Děti jsem vyzvedla u Matheovi babičky a jeli jsme domů.Vzala jsem si jen pár lidí.Elinka mě chřipku takže po cestě usnula.Teodor celou dobu povídal o tom co dělal.Doma jsem jim uvařila večeři a po pohádce šli spát.Pustila jsem si film a dala víno.Uslyšela jsem výstřel.Do místnosti přiběhl jeden s bodyguardu.
„Paní musíte pryč"
„Co se děje"
„Je tady Vladimír"
„Vemte děti pryč"
„Hned!"„Ano"odběhl.Běžela jsem pro zbraň ale nestihla jsem to.
„Emily"
„Tak se znovu setkáváme"„Co tady chceš"přišli další tři muži,
„Posadíme se"dva muži na mě namířili zbraň.Sedla jsem si.
„Tak co chceš"
„Pomstu"
„Já jsem tvojí sestru nezabila"
„Ale to nikdo neví a pro důvod vás zníčit to stačí"
„Já nejsem to kdo má tu moc"
„Ale jsi Emily"
„Ty jsi ten s největší mocí"
„Viktor je do tebe blázen udělá všechno pro to aby tě zachránil"
„I opustí Rusko"„Tady nejde o mě"
„Ty jdeš po Viktorovi"„Můžu mít obeje zaráz "
„Tak jo nalí nám víno"
„Mám žízeň a todle bude dlouhá noc"zvedla jsem se a šla nalít víno.Musela jsem to dát někomu vědět.Všichni seděli v obýváku a já byla v kuchyni.V domě bylo specialní tlačítko které když se zmáčklo tak Matheovi mému otci a Leovi dalo vědět že se něco děje.Matheo i otec byli pryč ale Leonardo byl v Italii.Tlačítko bylo u schodů do druhého patra.Potichu jsem se vyplížila z kuchyně.Našlapovala jsem velmi pomalu.Dostala jsem se k tlačítku a zmáčkla ho.Když jsem se otočila tak za mnou stál muž.Okamžitě jsem schytala ránu a spadla na zem.Drapl mě za ruku a táhl zpátky do obývaku.„Pane něco zmačkla"strčil mě na pohovku.
„Já jsem chtěl být milí Emily opravdu"
„Ale ty mi to nepěkně komplikuješ"
„Možná potřebuješ trošku uzemnit"
„Přiveďte je"do místnosti přivedli Adelinu a děti.„Mami!"
„Emily"
„Nech je jít!"
„Nic se tvým dětem nestane když budeš spolupracovat"
„Nemám v oblibě zabíjet děti"
„Odveďte je"děti odvedli a Adelinu posadili vedle mě.Celá se klepala.„Co chceš po ní"chytla jsem jí za ruku.
„Leonardo mi už delší dobu kazí pláný"
„Řekněme že on je cena za to všechno.
„Zamčete je prozatím v pokoji"
„Neboj Emily ještě jsem neskončili"
ČTEŠ
Děti mafie : Zrada
RomanceDruhý díl. Zvládne Emily a Matheo rodinný život?A jak se vypořádají s nepřáteli?A co minulost ?Budou schopni udržet lásku a vášeň?