Miközben sétáltunk a Starbucks felé minden féléről cseverésztünk.De közben azt is észre vettem , hogy Sarah szokatlanul fel van pörögve .
Amikor meg próbáltam rá kérdezni izgatottsága okára ,akkor folyton csak azt mondta ,hogy majd a Starbucks-nál elmond mindent.
Annyiba hagyva a dolgot nem faggattam tovább.
Athén azon részén laktunk ahol minden látványosság útba esik ami közt a mi Egyetemünk is ott volt az Arisztotelészi-Művészi Egyetem. Ami műemlékként van számon tartva köszönhetően az előtte álló nagy Hármak bronz szobra miatt.
Ami érdekes tény hogy Zeusz középen van kimagaslóbban két testvérétől ősz hosszú göndör haja vállára van szétomolva és persze az elnagyolt ki dolgozott izmos teste is alaposan ki van emelve, jobbján Poseidon volt aki a kitörő hullámok közűl magasodik ki szigonyát magasba tartva néz felfelé
.....
És van ő ... Zeusz Bal oldalán.
Az Alvilág ura, Akit misztikus köd vesz körül ,akiről senki sem mer beszélni még titokban sem, akitől a hideg futkos a hátamon ahányszor a szobrára tekintek ...
Hádész ......
Arca felét eltakarja egy fekete csukja , fekete ókori Peploszhoz hasonló öltözékben van ami alig mutat testéből bármit is majdnem hogy teljesen el takarja őt mint az őt körül vevő misztikus sötétség .. egyik kezében tartja azt a bizonyos láthatatlanná tévő sisakját (vajon még szokta használni ha egyáltalán létezik ő maga..?)
És a másik kezében a két hegyű jogarát tartja.Ezért a látványosság miatt rengeteg túrista szokott lenni az egyetem előtt , sokszor alig tudjuk át vergődni magunkat az ember tömegen .
De ennek a nyüzsgő városi résznek is megvan a maga nyugodt csendesebb helyei is, mint a kis fa könyvtár ami egyben kávézóként is üzemel .
Vagy a kedvenc helyeim közé sorolva a Cassandra park ami tele van minden fele virággal, állattal és fákkal patakokkal tavakkal hatalmas területet foglal el a város sarki részén .Kedvenc helyem még a hozzánk közeli erdő ,sokszor szoktam egy bizonyos helyre ki járni csillagot nézni amiről csak én tudhatok ,mivel oda halandó nem léphet be csak istenség . Igen vannak rejtett helyek számunkra is a földön vicces mi?
Ettől függetlenül itt Athénban nem csak én vagyok az egyetlen Isten aki itt van a halandók között , A tizenhármak közül sokan itt tartózkodnak velem együtt, csak ők nem titkolják el halhatatlan kilétüket, sőt sztárként élik életüket mint például köztük anyám is .
Miattuk Rengeteg ünnepségek , Fesztiválok , vannak számon tartva , különösen mikor a tizenhármak közül részt vesz Zeusz és Posszeidon meg még néhány kimagasló hírnevű isten . Ekkor az emberek hálával fejezik ki azt ,hogy mi itt vagyunk a földön és ezzel segítjük őket .
Sokan a 13-ak közül valamennyien pl:. Aphrodité ,Dionysus,Apolló itt élnek a halandók közt a minden napokban , kivéve Zeusz, Poseidon-t ,mivel elég elfoglaltak ,a média miatt és az ipari dolgok üzemeltetése miatt persze ami őket érdekli azzal foglalkoznak legtöbbet aminek sokszor nincs sok haszna inkább csak "villogtatás" a tehetős emberek felé .
Nagyon ritka alkalom ha ők felbukkantak bármilyen eseményen is , abban az esetben mikor megjelennek mindig nagy a zsongás körülöttük és a média is köréjük vegyülve minden féléről faggatják őket amiből persze sokszor van kavarodás a pletyka rovatok miatt is ami minden kisebb hibájuk az felnagyítja az emberek felé . De egy valakiről se pletyka nem terjed se egy fénykép sincs se neten se a médiában sehol se.
YOU ARE READING
Tiltott Lángok
FanfictionEz a story a görög istennő Persephone és Hádész szerelmi történetét dolgozza fel. Persephone a Tavasz istennője Demeter lánya unja az olimposzi életet . Ezért úgy dönt hogy az emberek között akar élni, de anyja csakúgy engedi el ha titokban tartóz...