71 kapitola - E

275 14 2
                                    

Zamčeli nás do pokoje dětí.

„Emily mám strach"jo já taky.Až moc dobře vím co tím Vladimír myslel.Asi hodinu jsme tam jen tak seděli.Pak se Vladimír vrátil.

„Tak"
„Začínám se já i mojí muži nudit"
„Vemte ji"ukázal na Adelinu.Schovala jsem jí za sebe.

„Dej jí pokoj"
„Ona je v tom naprosto nevině"

„Hm"Adelina se klepala.
„To máš pravdu"
„To ty máš větší podíl"
„Jí vemte za dětma a Emily"
„Ty jdeš se mnou"

„Emily?!"

„Budu v pořádku postarej se o děti"Adelinu odcvedli.Mě vzal zpátky do obýváku.

„Měla si souhlasit s tou dohodou Emily"

„Nikdy"
„Měla jsem tvou sestru aspoň trefit"

„Pořád máš dost kuráže co"
„Uvidíme jak dlouho ještě"chytl mě za paži a táhl mě do druhého patra do naší ložnice.Zamčel dveřr.Nebála jsem se měla jsem v sobě moc adrenalinu.

„Co chceš"začal si svlékat sako.

„Lidé hodně mluví"
„A hodně mluví o tobě"
„O tvých schopnostech v posteli"
„Pojďme si je otestovat "namířil na mě zbraň.
„Svlékej se"stála jsem bez jediného pohnutí.
„Dobře dobře"
„Chápu je ti jedno jestli tě zabiju"
„Ale co tvoje děti nebo Adelina"
„Stačí říct a jednoho po druhém zabijou"

„Ty jsi zrůda"

„Ne já jsem mafie"
„A teď se svlékej"můj dech se spomalil.Snažila jsem se zůstat co nejvíce klidná.Pomalu jsem si svlékla tričko a pak kalhoty.
„Opravdu jsi hezká"
„Lidé nelhali"
„Lehni si na postel"klid.Emily přemýšleš.Ale na co.Neměla jsem co dělat.Dole byli děti.Není kdo by mi pomohl.Lehla jsem si na postel.Pomalu přistoupil.
„Bude se ti to líbit"já to přežiju.A pak ho zabiju.Zavřela jsem oči.Mojí mysl jsem přenesla úplně někam jinám.Celou dobu jsem myslela jen na zbraň.Zbraň kterou má Matheo v nočním stolku.Ta zbraň.V průběhu té věci jsem se pomalinku posouvala směrem k nočnímu stolku.Když to konečně skončilo využila jsem okamžiku a šáhla po zbrani.Bez váhání jsem vystřelila .Netrefila jsem.Mířila jsem na něj a on na mě.Musela jsem vystřelit dřív než on.A to jsem taky udělala a ta rána byla přesná trefila jsem ho do paže.Přiběhl jeden z jeho lidí.Vystřelil po mě ale minul a já ho trefila.Padl k zemi.Otočila jsem se na Vladimírá.Ten právě vystřelil ale netrefil mě.Trefil světlo.A sakra.Výbuch.Pokoj zachvatil oheň.

Děti mafie : ZradaKde žijí příběhy. Začni objevovat