S Veronicou dosnídáme a vydáme se na další schůzky.Ta dopadla opět dobře.Ale protáhla se.
„Dáme oběd"navrhne Veronica.
„Ano"zavede mě do klasické luxusní restaurace.Nebo není tak klasická dřív jsme sem spolu chodili.Bylo to zvláštní.Nebylo zrovna moje nejlepší obdobý.Obědvali jsme v tichosti.
„Takže ty teď letíš zpátky"
„Vlastně nevím"měl jsem v plánu se sejít ještě s jední člověkem.Ale to nebyla sázka na jistotu.Nevěděl jsem co čekat.
„Asi za hodinu mám ještě jednu schůzku a pak už poletím domu"„Dobře"
„Ráda jsem tě viděla Matheo"„Nápodobně"Veronica odešla.Chvilku jsem tam seděl a vyřizoval nějáké telefony.Pak už ale přišlo na to jet na místo schůzky.Měl jsem sebou jen pár lidí.Sraz byl u pobřeží.Chvilku jsem čekal.Pak ale přijeli dva velké mercedesi.Z jednoho vystoupil Faderic Cardore.Párkrát s ním moe rodina spolupracovala teda spíš Leonardo ale rozhodně nepatřil do loajalnich lidí.Věděl jsem že obchoduje i s rusi.
„Nejmladší Martineli "
„Jaka čast"„Faderico"došel až ke mně a za ním dva jeho lidi.
Nemusím ti říkat proč jsem se chtěl sejít„Ne to nemusíš"
„Řekni mi co chceš"„Tvo podporu"
„Tvoje lidi"„Proč bych se měl pouštět do války s Vladimírem"
„Když jí vyhrajeme tvoje moc ještě viditelně naroste "
„A z vás bude nejsilnější mafie"
„A ty budeš její spojenec"
„Víš Matheo"
„Já ti nevím něják se mi zdá že jste nahraní "
„Ty i tvá žena prosíte kde se dá"
„A já se rozhodně nebudu pouštět do něčeho kde si nejste jistí"
„A navíc už si byl předněhnut"„Kým"
„Vladimír je holt rychlejši"
„A pověřil mě úkolem"
„Takže poslední slova"a sakra.Sakra.Uslyšel jsem vístřel ale neucítil zásah.Nebyl jsem to já kdo dostal zásah .Dostal ho Faderico.Z poza Fradericova auta vyjde Viktor.Jeho lidi obsadí ty Fradericovi.„Máš dobré načasování"
„Já vím"
„Je s tebou Emily"„Ne"
„Proč"„Jakto že ne"
„Odletěla do Italie kvuli Ele"
„Sakra"
„Co je"co se kurva děje.
„Před pár minutami jsem dostal hlášení Vladimír mířil do Italie"
„Cože"
„Kam přesně jela Emily"
„Do našeho domu"
„Ale ne"„Co je"
„Dům je prakticky prázdný"
„Skoro žádná ochranka"„Do prdele"
„Vladimír jde po ní jde po Emily"
„Je v Italii jeji otec"
„Ne ani můj"
„Kurva!"„Matheo on nejde jen po Emily"
„Děti?!"
„Musíme se okamžitě vrátit"po cestě na letiště jsem zkoušel Emily několikrát volat.Byla nedostupná.Sakra.Todle je zlí.
ČTEŠ
Děti mafie : Zrada
RomanceDruhý díl. Zvládne Emily a Matheo rodinný život?A jak se vypořádají s nepřáteli?A co minulost ?Budou schopni udržet lásku a vášeň?