bitirir bitirmez berk tunahanın üzerine atladı. Azat da dayanamayarak Berke katılırken biz öylece durmuş onları izliyorduk.

"Azat yeter! Eyer durmaz isen ölücek. Sakin olmalısın!" ona vurmaya devam etti.Mine
"Azat abi korkuyorum lütfen bırak"diyip ağlamaya başladı. Azat Mine nin ağladığını görünce Tunahanın üzerinden kalkıp Mine nin yanına gitti ve ona sarıldı.

" Korkma abim . Seni korkuttuğum için özür dilerim. Ağlama prensesim. Lütfen ağlama ben senin akan bir damla göz yaşına kıyamam." Azat kollarını Mine ye daha da sıkı sardı. Berke ye dönerek "Mineyi bahçeye çıkar biraz hava alsın".

Berke Mine yi alıp bahçeye çıktı.Korumalarda  gelip tunahanı hastaneye götürdü.

"Azat..."
"Sakın! Sakın ağzını açıp tek bir kelime dahi etme çok sinirliyim."
Bir süre hint filimindeymişiz gibi bakıştık. Bana doğru bir adım attı. Bende bir adım geriye attım ama işe yaramadı bana doğru eğilip bileğimden tutdu dışkapıya doğru ilerledi.

Cebinden arabanın anahtarını çıkarıp kapıyı açtı. Ben gözlerinin içine bakarken tam bir şey söylicekiken"Nehir ağzını açmadan, tekbir kelime etmeden, soru sormadan sessiz bir şekilde şu siktiğimin arabısına bin abicim. 

Dediğini yaparak arabaya bindim. Azat demekki sandığımdan çok sinirliydi çünkü abicim dedi... Azat bana ilk defa abicim demişti... Demekki onu sa dığımdan çok kızdırmıştım.

Aradan nekadar geçti bilmiyorum ama küçük  uçurum gibi bir yere gelmiştik. Azat hızlıca arabanın kapısı çarparak inmişti..
Bende hızlıca arkasından indim.

Buda benim hayatım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin