פרק 9

55 6 5
                                    

אדוארד-

"מה את עושה כאן? " נהמתי עלייה וניסיתי להישמע קר וקשוח אבל כשראיתי את הפחד שבעינייה כל מה שרציתי היה לחבק אותה ולהרגיע אותה בידיים שלי, בנוסף לפחד שראיתי בעינייה זיהיתי גם ניצוץ, משהו פראי שהיא מנסה להסתיר ממני ללא הועיל.
התעשטתי מהר הייתי חייב לפעול מהר וביעילות יש לי משימה ואסור שהיא תדע או שתיהיה מעורבת בזה, "שחררו אותה היא לא אסירה אלא אורחת שלי"
הבריונים ששכרתי הסתכלו אחד על השני כמה רגעים ואז שחררו את אנה אבל נשארו משני הצדדים שלה, צעדתי צעד לכיוונה, ניסיתי להתעלם מכולם ולהתרכז בה "מה את עושה פה נסיכה? " היא עיקמה את אפה בגועל מהכינוי שהבאתי לה "אני.. אני צריכה לדבר איתך, זה ממה דחוף " היא לחשה בשקט בתקווה שאף אחד לא שמע, חייכתי אלייה חיוך והושטתי את היד להזיז שערה שנדבקה לפנים היפות והלבנות שלה, הרגשתי את המתח ולרגע חששתי שהיא תירתע מהמגע שלי אבל אז היא הרימה את הראש להסתכל בי והבנתי שהיא לא סתם עקבה אחריי אייל , "תשאירו אותנו לבד! עכשיו! " יריתי על הבריונים שלי בפקודה,אבל הם לא זזו " אנחנו לא משאירים אותך לבד איתה " אמר הבריון שעמד מצד שמאל של אנה, גיחכתי לכיוונו הסתכלתי לו בעיניים בלי להסיר את היד מאנה " אתה חושב שאני לא יכול לגבור על ילדה קטנה אחת, אם אני רוצה אני יכול לשבור לה את המפרקת ביד אחד בלי מאמץ " אמרתי במהירות תוך כידי שהורדתי את היד שלי מהלחי של אנה לכיוון הצוואר שלה ולחצתי מעט, אנה לא זזה רק הסתכלה עליי במבט רגוע וראיתי בעינייה שהיא יודעת שאני לא אפעיל אלייה כוח , לאחר כמה שניות הן השתכנעו והלכו לחדר צדדי ונשארו רק אני ואנה , מיד שיחררתי את הצוואר שלה והיא עשתה צעד לאחור ואז הרשתי לעצמי להוריד את העיניים על הבגד שלבשה אם אפשר לקרוא לדבר הזה בגד , החזה שלה הציץ קצת מהזקט שלבשה והאודם האדום בוהק שהיה על שפתייה גרם לי פשוט לנשום בחוזקה והרגשתי את הזין שלי מתחיל להתמתח המכנסיים שלי וכל מה שרציתי לראות זה את אנה על הברכיים ומוצצת לי עם האודם הזה , אבל לכל פנטזיה יש זמן ואני כמו צייד אני אוהב להמתין ולצוד את הטרף שלי פתאום נזכרתי שהיא באה לפה במטרה לדבר איתי התפללתי שלא תשים לב לבליטה שהזין שלי יוצר מזל שאין הרבה אור בחדר "על מה רצית לדבר איתי? מה היה כל כך דחוף שהיית צריכה לעקוב אחר אייל ולצותת לנו? " רוגז עלה על הפנים שלה והיא תקעה אצבע על החזה שלי בכוח " דבר ראשון לא צותתי וזה גם לא מעניין אותי מה אתה עושה עם החברים שלך, דבר שלי על תקרא לי נסיכה זה כינוי מכוער שבכלל לא מתאים לי זה מתאים לפרחות שלך ודבר שלישי אני בסהכ חיפשתי אותך על מנת להזהיר אותך זה הכל" .
הורדתי את המסכה וחייכתי אלייה חיוך ממזרי" אני אקרא לך נסיכה כמה שארצה ואני ממש רוצה אחרי שגילית לי שזה מעצבן אותך " אמרתי בטיזריות , אנה לקחה צעד אחורה וזה הרגיז אותי הייתי חייב להרגיש אותה וצעדתי צעד לכיוון שלה אנה נשכה את השפה התחתונה שלה וזה עוד יותר חירפן אותי תפסתי את שתי הידיים שלה הצמדתי אותן יחד והטחתי אותן מעל הראש שלך ו הצמדתי אותה לקיר מאחורינו, יכולתי לשמוע את דפיקות הלב שלה שפעם בחוזקה
קירבתי את האף שלי לכיוון הצוואר שלה ושאפתי את הריח שלה, ריח שפשוט כמו סם ריח של ים וטבע פאק הזין שלי מאיים לקרוע את המכנס אין מצב שהיא לא מרגישה אותו כשאנחנו צמודים כל כך, אנה לא נלחמת בי ההפך היא מרימה את הראש לאחור שאני אוכל להתמקד בצווער שלה יותר כמה מחשבות מלוכלכות עוברות לי בראש עם הוא הייתה יודעת היא הייתה בורחת ממני כל עוד נפשה, החזרתי את המבט לעיניים שלה שנשארו מרוכזות , משהו בעיניים שלה מרתק אותי " תקשיב אני יודעת שזה לא העיניין שלי אבל רציתי להזהיר אותך בבקשה תקשיב לי "
אנה אמרה בלחישה כאילו פחדה לדבר איתי
" להזהיר אותי ממנה יפייפיה? "
אנה הסתכלה עליי במבט מופתא כאילו שאף פעם אף אחד לא קרא לה ככה .
" אני.. אני שמעתי את את לולה וחברה שלה מדברות שהיא תפסה אותך בביצים ושאתה שלה ושהיא הולכת לגרום לזה שתיהיה שלה ואני יודעת שאין בינינו כלום וזה לא העיניין שלי אני בסהכ רציתי להזהיר אותך שתדע מה היא מתכננת " אנה אמרה במהירות כאילו בתחינה הסתכלתי עלייה בבלבול מוחלט אכפת לה ממני חשבתי לעצמי אני פשוט עומד מחזיק את אנה מוצמדת לקיר בזרועותיי כשאני בא לפצוע את הפה ולהגיד לה שלולה לא חשובה לי בכלל ולהודות על הרגשות שלי שמעתי בום חזק שגרם לרצפה לרעוד שיחררתי במהירות את אנה ותפסתי את מותנייה כשמעדה בכלל הפיצוץ
והבהלה נפלה עליי והרוב פתאום מתבהר לי
המשימה שלי פאק אנה גרמה לי לשכוח מהכל, מהבלגן שיצרתי בגלל האובססיה הלא מובנת שלי אני חייב לפעול מהר , לנתק את הראש מהלב שיחררתי את המותניים שלה ותפסתי את הלחיים שלה " את עכשיו מסתובבת , דופקת ריצה ועפה מכאן אני ברור אנה? " אנה הסתכלה עליי מבולבלת והתחילה לנענע את הראש לשלילה אבל לא ויתרתי " את עכשיו בורחת מכאן אנה תבטיחי לי, תסתכלי לי בעיניים ותבטיחי לי שאת עכשיו בורחת מכאן כמה שיותר מהר בלי להסתכל לאחור " אני אומר בקול סמכותי ככל שיכולתי, אנה שמה את ידייה על ידי " אני מבטיחה אדוארד אני לא יאכזב אותך "
הנחתי את השפתיים שלי על המצח שלה ברוך אנה חייכה אליי חיוך מתוק והתחילה לרוץ כמה מהר שיכלה עם העקבים המגוחכים שלבשה .
שפשפת את הפניים בידיים שלי ושמתי את המסכה בחזרה בדיוק בזמן כשהבריונים ואייל חזרו, "יאללה בחורים בואו נהרוס את המסיבה הדפוקה הזאת ונלמד את לולה לא להציק לשור או לגעת בדברים שלו "
אני לא אוהב שנוגעים בדברים שלי או מזלזלים בי זה מעורר בי בחילה
שלולה לא תדאג את המסיבה הזאת אף אחד לא ישכח הרבה זמן אמרתי לעצמי נשמתי עמוק והרגשתי איך אני מתחיל לאבד שליטה על עצמי והבנתי שהצד האפל שלי יצא לשחק וכשהוא יוצא אף אחד לא חסין.

האפלה שבתוכי Where stories live. Discover now