Ay ay nasılsınız benim ballarimmm
Bilmeyenler için söyleyeyim kitabımı wattpad uygulamasında da yayınlamaya başladım.
Tabiki de buradan da devam edeceğim.
Hadi bakalımmm başlayalım.
&
Ceydanın etrafına koruma kalkanı yaptıktan sonra kanatlarım sayesinde balkondan hızla bahçeye indim.
Tüm kurtlar şaşkınca bana bakıyordu.
Ertaşın önüne geçip kurtlar ve aramıza sudan bir koruma duvarı oluşturdum, ellerimi toprağa koyup kurtların ayaklarını sarmaşıkla bağladım.
Artık sıra bendeydi.
O kendini kurt sanan köpeklere haddini bildirme sırası bendeydi.
Kafamı arkaya çevirdiğimde kaşlarını çatmış bir Ertaş ile karşılaştım.
"Sen nesin."
"Sence şimdi sırası mı?"
"Şimdi sırası değil ama insanım dedikten sonra karşıma sudan bir duvar yapman normal mi?"
"Sana herşeyi anlatacaktım."
Bana cevap vermeden yanımdan geçip kurt formuna dönüştü ve duvarı kaldırmam için arkasını dönüp bana bakış attı.
Tek hareketle duvarı kaldırdığım gibi Ertaşın ve Berivanın onların üzerine atlaması bir oldu.
Bilerek müdahale etmedim zaten kurtların ayakları sarmaşıkla bağlıydı. Ertaş biraz sinirini çıkarsa birşey olmazdı.
En son sarmaşıkları kaldırdım ve yaşayanlar kaçmaya başladı, ölenleri de toprağın altına çektim.
Fazla güç kullanmıştım, bu yüzden aşırı yorgundum.
Geri insan formuna döndükten sonra kendimi yere attım. Ertaş kurt formunda yanıma gelip beni dürttü ve sırtını gösterdi.
Sırtına binmemi istiyordu, zar zor kendimi kaldırıp sırtına bindim. Bindiğim gibi Ertaş koşarak beni eve getirdi.
Berivan önden gidip insan formuna dönüşmüş ve üstünü giyinmişti. Beni Ertaşın sırtından alıp odaya götürdü.
Benimde güçlerim vardı ama bu kurtlara hiçbir şeyin ağır gelmemesi şaka mı.
Beni yatağa bıraktığında Ertaş giyinmiş şekilde yanımıza geldi. Ceyda da olanları merak etmiş olacak ki çoktan odaya gelmişti.
İnsan formuma dönüştüğümde onun etrafında ki kalkan da gitmişti.
"Çıkın odadan."
"Arkadaşım şuan ruhu emilmiş gibi yatıyor ve sen bana çık odadan diyorsun!"
"Ceyda hadi gel sen ilaçlarını iç sonra Ela için yemek hazırlayalım."
"Arkadaşımı Ertaşın yanında bırakmam."
"Ben onun eşiyim mühürlüsüyüm, asıl onu iyileştirebilecek de benim."
"Hadii Ceyda bak gel bir sarma yapalım."
Kapı sesi gelince çıktıklarını anladım ama hala gözümü açacak halim yoktu.
Bir anda yan tarafım çöktü, anladım ki Ertaş yanıma uzandı.
Dibimdeymiş gibi hissediyordum. Yavaş yavaş gözlerim açıldı.
"Çok yakınsın."
Sesim çok kısıktı.
YOU ARE READING
ERTAŞ
Science FictionKurt adamlara karşı merakı olan Ela, onlar hakkında olan her kitabı okur, bir gün onlar hakkında olan kitabı okuduktan sonra uyur ve rüyasında ilkokul aşkını görür ve üniversite stresinde olan kıza annesi tatil önerisinde bulunur. Gittikleri dağ evi...