Athént újra elönti a fényáradat ,amint fel kell a nap mint minden reggel .Egy albérletben lakom legjobb barátnőmmel Sarah-val ,akit még a campus előtt ismertem meg .
Teljes ellentéte vagyunk egymásnak
Mint a nap és a hold ,de kinézetben más a helyzet
én vagyok aki a tavasz nyár színeiben sziporkázom kiegészítőim közé tartozik a virág mintázat vagy esetleg gránit fülbevalóm is amit még anyám adott nekem mielőtt be költöztem .
Sarah nagyon nyitott személyiség de titokzatos egyben mivel boszorkány . Nem nem átkoz meg senkit sem ,és nem kever mérgeket . Rengeteg embernek segít erejével amiben mindig Hecaté Istennőt kérleli ,hogy segítse őt munkája során .Hallottam már róla ezelőtt néhány históriát.
Ő az aki az Alvilágon keresztül az emberek világába és az Olimposzra is tud utazni ha a helyzet úgy kívánja . Régen én is meg akartam ismerni őt ,de még sose láttam ezelőtt .Nem mellesleg tiltva volt nálunk az alvilágot , egyáltalán szóba hozni ,vagy az ottani istenségekről szót ejteni . Büntetés járt érte és azt senki se akarta .De engem mindíg is érdekelt vajon miért nem szabad ? Mi az amiről nem mondanak semmit se vagy kiről ?
De ezek a kérdések már mostanában ritkán bukkannak elő ,amihez lehet anyámnak is köze lehet.
Hiszen szigorúan nyomon követi minden lépésemet , így nem igazán kísértem a sorsot azzal hogy ezek után kutakodjak, így amíg az erőm nem jön elő addig muszály vagyok fejet hajtani anyám akarata előtt ,ami tudom nem helyes ..Én vagyok anyám szeme fénye mióta megszülettem , én voltam az aki a tavasz istennője-ként emlegetett mindenki , kivéve anyám aki mindíg Kore -nak hívott amit nagyon gyűlöltem a mai napig is mivel jelentés szerint
Ez a megnevezés " fiatal leányka "akinek nem nőtt be a feje lágya a "naiv kislány".. sose szerettem de sose mondtam neki annyiba hagytam ..De nemsokára betöltöm a 23-at és szabad leszek ha meg lesz az egyetemi diplomám és végre élhetek az álmomnak amiben nem mellesleg kimagaslóan jó vagyok az nem más mint az írás ! Mellette van jelmez és díszlettervezői hivatalos végzettségem .
Na de meddig marad ez a monoton megszokott élet ..?
Arra ébredek hogy Sarah- hangosan énekelve nyit be a szobámba , nem zavartatva magát azzal a ténnyel hogy , semmi kedvem nem volt felkelni még.
-🎶Jó reggelt 🎵~🎶Jó reggelt 🎵 ki az ágyból , már az ébresztőt is feladta a próbálkozást kb 3 perce.
Egy lendülettel húzta fel a redőnyt ami megóvott a napsütéstől és a zavaró fényétől .Végül a függönyt is elhúzta az útból ,így nagy nehezen kinyitottam a szemem .
- Sarah jól tudod hogy tegnap nagyon sokáig bent maradtam az egyetemen mert előadáson vettem részt. Nekem is kijár a megfelelő pihenés .
Nagyokat ásítozva felülök az ágyamon , és az engem méregető barátnőm arcát tanulmányozom.- Na de Persephone én teljesen megértem hogy nem akarsz felkelni ,de te mondtad nekem tegnap ,hogy ma mindenképp időben keltselek fel ,nehogy le maradjunk az év első Starbucks Pumpkin spice Frappuccino -ról mivel elkezdődött az őszi szezon.
Egy perc alatt realizálom ,hogy ma ugyan nem lesz sűrű napom úgy terveztem ma tényleg pihenek egy cseppet. Sarah napok óta azon van, hogy végre lazítsak egy kicsit . Mivel folyton csak hajtómű magam és keményen dolgozok . Akárhogy is igaza van ,nagyon túlterheltnek érzem magam a napokban .
-Most nem bújhatsz ki semmilyen kifogással ez alól ,hogy ma igen is pihenni fogunk ,plusz meg kell beszélnünk egy igen fontos dolgot .
Érdeklődően fordulok Sarah felé miközben törölgetem a szemem ,hogy végre lássak is valamit ebben a vakító fény áradatban .
- Miről lenne szó pontosan ? Csak nincs valami baj ? -kérdezem tőle kissé aggódva
Néha nagyon félek , hogy egyszer le bukok előtte ,hogy nem egy halandó vagyok hanem egy istennő és ezt nagyon nem akarom soha se ,hogy kiderüljön .
-Jajj ne parázz be annyira semmi nagy dolog - mondta egy megnyugtató mosoly kíséretében .
-Majd meg beszéljük úgy is a starbucks-ban , de előtte szed össze magad siessünk ha elsők akarunk lenni a kígyózó sor előtt.
- mondta izgatottan majd ki sétált a szobámból.Lassan feltápászkodtam az ágyamról , a szoba tükrömhöz lépve gyorsan ellenőriztem ,hogy nem e látszik semmi az istennői vonásaim közül .
Szemem miatt kontaktlencsét hordok mert a nélkül a tenger kék szemem sziporkázna túlságosan is . De ami nagyon fontos mindezek közül hogy a fehér Szarvam rejtve maradjon ,ami sajnos anyám varázslata álltal marad elrejtve .Ez után a fürdőszoba felé veszem az irányt .Hogy rendbe szedjen rövid vörös hajam majd egy minimális sminket fel tegyek .
Egy bő 10 perc múlva végzek is, és már a kedvenc fleetwood felsőmben vagyok kedvenc melegítő pulcsimmal társítva , egy kék néhol szakadt farmer nadrágommal és piros converse cipőmmel együtt készen is voltam .
-Napról napra szebb vagy néha olyan vagy mint aki nem e világi lény- poénkodott Sarah a bejárati ajtónál rám várakozva .
-Elröhögöm magam azon hogy mennyire jól szórakozik így korán reggel.
-Amúgy hogy hogy nincs rajtad a gránit fülbe valód ,csak nem meg figyel megint anyukád téged ?- kérdezte vonakodóan.
Sarah annyiban ismeri anyám ,hogy mindenben irányítani akar engem és mindent megszab nekem ezért sem nagyon kedveli őt amit teljesen meg is értek .
- Ma nem volt kedvem fel venni őket plusz sietünk is nem ?- próbáltam leplezni átlátszó hazugságom
Mivel tegnap észre vettem mikor le vettem ,hogy be volt poloskázva , ezért inkább itthon hagyom őket .Sarah egy váll rándítással tudomásul is vette nem feszegetve a témát be zártuk az ajtót és elindultunk a starbucks felé.
Sarah az egyetlen igaz barátnőm aki velem volt mióta le jöttem a földre, segített nekem mindenben és mindig is ott volt nekem , támogatott mikor anyám szigora által omlottam össze számtalanszor de ez nem maradhat így , de mit tehetnék ?
? Hiszen ő az anyám ... de idővel változnia kell .. muszály .•
•
•Köszönöm hogy elolvastad a legújabb sztorim első
Részét
Hamarosan folytatom ... és nem nem évek múlva 😘 szép hetet nektek 💜
YOU ARE READING
Tiltott Lángok
FanfictionEz a story a görög istennő Persephone és Hádész szerelmi történetét dolgozza fel. Persephone a Tavasz istennője Demeter lánya unja az olimposzi életet . Ezért úgy dönt hogy az emberek között akar élni, de anyja csakúgy engedi el ha titokban tartóz...