-Micsoda ? -kérdeztem le sokkolva Saraht- Igen tudom nem akarsz oda menni , de ez egy nagyon jó alkalom lenne kicsit lazulni és hát egy kicsit iszogatni is - Mondta boci szemmel rám bámúlva .
Még mielőtt a földre jöttem volna anyám egyből elmondta ,hogy mit szabad és mit nem .
- Drága egyetlen Lányom Kore , bárhova mehetsz Athén olimposzi részén ,de soha ismétlem soha nem teheted a lábad Athén sötétebb területére. Kerüld a feltűnést senki sem tudhat róla hogy az egy szem lányom itt van a földön egyedül . Megígéred nekem ezt ,hogy be tartod ezt a szabályt ?
- Igen , természetesen anyám...
Hmm valahogy így mondta .. Hiába a lelkem kapálózva vágyik erre ,de anyám szava a földhöz láncol mikor csak arra gondolok hogy én meg szegem ezt a szabályát..
- Figyelj Sarah őszintén nem tudom ,hogy ez jó ötlet-e- Mondtam elhúzva szám
Sarah tekintete kissé el sötétült mintha rájött volna miért is nem akarom elfogadni ezt az ajánlatát.
-Anyádról van szó? Igaz?- Mondta feszülten
Sóhajtok eggyet , és a szemébe mondom a nyilván valót .
- Sajnos nem hiszem ,hogy elengedne sőt ha megtudná akkor biztosan vissza küldene —
Itt hirtelen megakadok ,mert mégsem mondhatom azt ,hogyha egyszer is meg szegem anyám szent szabályait akkor vissza küld az Olimposzra .
- A régi lakásomba ami közvetlen közel van hozzá -mondtam lehangoltan az arcom a tenyerembe temetve .
Sarah oda sétált mellém és átölelve fel emelte az arcom ,hogy rá tudjak nézni.
-Figyelj csak akkor lehet baj ha tudomást szerez róla nem?- mondta magabiztosan
- Ezzel mire akarsz kilyukadni?- kérdeztem vissza kapizsgálva mire is gondol agyafúrt barátnőm
- Mi lenne ha elmennénk de úgy , hogy anyád soha ne jöjjön rá hogy megszegted az arany szabályát?
Az ötlet őszintén el gondolkodtatott egy pillanatra .. nem hangzott éppenséggel rosszul . De mielőtt válaszolhattam volna így folytatta .
-Persephone nem lehetsz mindig anyukád bábja akit kedvére irányíthat , nem szabad fejet hajtanod előtte mindig , itt az ideje ellentmondanod ennek a manipulációs toxikus életnek ! Itt az ideje kicsit lázadni- mondta a végén egy sejtelmes mosollyal
Mivel erre sem reagáltam semmit csak csendben előre meredtem ,ezért Sarah alkut kínált fel nekem.
- Figyelj nem kell most azonnal döntened. Mi lenne ha átgondolnád alaposan még ezt a mai nap folyamán és estére el mondod ,hogyan döntöttél ?- mondta szinte könyörgő tekintettel
Kezem elemelve az arcomtól , felé fordulva rá bólintottam az ajánlatára.
- Rázzunk kezet is rá tudod ahogyan az alvilági alkuknál is szokták. -mondta humorosan
- De ez nem is biztos ,hogy így van Sarah tudod jól ,hogy ezek csak pletykák - mondtam mostmár én feldobódva
Végül kezet ráztunk rá , remélem sikerül helyesen döntenem úgy ,ahogyan én akarom .
Ezután még egy 15 percet voltunk a Starbucks-ba utána egymástól elköszönve indultunk el az egyetemre mivel Sarah otthon hagyott néhány könyvet.
Végig sétálva az Egyetem udvarán mindig meg szoktam állni a virágokkal borított részen egy két percre. Rengeteg fajta virág ,és növény található meg itt ,mint pl Hibiszkusz, levendula, rózsa bokor hegyek.
De nekem a figyelmemet mindig a gyönyörű sárga Nárcisz vonja el ,ritka ha találok itt egyet is ezért tartom különös virágnak.
YOU ARE READING
Tiltott Lángok
FanfictionEz a story a görög istennő Persephone és Hádész szerelmi történetét dolgozza fel. Persephone a Tavasz istennője Demeter lánya unja az olimposzi életet . Ezért úgy dönt hogy az emberek között akar élni, de anyja csakúgy engedi el ha titokban tartóz...