Jak to že jsem si toho nevšiml.Todle je přesně jedna z těch nejnechutnější části mafie.Jakmile ty něco posereš vždycky to odskače tvoje žena.Todle byl jeden z pokusů jak nás zníčit ale vybral si špatnou rodinu špatnou ženu.Emily je silná.Vladimír šel po Adeline takže Leonardo něco kurva posral.Jel jsem k otci kde byl i Leo.Byl jsem naštvaný.Fakt hodně.Leonardo něco s otcem řešil v obývaku.
„Matheo"oslovil mě otec.Vzal jsem Leonarda za košili tak aby si stoupl.
„Co si kurva udělal Vladimirovi!"
„Co blbneš vole"
„Vladimír Emily znasilnil "
„A měla to být Adelina takže mi doprdele řekni co si udělal!"„Proboha"povzdechl otec.
„Matheo"
„Mluv Leonardo!"
„Fajn tak mě pusť"pustil jsem ho.
„Překazil jsem mu jeden obchod"„To není důvod"
„Leonardo mluv!!"„Vyspal jsem se s jeho ženou"
„Cože!"reakce meho otce byl rychlejší než moje.
„Nevěděl jsem že to je ona"
„Děláš srandu žejo"Emily stála ve dveřích.
„Emily je mi to líto"
„Takže já jsem chranila tvojí ženu jenom protože ty si někde ošukal jinou"
„Emily "
„Jdite do háje"Emily odešla.
„A pak kdo z nás nepřemýšlí hlavou "
„Jak jsem to měl sakra vědět"
„Měl si to říct "
„Hned jak ses to dozvěděl"
„Nikdy bych Emily nenechal samotnu kdybych to věděl"
„Muselo ti být jasné že to jen tak nenechá"„Nenaodalo mě že by udělal něco takového"
„Je to Ruská mafie Leo"
„Fajn tak jsem to posral!"
„Jo tos teda postal!"
„No tak teď už s tím nic neudělám"
„Matheo běž za Emily"
„A ty Leonardo hodně rychle zjisti jak už ho konečně dostanem"poslechl jsem otce a šel za Emily.Seděla na lavičce.Sedl jsem si za ní.
Nevěděl jsem co jí mám říct.„Budu v pořádku"
„Já vím že ano"
„Nepoznal jsem silnější ženu"„Chci se mu pomatít"
„Pracujem na tom"
„Mužu se k němu dostat ale musela bych do Ruska"
„Emily ne"v žádné případě jí nepustím do Ruska samotnou.Ne po tom co se stalo.
„Skoro si umřela"
„A jsi raněná"
ČTEŠ
Děti mafie : Zrada
RomanceDruhý díl. Zvládne Emily a Matheo rodinný život?A jak se vypořádají s nepřáteli?A co minulost ?Budou schopni udržet lásku a vášeň?