Bölüm 13

21 6 11
                                    

Yavaş-yavaş gözlerimi açdığımda odanın karanlık olduğunu görmüşdüm.Boynum hala sızlıyordu..benim iznim olmadan nasıl böyle bişeyi yapa bildin Jungkook?

Uzandığım yatakdan kalkdığımda çıplak ayaklarımı soğuk zeminle buluşturmuşdum.Kapıya doğru yakınlaşıb kulpu çekiceğim sırada kapı birden yüzüme açılmışdı.

"Jimin? Uyandın sonunda çunki artık cidden korkmaya başlıyordum"

"Evet az önce uyandım"

Dediğimde ondan başka her yerde gezinmişdi bakışlarım.
Elini çeneme koyub, kendine çevirdiğin de gözlerimi gözleri ile buluşturmuşdu.

"Biliyorum..senden izin almadan yapdım..ancak bunu yapmam gerekiyordu Jimin.Yoksa sana öyle şeyler yapardılar ki,ben bile yetişemezdim sana"

"Şimdi n'olucak peki?"

"Bana bağlısın yani..eşimsin artık"

"Eğer seninle e-"

"Eğer benimle eş olmak isdemezsen bu bana zarar vericekdir sana değil.Korkma yani"

"Ne olucak sana?"

"Yanarak öleceğim..yani buna mecburum.Çunki iyi bir eş olmak gerekir ki,karşı taraf senden kopub gitmesin.Eğer giderse de.. suç sana düşer"

"Ne? Yanmak mı?"

"Malasef evet.Saçma bir kural görüne bilir senin için ancak,biz vampirler için çok özel bir kanundur bu."

"Anlıyorum.."

Ellerini belime koyub,nazikce kendine çekmişdi bedenimi.

"Hem ısırık izimin iyleşmesi için merhem sürmemiz gerekiyor"

"Iyi olur aslında..çok olmasada sızlıyor bıraz"

"Acıyor demek?"

"Hm hm"

Kafasını boynuma yakınlaştırarak ilk önce koklayıb, sonra da küçük bir öpücük bırakmış ve geri çekilmişdi.

"Geç yatağa"

"Ne?"

"Ah çok yaramazsın Jimin.O anlamda demedim yani uzan ve beni bekle ilaç getireceğim"

Gözlerim kocaman açılmış, ve utanıb yatağa koşarak, yorganı kafama kadar çekmişdim.

"Kk boğulacaksın Jimin-ah bu kadar utangaç olma"

Senin için söylemesi kolaydı tabii.Şu an çok utanıyordum..

Yakınıma geldiğinde elini uzatıb,yorganı çekmişdi yüzümden. Eğilib ilacın kapağını açarak,biraz parmağına sıkmışdı.

"Boynunu aç ve sakın korkma"

"Ben böyle küçük şeylerden asla korkmam"

"Sen öyle diyorsan öyledir güzel eşim"

Eşim kelimesini o kadar güzel söylemişdi ki..

"Beni çokmu seviyorsun?"

"Ordan bakınca nasıl görüyorsan öyle"

"Ne yani şimdi beni sevdiğini bir daha söylemeyecekmisin?"

"Sen bana söylüyormusun hiç?"

Boynuma kiremi güzelce uyguladığında uykumu getirmişdi doğrusu..

"Ben..bilmiyorum Jungkook"

"Beni sevmeği bile denemeden "bilmiyorum" diyorsun Jimin.Bu nasıl bir adillik sence? Söylesene bana"

"Üsdüme gelib durma Jeon"

Başımı aşağı salıb ellerimle oynamağa başlamışdım.

"Haklısın"

"Hayır sade-"

"Biraz dinlen zaten gecenin bir yarısı şu an.Bu arada açmısın? Bişeyler isdiyormusun?"

Başımı olumsuz anlamda sallamış, ardından

"Hayır"

Demişdim.

"Iyi o zaman.Uyu ve dinlen"

"Hm hm"

Arkasını çevirerek açık kapıdan çıkmış,ve ardından kapatmışdı.

Ne yapıcakdım ben..ona bir şans vermelimiydim? Ama bir insan sevmediği birine nasıl şans vere bilirdi ki?
Evet çok önceler ondan nefret ediyordum..ama şimdi etmiyorum.Belkide onun bana davrandığı gibi davranmalıydım.Belkide.........acımasızca buradan gitmek.

____________________________________________________________
Selammm mxmxma
Ikonik girişimizle de girdiğimize göre fikirlerinizi alalım
Nasıl gidiyor fic?
Umarım herşey yolundadır
Yeni bölümde görüşmek üzere
Yorum ve vote biliyorsunuzz👉🏻👈🏻

Bloody Love/JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin