Trochu ta žena mi před očima jede do manžela.A tváří se jak svatoušek.Vrátili jsme se ke stolu.
„Zajdu si zakouřit"řekl Matheo a odešel.Veronica si mě furt prohlížela.
„Co máš za problém"už mě fakt naštvala.
„Taky bych byla nejistá v tvém případě"
„Já si sem sebou jistá dost"
„Opravdu"
„Matheo říkal že vám to teď moc neklape"„Lepší se to"
„Stejně pořád nevím co na tobě vidí"
„Obyčejná bruneta "
„Tatínkova holčička ale děvka"Emily dýchej.Hlavně dýchej.„Neznáš mě"
„Znám tě dost dobře abych ti řekla že to mezi váma brzo zkončí"
„I kdyby tak to není sakra tvoje věc"
„Takže drž své oči a ruce z mého manžela jinak o ně příjdeš"Matheo se vrátil.„Všechno v pořádku"
„Ano"odpovím a napiju se drinku.
„Už půjdu na pokoj jsem unavená"
„Zatím"Veronica odešla.„Co si jí řekla"
„Že jestli se na tebe ještě jednou podívá tak o ty oči přijde"Matheo se pousmál.Ještě asi hodinu jsme pili a tancovali.
„Taky mám nafotit fotky ve spodním prádle s nějákým sexy modelem"„Když já budu ten kdo pak to prádlo sundá"pousmála jsem se .
„Vždycky"začal jsem ho líbat.Matheo otevřel kartou dveře a pak je zavřel.
„Chyběla si mi"„Můžu říct to samé"směr byl jasný k posteli.Ráno nás probudila uklízečka.Že mám vyklidit pokoj.
„Mně se nikam nechce"položím hlavu na Matheovu hruď.
„Musíme"
„Jo já vím"velmi neochotně se oba vyhrabeme z postele .Hned mířím do koupelny.Trochu se dám do kupy.Zamíříme na snídani.Kde už je i Veronica .Super.Její obličej mi fakt nechyběl.
„Dobré ráno"pronese mile.
„Tobě taky"odpoví Matheo.
„Můžu si přisednout"zeptá se.Matheo se podívá na mě.
„Ano"ne ale ani já nemám po ránu náladu na hátky.Snídaně proběhne v klidu a v tichosti.Teda do té doby než mi začne brnět telefon.
„To je Leo"řeknu a zvednu hovor.„Ano"
„Emily"
„Musíš přiletět"„Co se děje"
„Ela je nemocná a ptá se po tobě"
„Cože"
„Dobře za pár hodin tam budu"položím hovor.„Elinka je nemocná"
„Co"
„Letím zpátky"
„Mám letět taky"
„Ne "
„Dořeš to a on se pak staví pravděpodobně i Viktor"„Fajn"
„Pozdravuj děti"Matheo mi dá pusu a já odejdu.Hned jsem se vydala na cestu.
ČTEŠ
Děti mafie : Zrada
RomanceDruhý díl. Zvládne Emily a Matheo rodinný život?A jak se vypořádají s nepřáteli?A co minulost ?Budou schopni udržet lásku a vášeň?