Geldiğimiz yere baktığımda ormanın karanlığını geride bırakmış, ışıklık bir yere varmıştık. Burası ayrı bir dünya gibiydi.
"Neresi burası ? " Dediğimde ben etrafı incelerken o da önümde yürüyordu.
"Burası, bizim yıllardır seni beklediğimiz yer , Tuana" dediğinde ismimi ilk kez söylemişti. "Babam , yani liderimiz seni ne kadar bekledi tahmin edemezsin . Sen bizim tek kurtarıcımızsın " dediğinde ne yapacağımı bilmesem de bana bu kadar güvenmeleri ve beklemeleri nedensizce özgüven veriyordu.
"Size nasıl yardım edeceğim ki ? Ben daha güçlerimi kullanmayı bile bilmiyorum," dediğimde sırıttı.
"Akademiye niçin yolladık seni sence ? Orda sana güçlerini öğretecek tek insan var çünki" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Kim ? " Dediğimde başını omzuna doğru eğdi yavaşça.
"Tanışmış olman gerekir. Muhafızlar klanından Çağan Efe , ormanda ben yaraladığım ve sen iyileştirdiğin o çocuk" dediğinde gözlerimi kocaman açıldı belki de .
"Sen mi yaraladın ? Ama neden ? " Dediğimde omzunu silkti.
"Hepsi planlı olarak yapıldı. Ama onu zevkle yaraladığımı belirtmek isterim. Şuan bu halde olmamızın nedeni onun babası yüzünden. Bizi tuzağa düşürüp saldırı yaptıkları için, şimdi bu haldeyiz " dediğinde Çağan'ın suçu olmamasına rağmen onlara olan öfkesi gözle görünür haldeydi.
"Çağan bana nasıl yardım edecek ki ? Ben zaten ondan daha önce yardım istemiştim ," dediğimde eliyle beni gösterdi.
"Onu ilk günden etkilemiş görünüyorsun, bu o kadar da zor olmaz. Gerçi sana bakınca etkilenmemek elde değil zaten ," dediğinde omzumu silken bendim bu sefer.
"Güzelliğim konusunda bir şey söylememe gerek yok ama her şey dış görünüş değil bence . O çok zeki ve akıllı birisi , bir şeyleri anlaya bilir . Ya babasına haber verirse öğrendiğinde? " Dediğimde önüne döndü ve mağaraya ilerledi. Bende peşinden.
"Orası seni ilgilendiriyor artık, ipler senin elinde. Ya kendi klanını kurtarmak için elinden geleni yaparsın ve yine soylu bir klan üyesi olarak burada hayatını yaşamaya devam edersin. Ya da ömrünün sonuna kadar o lanet akademide gücü senden bile zayıf olanlara hizmet edersin " dediğinde kaşlarımı çattım. Tabii ki de öyle bir şey olmayacaktı!
"Ne yapmam gerekiyor ? Bunları yaptıktan sonra siz kurtulursanız bende kendi dünyama geri döner miyim ? " Dediğimde güldü.
"Eğer elindeki gücü doğru kullanırsan istediğini yapmakta özgür olursun Tuana , her şey senin elinde. Sen burada olan her kesten daha güçlüsün. Her kesi yok edecek kadar güce sahipsin. Sadece kullanmayı bilmiyorsun güçlerini, bu yüzden hissedemiyorsun " dediğinde başımı salladım.
"Baba ," dediğinde içeriden gelen sesle onu takip ettim hızlıca.
"Oğlum, geldi mi? " Dediğinde Asrın kenara çekildiğinde oldukça yaşlı bir adam vardı karşımda. Nerden baksan altmış üstü yaşı vardı ama sesi yaşının aksi gibiydi.
Asrın onun önünde eğilmişti ama ben sadece başımı sallayarak selam verdim sadece. Oysa yaşlı adam bundan memnun değil gibiydi.
"Söylenen kadar saygı duymuyorsun galiba Tuana Naz ," diye konuşan adama hafifçe tebessüm ettim.
"Üzgünüm efendim ama ben kimsenin önünde eğilmek gibi bir hata yapmam . Çünki kimse benden üstün değildir, ben kendimin üstü ola bilirim sadece ," dediğimde konuşmamdan hem etkilenmiş hemde kaşları çatılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetliler
Mystery / Thriller"Bu yaşadıklarımıza gerçekten inanamıyorum, şaka olmalı! " "Belki de düşündüğümüz gibi kabus değildir Naz , "