אדוארד -
התעוררתי במיטה שלי עם אותם בגדים שהייתי איתם אתמול, התפקסתי ישר הייתי רגיל לתחושה הזאת אחרי שההאפלה משתלטת עלי ועוזבת את גופי רק אחרי שהכיף נגמר.
אני משפשף את פניי ונזכר באנה, זכרתי שדרשתי ממנה לעזוב במהרה שלא תיפגע ומאז הכל שחור, אני מתמלא דאגה שאולי היא לא הספיקה או שנפגעה בדרך אני ממשיך להרהר במחשבותיי עד שדלת חדרי נפתחה בחוזקה ומבלי להסתכל ידעתי שזה אייל רק לו אני מרשה להתפרץ לחדרי ככה
הוא ראה אותי בכל מצב אני חושב גם במצבים הכי גרועים.
הוא נעמד מול המיטה ושם ידיים בכיסים " כדאי שתדבר עם הכלבה היא מנסה להשיג אותך כבר שעות והיא מטורפת כמו שור זועם ,
לא חכם כרגע לתת לה לחשוד אחי "
אייל אחר וכרגיל צדק,
אני גורר על עצמי מהמיטה ומתקדם לכיוון השירותים "תן לי 5 דקות להתעורר על עצמי, אתה יודע איך זה אחרי הכל, תגיד לכלבה שאני תכף יוצא ".
לרוב המזל לא הצלחנו למצוא את התיק האישי של אנה מהבית של לולה והדאגה כירסמה בי יותר ויותר אני מיישר מבט למראה ורואה את אייל מאחורי, הוא מסתכל ישר אליי ושנינו יודעים על מה אני חושב אבל שותקים תודה לאלי השטן.
אני מחליף בגדים במהרה והולך לסלון ישר לפרצוף הפלסטיק של לולה שהיה אדום מתמיד עם שיער מבולגן ובגדים קרועים מעט, ידעתי מה התוכנית, הייתי חייב להישאר אדיש ולא לתת ללולה להשפיע עליי "שלא תחשוד בכלום" מילמלתי לעצמי במוח כמו מנטרה אני מתיישב על הספה ואייל מביא לי כוס קפה "נו לולה מה היה כל כך דחוף שהיית חייבת להעיר אותי משנת היופי שלי? "שאלתי בלגלוג, שמעתי את הנשימה שלה נעשת כבדה , היא שילבה על ידייה על החזה שלה מה שגרם לו לבלוט עוד מהבגד הזה שהיא קוראת לו חולצה " איפה אתה היית בייבי, אתה אמור להיות החבר שלי שאומר לצידי בשעת צרה " היא הטיחה בלי את המילים האלא שהרתיחו לי את הדם, הידקתי את האחיזה בספל שלי ונשמתי נשימה עמוקה, הנחתי רגליים על השולחן" אני לא מבין מה עוד את רוצה ממני , הייתי במסיבה הדפוקה שלך , התחיל הבלאגן אז ברחתי, לא רציתי להיות קשור לזה אני לא רואה איפה הבעיה " ניסיתי להישמע הכי אדיש ורגוע שיש "מה עוד אני רוצה!?! אתה פאקינג שואל אותי את זה אדוארד , יש בינינו הסכם , שאתה הבן זוג שלי לשבוע, זה אומר שאתה צמוד לי לתחת כמו כלב טוב, אם לא הבנת את זה עד עכשיו אני מחליטה פה"
ברגע שזה יצא לה מהפה אני התרוממתי במהירות וצעדתי צעד לכיוון שלה מה שגרם לה לגרגר ,גיחכתי לעצמי בלב "עד כמה שיכור הייתי באותו יום שהייתי חייבת לגעת בה? " שאלתי את עצמי נשמתי נשימה עמוקה וראיתי את הפנים של אנה במוחי "אולי כדאי שתשקלי את המילים שיוצאות מהפה שלך שטן לפני שתיכנסי לצרות".
היא צחקה צחוק קצר והטיחה בי אצבע בחזה " לא מותק אתה תיזהר לא כדאי שתעצבן אותי ואני בטעות אפלוט משהו על החנונית הגועלית שלך " זהו זהו אף אחד לא יורד על אנה שלי, אני תופס בזרוע שלה מה שגורם לספל להתנפץ על הרצפה , שהיא מתקפלת טיפה תוך כידי צעקה קטנה שיצאה מהפה שלה "כך יותר טוב " חשבתי לעצמי " תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב שטן מפלסטיק שכמוך ההסכם בינינו היה שוחד ולא יותר, ההסכם הזה היה לשבוע א ח ד בלבד ובשטח בית הספר ב ל ב ד " אני מחזק את האחיזה שלי בזרוע שלה מה שגורם לה להתקפל יותר
הניסיון העלוב שלה לנסות לשחרר את האחיזה עלוב איך טעם אני יותר חזק זאת עובדה " אני ל א רוצה לראות אותך בבית שלי או קרוב אליי או לחברים שלי אני ברור לך פלסטיק?! "
אני גוער מעלייה היא דומעת מעט כאילו שזה מזיז לי, לא אחרי שראיתי את הדמעות של אנה שהמיסו לי את הלב, " הבנת אותי או לא?! " אני שואל שוב בקול חזק יותר
" כן אני מבינה אדוארד, בבקשה שחרר אותי אתה מכאיב לי "אני משחרר מיד מידה והולך חזרה לספה עדיין רותח, לולה נעמדה באיטיות תוך כדי שפשוף האזור שתפסתי ומיהרה לצאת מהדלת " אהה ולולה "
אמרתי והסתכלתי על הגב שלה "בגלל שהרסת לי את הקפה ושברת לי את הספל האהוב עליי את תקני את השברים "
היא הסתובבה במהירות והייתה בהלם "אני.. אני לא.. לא יודעת איך " אמרה בלחישה,
"ברור לא חשבתי אחרת, לכי ושאני לא אשמע ממך עד מחר בבית ספר" היא הינהנה קלות וברחה במהירות מהדירה.
אייל ישב בדממה בכורסא ליד הספה הוא ידע שעדיף לו לשתוק ולא להתערב , לקחתי מטאטא ויאה ואספתי את השברים של הכוס וזרקתי לפח, "אחי אולי תתנהג כמו בן זוג מגעיל ככה היא תרד ממך " אייל הציע אחרי שתיקה ארוכה אני מנענע את הראש " לא אחי איפה זה רק ידליק אותה יותר עליי וזה מה שחסר לי " אני אומר תוך כדי ישיבה על הספה נעשתי נואש לצאת מההסכם הדוחה הזה אייל הסתכל אליי פתאום במבט מוזר " לולה תמיד רוצה להראות מושלמת לא ? "
נדלקה לי נורה בראש מהשאלה הזאת " נכון "
עניתי ויישרתי אליו מבט אייל חיים חיוך ממזרי " אז... תעשה לה פאדיחות , תביך אותה מול אנשים תגרום לה להראות רע ככה היא בטוח תעיף אותך "
בואנה זה רעיון מטורף אבל גאוני " אבל אם היא תדע שאני עושה לה בכוונה היא תחשוף את התיק של אנה לכולם "
אני אומר בחשש אייל קם מהכורסא והתיישב לידי " ומה אני בובה? "
אייל שם את היד על הכתף שלי וחייך חיוך משוגע " יש לי מלא טריקים חדשים שמחכים לקורבן והיא מושלמת לתפקיד, בשביל מה יש אחים?"
" פשוט תדאג להיות לידה בזמן שאני עושה את קסמיי " נענעתי את הראש וחייכתי חיוך בחזרה לאייל חיבקתי את אייל חיבוק חזק "מה הייתי עושה בלעדיו? " שאלתי את עצמי מיליון פעם בראשי מקווה שאף פעם לא אגלה את זה
YOU ARE READING
האפלה שבתוכי
Romanceאדוארד: החיים הפכו אותי לאפל, הפכו אותי לשונה ונתתי לזה להשתלט עליי בשמחח ולא היה לי אכפת עד שראיתי אותה בוכה, מהרגע שראיתי אותה ידעתי שזאת תיהיה משימה קשח להוציא אותה מהראש אבל מי אמר שאני רוצח להצליח במשימה הזאת אנה: תמיד הייתי שקופה,גדלתי לתוך ז...