GİRİŞ

69 3 0
                                    

Derin bir iç çekti.Gözlerini denizin derinliklerine dikmişti.Sağ eliyle çenesini sıvazlıyordu.Yine eskilere dalmıştı.Bu tespitimi yanıltmayarak konuşmaya başladı.

"Evlat..." Söylediği kelimeye gözlerimi devirmiştim.Ben kimsenin bir şeysi değildim.Bunu o da biliyordu."aşk beladır be evlat.Aşk öyle bir beladır ki herkesin başına gelir.Dünyadaki en iyi insanın başına da en kötü insanın başına da.Sormaz hiç isteyip istenilmediğini.Bu mesele değildir de yaşayabilmektir her şeye rağmen aşkı mesele.Karanlığın bitmek bilmeyen derinliklerinde olsan da aydınlığın kör edici ışığında olsan da..."

Beni eğiten adam aklının derinliklerinde gizli kalmış birkaç anısını su yüzeyine çıkarmış,dertlenmiş ve aşktan konuşmuştu.Olduğuna inanmadığım,hiç yaşamadığım aşktan.Sadece aptalların yaptığı şeyden.

Kafasını geriye atıp bu sefer gökyüzüne dikti mavilerini.

"Öldüreceğin kişiye asla değer verme,umursama.Ona aşık olma."dedi ve bu sefer bakışlarını bana çevirdi.Mavileri tüm yüzümü inceledikten sonra konuşmaya başladı.

"Bir iş var.Üst kademelerden birinin can borçlandığı kişinin bir işi.Yani benim için önemli bir iş.İş iyi.Ben de sen yaparsın diye düşündüm."

"Sadece yeri ve zamanı söyle."

&&&&&&&&&&&&&&&&&

Buluşma yerine gittiğimde etrafa kısaca bir göz gezdirdim.Buluşmak için gözden uzak,sakin bir yer seçmişti.Kendimden emin adımlarla kafeye girdim.İçeriye kısaca göz gezdirdim.Birlikte iş yapacağım adamı fark etmemle yanına gittim.Karşısına oturduğumda elini sıkmam için bana elini uzattı.El mi sıkışacaktık?Cidden mi?Tek kaşımı kaldırıp ayrılmaz parçam haline gelen soğuk bakışlarımı ona gönderince elini çekmek zorunda kaldı.Hiç uzatmadan konuya girdim.

"Anlat."Beklemeye hiç niyetim yoktu.

"Hoşuna gideceğini düşündüğüm bir teklifim var."deyip elindeki siyah dosyayı önüme attı.

"İşe başlamadan önce 5 milyon dolar,iş bitiminde 10 milyar dolar daha."

Samimi olmayacak şekilde gülümsedim.Gülüşümün samimiyetine(!) inanıp karşımdaki adam da gülümsedi.

"Ne zamana işini bitirmemi istiyorsun?"

Güldü."Acelesi yok."Bana doğru eğilip konuşmaya devam etti.

"Doğum gününde evine mezar taşının gitmesini istiyorum."

İlginç.Demek ki karşımda saplantılı,büyük ihtimalle intikam almaya çalışan bir adam vardı.Eğlenceli olabilirdi.

Dosyayı elime alıp içini açtım.Öldüreceğim kişinin bilgileri,adresi,telefon numarası vardı sayfalar dolusu.İlerleyen sayfalardaysa fotoğrafları vardı.Dosyayı kapatıp adama baktım.Dosyayı nasıl olsa daha sonra incelerdim.

"Esin Sarrafoğlu.Ünlü iş adamı Murat Sarrafoğlu'nun biricik kızı."



SİS'in ARDINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin